برترین مقاصد سفر برای مسافرت های تابستانی به انتخاب آگودا

زینب موحدی
زینب موحدی سه شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۰
برترین مقاصد سفر برای مسافرت های تابستانی به انتخاب آگودا

مدرسه‌ها تعطیل شدند و تابستان از راه رسید! آگودا، پرطرفدارترین مقاصد بین مسافران مستقل را منتشر کرد و دبی، مکه و مدینه، پرطرفدارترین مقاصد در خاورمیانه معرفی شدند.

آگودا یا آژانس‌های مسافرتی آنلاین (OTA) که به سرعت در حال رشد است، مهم‌ترین مقاصد سفرهای تابستانی در بخش‌های مختلف جهان در سال ۲۰۱۸ را از دیدگاه مسافران مستقل معرفی کرد.

جذابیت‌های گردشگری ژاپن که ترکیبی از فرهنگ خاص، معابد، کوه‌ها و ساحل‌های آن است، موضوعی ثابت شده است و توکیو، اوساکا، اوکیناوا و کیوتو، همگی در فهرست ده مقصد برتر سفرهای تابستانی در آسیا و اقیانوسیه قرار گرفته‌اند. در اروپا، مسافران مستقل مشتاق دیدن مناظر تاریخی و معاصر شهرهای بزرگ هستند و جهان‌وطنی را در لندن (انگلستانپاریس (فرانسه) و رم (ایتالیا) می‌کاوند؛ این سه شهر، برترین رتبه‌های این فهرست را به خود اختصاص داده‌اند. ونیز رومانتیک و میلان، مرکز مد ایتالیا، بعد از شهرهای بارسلون (اسپانیا) و آمستردام (هلند) در مکان‌های دیگر این فهرست قرار گرفته‌اند. مسکو (روسیه) در رتبه‌ی نهم فهرست برترین مقاصد گردشگری در تابستان ۲۰۱۸ قرار گرفته است که به احتمال زیاد، این موضوع به خاطر برگزاری رقابت‌های فوتبال در این شهر تماشایی است.

شهرهای لاس‌وگاس، نیویورک و لس آنجلس در ایالات متحده، سه مقصد برتر امسال در آمریکای شمالی هستند. جزیره‌ی اوآهو و شهر ساحلی اورلندو هم در کنار شهرهای دیگری مانند شیکاگو، سان فرانسیسکو و تورنتو (کانادا) در این فهرست قرار گرفته‌اند. برترین مقاصد گردشگری در آمریکای شمالی و آمریکای مرکزی، شهرهای پانتا کانا (جمهوری دومینیکنکوزکو (پرولیما (پرو)، ناسائو (باهاماس) و بوئنوس آیرس (آرژانتین) هستند.

سفرهای تابستانی آگودا

جان براون، مدیر عامل آگودا، گفت:

ما، شاهد آن هستیم که در همه‌ی نقاط جهان، تنوع و طراوت و چالاکی شهرها به عنوان یک جذابیت واقعی، توجه مسافران مستقل را برای مسافرت‌های تابستانی خودشان به خود جلب کرده است.

این مسافران به دنبال کشف چیزی بیش از جاذبه‌های معمول گردشگری هستند، آن‌ها ترجیح می‌دهند که وارد مناطق محلی شهر بشوند تا شهر را به همان صورت که هست، تجربه کنند. آن‌ها با استفاده از آگودا می‌توانند هتل‌ها، آپارتمان‌ها و ویلا‌های بسیاری را با توجه به بودجه‌ی خود پیدا کنند. اپلیکیشن آگودا، فهرستی از کارهایی که باید در هر شهر انجام داد و مکان‌هایی که باید دید را برای این مسافران تهیه کرده است.

سفرهای تابستانی آگودا

نکات مهم در مورد سفرهای تابستانی:

  • بالی در اندونزی، برترین مقصد در میان مکان‌های آسیا و اقیانوسیه برای مسافران انگلستانی است.
  • استرالیایی‌ها، بزرگ‌ترین گروه مسافران بین المللی بالی هستند و مسافران کره‌ای (کره‌ی جنوبیچینی، سنگاپوری و مالزیایی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
  • مقصدهای تابستانی برتر برای مسافران مستقل تایوانی عبارت هستند از توکیو، اوکیناوا، اوزاکا، کیوتو و سئول هستند. همچنین، این مسافران، بزرگ‌ترین گروه مسافران بین المللی برای هر کدام از این مقصدها هستند.
  • سه مقصد برتر برای مسافران آمریکایی در منطقه‌ی آسیا و اقیانوسیه، شهرهای توکیو، کیوتو و بانکوک هستند.
  • محبوب‌ترین مقصدهای آفریقایی عبارت هستند از: کشور سیشل، ژوهانسبورگ (آفریقای جنوبیدوربان (آفریقای جنوبی)، کشور موریس و کیپ تاون (آفریقای جنوبی)
  • دبی، در راس مقصدهای خاورمیانه قرار دارد و بعد از آن، شهرهای مدینه و مکه هستند که از ۱۹ تا ۲۴ اوت ۲۰۱۸، پذیرای خیل عظیمی از زائرین حج خواهند بود.
  • با وجود این‌که نیم‌کره‌ی جنوبی اکنون در فصل زمستان به سر می‌برد، اما شهرهای سیدنی، ملبورن و گلد کوست، پنج مقصد برتر در اقیانوس آرام هستند و حتی در ماه‌های ژوئن تا اوت هم سهم مناسبی از گردشگران را دریافت می کنند. گوام و سایپن (Saipan: بزرگ‌ترین جزیره از جزایر ماریانای شمالی در ایالات متحده آمریکا در اقیانوس آرام) نیز به همین صورت هستند.

مقصدهای برتر بر اساس منطقه

رتبهآسیا و اقیانوسیهآمریکای شمالیاروپا
۱توکیولاس‌وگاسلندن
۲بانکوکنیویورکپاریس
۳اوساکالس آنجلسرم
۴اوکیناواسان فرانسیسکوبارسلون
۵بالیاوآهوآمستردام
۶سئول اورلندوونیز
۷تایپهشیکاگوبرلین
۸کیوتوبوستونمیلان
۹سنگاپورسیاتلمسکو
۱۰هنگ کنگتورنتومونیخ

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه