بهترین هتل های 4 ستاره آتن؛ شهری با جاذبه های باستانی در یونان

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره آتن؛ شهری با جاذبه های باستانی در یونان

آتن شهر اساطیر یونان است که رویای بسیاری از گردشگران است؛ اگر قصد دارید از هتل‌های 4 ستاره این شهر برای اقامت خود انتخاب کنید لیستی از بهترین هتل‌های آن را برای شما در این مقاله گردآوری کرده‌ایم.

اگر قصد سفر به یونان دارید و در تور یونان به آتن سفر می‌کنید ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

یونان و به ‌خصوص شهر آتن، گهواره‌ی تمدن‌های اروپایی است و از این‌رو، از نظر تاریخی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است. گردشگران زیادی از سراسر دنیا به شوق تماشای آثار باستانی آتن، به این شهر سفر می‌کنند. این شهر علاوه بر آثار تاریخی ارزشمند دارای کوه، دریا، سواحل و چشم‌اندازهای بی‌نظیر و روح‌نواز بسیاری است. با سفر به آتن هم به قلب تاریخ و داستان‌های افسانه‌ای سفر می‌کنید، هم می‌توانید از مناظر بی‌بدیل، غذاهای محلی و خوشمزه و وسوسه‌انگیز و تفریحات متنوع و گوناگون آن لذت ببرید.

با توجه به اهمیتی که این شهر دارد، هتل‌های آن بسیار مورد توجه گردشگران هستند. در این شهر نگران هتل‌ها نباشید، چون همه آن‌ها بهترین امکانات را به مهمانان خود ارائه می‌دهند و در تلاش هستند که بهترین اقامت را برای مسافرین خود فراهم آورند. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل‌های 4 ستاره آتن را به شما معرفی کنیم تا در انتخاب هتل خود دچار تردید نشوید.

هتل 4 ستاره آتن

هتل نووتل آتن (Novotel Athens)

هتل نووتل آتن (Novotel Athens)

هتل نووتل آتن هتلی نام‌آشنا برای بسیاری از گردشگران است و در مرکز شهر قرار دارد. از این هتل 4 ستاره تا ایستگاه مترو تنها ۵ دقیقه فاصله است و مهمانان به راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف دسترسی داشته باشند. امکانات در این هتل چه برای کسانیکه با خانواده خود سفر می‌کنند یا با دوستان خود، عالی و فوق‌العاده‌ است.

اتاق‌های این مجموعه بسیار زیبا و راحت است. دکوراسیون اتاق‌ها ترکیبی از رنگ‌های سفید، خاکستری و قهوه‌ای کمرنگ است. پرده‌های حریر طرح‌دار نیز نور کافی را به اتاق‌ها می‌رسانند.

همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با سشوار و لوازم بهداشتی است.

صبحانه متنوعی هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و غذاهای لذیذ بین‌المللی نیز در کنار غذاهای محلی یونانی در رستوران هتل برای مهمانان سرو می‌شود. اگر علاقه دارید در فضای باز غذای خود را میل کنید& می‌توانید به تراس هتل بروید یا در کنار استخر بنشینید.

نگران اوقات فراغت خود در این هتل نباشید؛ اگر به شنا علاقه دارید به استخر هتل بروید و اگر به ورزش علاقه‌مند هستید& مرکز تناسب اندام هتل پیشنهادی مناسب برای شما خواهد بود. کودکان می‌توانند به اتاق بازی بروند و لحظات شادی را با دیگر کودکان تجربه کنند.

از این هتل تا آکروپولیس ۱٫۶ کیلومتر، منطقه آنافایوتیکا ۱٫۹ کیلومتر، تا تئاتر ملی یونان ۰٫۵ کیلومتر، موزه ملی باستان‌شناسی آتن ۰٫۶ کیلومتر و تا میدان اومونیا ۰٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 4-6 Michail Voda and Makedonias Street, Athens, 10439, Greece
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۹۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، استخر، مرکز تناسب اندام،‌ امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کتابخانه، اتاق بازی، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، امانت بار، تبادل ارز، میز تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، خدمات شستشو خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، یونانی)

هتل هرودیون (Herodion Hotel)

هتل هرودیون (Herodion Hotel)

انتخاب هتلی که با منظره آکروپولیس همراه باشد، بی‌شک انتخابی بی‌نظیر است. هتل هرودیون انقدر زیبا و جذاب است که خود شما باید آن را لمس کنید. در این هتل همه امکانات لوکس و بی‌نقص است. از این هتل شما به راحتی می‌توانید ماجراجویی خود را در شهر شروع کنید.

اتاق‌های این هتل متنوع است و بسیاری از اتاق‌ها تراسی رو به منظره آکروپولیس دارد و شما می‌توانید ساعت‌ها روی صندلی‌هایی که در تراس‌ها قرار داده شده بنشینید و از دیدن این چشم‌انداز بی‌نظیر لذت ببرید. دکور اتاق‌ها مدرن و شیک است و از رنگ‌های سرد و خنثی در کنار گل‌های طبیعی استفاده شده است. بی‌شک اتاق‌ها هر چیزی را که برای یک سفر عالی و تکرارنشدنی لازم داشته باشید، برای شما فراهم می‌کند.

رستوران‌های متنوعی در این هتل آماده خدمت‌رسانی به مهمانان خود هستند. اگر دوست دارید در فضای باز غذای خود را میل کنید، به رستوران روی تراس بروید و از غذاهای محلی و بین‌المللی میل کنید. یکی از رستوران‌های این هتل که مطمئنا نظر شما را جلب خواهد کرد، رستورانی با سقف شیشه‌ای که در فضای آن تنه درختان و دکور چوبی که دارد شما را مجذوب خود می‌کند؛ در مدت اقامت خود در این هتل حتما به این رستوران رویایی و آرام سر بزنید، به‌خصوص در شب که بسیار مسحورکننده است. اگر اهل گپ و گفتگو هستید و دوست دارید شب زنده‌داری خوبی داشته باشید، می‌توانید به تراس هتل بروید و با انتخاب نوشیدنی لحظات نابی را با همرهان خود تجربه کنید.

از این هتل تا تئاتر اودئون هرودس آتیکوس ۰٫۳ کیلومتر، تا پارتنون ۰٫۳ کیلومتر، تا تپه فیلوپاسوس ۰٫۷ کیلومتر، تا موزه بناکی ۱٫۴ کیلومتر، تا منطقه کولوناکی ۱٫۵ کیلومتر، تا موزه آکروپولیس ۰٫۱ کیلومتر، آکروپولیس ۰٫۴ کیلومتر و تا منطقه آنافایوتیکا ۰٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 4 Rovertou Galli Street, Athens, 11742, Greece
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۹۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، استخر، مرکز تناسب اندام،‌ امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کتابخانه، اتاق بازی، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، امانت بار، تبادل ارز، میز تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، خدمات شستشو خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، یونانی)

هتل پرزیدنت (President Hotel)

هتل پرزیدنت (President Hotel)

هتل پرزیدنت در مرکز آتن قرار دارد و در فاصله ۵۰۰ متری از ایستگاه مترو قرار دارد. از این هتل به راحتی می‌توانید به جاذبه‌های مختلف شهر دسترسی داشته باشید. این هتل با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد، یکی از انتخاب‌های مناسب در سفر به آتن است.

اتاق‌های هتل دکوری مدرن دارند و ساده‌اند، اما با همین سادگی توانسته است رضایت مهمانان خود را بدست آورد. آباژورهای کوچک کنار تخت و میز آرایش این محیط را به‌خصوص در شب دلنشین‌تر کرده است. شما از اتاق‌های خود منظره زیبایی از آتن را خواهید داشت. حمام تمیز اتاق‌ها شامل سشوار، وسایل آرایشی و بهداشتی رایگان است. اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع، تنظیم سیستم تهویه، دیوارهای ضد صدا و ملاف‌های ضد آلرژی هستند. امکانات چای و قهوه نیز در اتاق‌ها در نظر گرفته شده و اینترنت بی‌سیم نیز در همه جای اتاق‌ها قابل دسترس است.

صبح‌ها کمی زود بیدار شوید تا به صبحانه خوش‌رنگ این هتل برسید. صبحانه به‌صورت بوفه‌ای برای مهمانان سرو می‌شود. رستوران اصلی هتل مشرف به باغ است که ناهار و شام فوق‌العاده یونانی با منویی هیجان‌انگیز را برای مهمانان سرو می‌کند. اگر دوست دارید از غذاهای بین‌المللی نوش جان کنید به پنت هاوس هتل بروید که مختص به ذائقه شما خواهد بود. اگر دوست دارید شب کمی دیرتر بخوابید و لحظات بیشتری را در هتل صرف کنید، بار هتل محیط آرام و کم‌نوری دارد که با دکور زیبایش حس فوق‌العاده‌ای را به شما خواهد داد.

هتل دارای استخری در پنت هاوس است که چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از شهر را به شما نشان می‌دهد؛ اگر اهل شنا نیستید، می‌توانید نوشیدنی خود را از بار کنار استخر سفارش دهید و از دیدن مناظر لذت ببرید. از این هتل تا موزه بناکی ۲٫۵ کیلومتر، تا منطقه کولوناکی ۲٫۴ کیلومتر و آکروپولیس ۰٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 43, Kifissias Avenue, Athens, 11523, Greece
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۵۱۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، استخر، مرکز تناسب اندام،‌ امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، امانت بار، تبادل ارز، میز تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، خدمات شستشو خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، یونانی)

هتل آتن گیت (The Athens Gate Hotel)

هتل آتن گیت (The Athens Gate Hotel)

اکثر جاذبه‌های تاریخی مهم آتن در نزدیکی هتل ۴ ستاره آتن گیت قرار دارد و می‌توانید پیاده هم یک ماجراجویی کامل داشته باشید. بی‌شک هتلی که هم دسترسی خوبی به بخش‌های مختلف شهر داشته باشد و هم امکانات عالی را ارائه دهد، انتخابی مناسب خواهد بود. شما در بسیاری از بخش‌های این هتل می‌توانید منظره زیبایی از آکروپولیس را نظاره کنید.

اتاق‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد؛ شما از اتاق خود می‌توانید معبد زئوس را در هر موقع از شبانه‌روز نظاره کنید. دکور اتاق‌ها مدرن و زیبا است و تصاویری از جاذبه‌های آتن که بر دیوارها نصب شده است، حس کنجکاوی را در مهمانان بیشتر می‌کند. بیشتر اوقات برای اینکه حس طراوت و شادابی مهمانان بیشتر شود از گل‌های طبیعی استفاده می‌شود. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی هستند.

خوردن صبحانه‌ای از آبمیوه‌های طبیعی و تنوعی از نان‌ها و مرباجات در تراسی با منظره‌ای از دیدنی‌های شهر قطعا دلنشین و فراموش‌نشدنی خواهد بود؛ شما در این هتل این امکان را خواهید داشت. رستوران هتل را پنجره‌های قدی در برگرفته است که مشرف به معبد زئوس است. غذاهای فوق‌العاده یونانی، مدیترانه‌ای و تنوعی از نوشیدنی‌های خوش‌طعم که شما را سرحال می‌آورد، در این رستوران در انتظار شما است.

از این هتل تا معبد زئوس ۰٫۲ کیلومتر، تئاتر اودئون هرودس آتیکوس ۰٫۶ کیلومتر، تا پارتنون ۰٫۵ کیلومتر، تا تپه فیلوپاسوس ۱٫۱ کیلومتر، تا موزه بناکی ۱٫۱ کیلومتر، تا منطقه کولوناکی ۱٫۲ کیلومتر، تا موزه آکروپولیس ۰٫۲ کیلومتر، تا آکروپولیس ۰٫۶ کیلومتر و تا منطقه آنافایوتیکا ۰٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 10, Syngrou Avenue, Athens, 11742, Greece
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۹۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، کتابخانه،‌ امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق بازی، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، اسنک بار، امانت بار، تبادل ارز، میز تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، خدمات شستشو خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، یونانی)

هتل ملیا آتن (Melia Athens)

هتل ملیا آتن (Melia Athens)

هتل ملیا آتن هتلی 4 ستاره و لوکس است که در موقعیت فوق‌العاده قرار دارد. این هتل مدرن، سفری عالی را برای شما فراهم خواهد آورد که در مدت اقامت‌تان کمترین کمبودی را حس نکنید. کارمندان حرفه‌ای هتل از همان ورود همراه شما خواهند بود تا کارهای پذیرش را به سرعت برای شما انجام دهند و شما را به اتاق‌های زیبایتان برسانند.

اتاق‌ها با رنگ‌های روشن دکور شده و رنگ خاکی در کنار دیگر رنگ‌ها با همراهی نقاشی‌هایی از هنرمندان معاصر یونان فضای دلچسبی را ایجاد کرده است. پنجره‌های قدی با پرده‌های حریر و طوسی رنگ نور کافی را نیز به اتاق‌ها می‌رساند. اینترنت در همه جای اتاق‌ها دسترس است و سیستم تهویه هوشمند را نیز خودتان می‌توانید تنظیم کنید. تلویزیون، مینی بار و حمامی مرمرین با لوازم بهداشتی بخش از امکانات اتاق‌های این هتل است.

رستوران‌ها و غذاخوری‌های متنوعی در این هتل آماده ارائه بهترین غذاها و میان‌وعده‌ها به مهمانان هستند. یکی از غذاخوری‌های محبوب در این هتل رستورانی در طبقه نهم با چشم‌اندازی از شهر است که به‌خصوص در شب جلوه دیگری دارد. بار هتل برای تست نوشیدنی‌های مختص این منطقه و کافه هتل برای دسرها و قهوه‌ای تازه‌دم عالی است.

در طبقه آخر این هتل استخری روباز قرار دارد که مکانی برای عاشقان شنا خواهد بود. می‌توانید روی صندلی‌های این بخش بنشینید و تنها از دیدن منظره لذت ببرید. مرکز تناسب اندام برای کسانی که می‌خواهند در مدت سفر از ورزش دور نباشند، مناسب است. از این هتل تا تا موزه بناکی ۱٫۴ کیلومتر، تا منطقه کولوناکی ۱٫۴ کیلومتر، تا آکروپولیس ۱٫۶ کیلومتر و تا منطقه آنافایوتیکا ۱٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Chalkokondyli 14 & 28th October, Athens, 106 77, Greece
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۳۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، سونا، جکوزی، اینترنت بی‌سیم، کتابخانه،‌ امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق بازی، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، اسنک بار، امانت بار، تبادل ارز، میز تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، خدمات شستشو خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، یونانی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی)

هتل او اند بی آتن بوتیک (O&B Athens Boutique Hotel)

هتل او اند بی آتن بوتیک (O&B Athens Boutique Hotel)

هتل او اند بی آتن بوتیک هتلی 4 ستاره و مجلل در محله‌ی Psiri است؛ محله‌ای که شما می‌توانید به تماشای بناهای تاریخی بپردازید. این محله در میان مردم آتن و گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است، چرا که تجربه‌ای متفاوت از دیگر نقاط این شهر را در اختیارشان می‌گذارد.

بعد از یک روز طولانی و گردش در میان جاذبه‌ها می‌توانید به سراغ اتاق راحت و شیک‌تان بروید و کمی ریلکس کنید. اتاق‌ها دارای دکوری زیبا با رنگ‌های روشن است و دکوراسیون آن می‌تواند نظر شما را جلب کند. همه چیز در اتاق‌ها عالی است و اینترنت بی‌سیم در همه جا قابل دسترس است. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی تمیز با لوازم بهداشتی هستند.

نگران وعده‌های غذایی خود نباشید؛ همه چیز در این هتل در بهترین شکل ممکن است و شما بهترین غذاهای محلی و بین‌المللی را در محیطی آرام با کارکنانی حرفه‌ای میل خواهید کرد. این محله نیز پر از کافه‌ها و رستوران‌های فوق‌العاده است، حتما در مدت اقامت خود به این کافه‌ها و رستوران‌ها سر بزنید و با قرار گرفتن در میان مردم محلی لذت سفر خود را دوچندان کنید.

از این هتل تا معبد زئوس ۰٫۸ کیلومتر، تئاتر اودئون هرودس آتیکوس ۰٫۶ کیلومتر، تا پارتنون ۰٫۸ کیلومتر، تا تپه فیلوپاسوس ۱٫۱ کیلومتر، تا آکروپولیس ۰٫۷ کیلومتر و تا منطقه آنافایوتیکا ۰٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Leokoriou 7, Athens, 10554, Greece
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، سونا، جکوزی، اینترنت بی‌سیم،‌ امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق بازی، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، امانت بار، تبادل ارز، میز تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، یونانی)

هتل اسکیل سوئیتز (Scale Suites)

هتل اسکیل سوئیتز (Scale Suites)

هتل اسکیل سوئیتز هتلی زیبا در منطقه‌ای آرام است که تنها ۶ دقیقه با ساحل فاصله دارد. این هتل برای علاقه‌مندان به محیط‌های آرام و کسانیکه دوست دارند دسترسی خوبی به ساحل داشته باشند، مناسب است.

سوئیت‌های این هتل مجلل و زیبا هستند که در دکوراسیون آن‌ها از رنگ سفید و آبی آسمانی بیشتر از هر رنگ دیگری استفاده شده است. شما در آشپزخانه مجهز سوئیت‌ها، می‌توانید به آشپزی بپردازید. اتاق‌ها بسیار دلباز هستند. همه سوئیت‌ها دارای تراس و صندلی‌های آفتاب‌گیر هستند و شما در هر موقع از شبانه‌روز می‌توانید از دیدن منظره شهر از اتاق خود لذت ببرید.

صبحانه در تراس هتل به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و برای دیگر وعده‌های غذایی خود در رستوران هتل می‌توانید از غذاهای محلی میل کنید. در این منطقه رستوران‌های محلی با غذاهای لذیذ یونانی و غذاهای دریایی بسیار است و بد نیست سری به آن‌ها بزنید. بار این هتل نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌ای سرو می‌کند که حتما باید از آن‌ها تست کنید. از این هتل تا تپه فیلوپاسوس ۶٫۶ کیلومتر و تا آکروپولیس ۷٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Eptanisou 7, Alimos, Athens, 17455, Greece
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۹ سوئیت است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم،‌ امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق بازی، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، امانت بار، تبادل ارز، میز تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، یونانی)

هتل آپارتمان آتن لوتوس (Athens Lotus Apartments)

هتل آپارتمان آتن لوتوس (Athens Lotus Apartments)

هتل آپارتمان آتن لوتوس آخرین هتل 4 ستاره‌ای است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم. این هتل آپارتمان یکی از هتل‌هایی است که برای افرادی که گروهی سفر می‌کنند، مناسب است و فضایی بزرگ و جادار دارد. از این هتل تنها با طی کردن چند دقیقه می‌توانید به بخش‌های مختلف شهر از دیدنی‌ها تا مراکز خرید دسترسی داشته باشید.

دکور واحدها مدرن است و از رنگ‌های متنوع با دکوری مدرن استفاده شده است. آشپزخانه مجهزی نیز وجود دارد که مسافرین می‌توانند از امکانات آن‌ بهره‌مند شوند. شما می‌توانید برای وعده‌های غذایی خود به رستوران‌های اطراف هتل نیز مراجعه کنید. از این هتل تا پارتنون ۱٫۸ کیلومتر، تا موزه آکروپولیس ۰٫۲ کیلومتر، تا آکروپولیس ۱٫۷ کیلومتر و تا منطقه آنافایوتیکا ۱٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Chiou 3, Athens, 10438, Greece
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۱ واحد است.
  • امکانات هتل: شاتل فرودگاهی، اینترنت بی‌سیم، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، امانت بار، تبادل ارز، میز تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، یونانی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل 4 ستاره آتن

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 ستاره آتن بود؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و موقعیت جغرافیایی بهترین باشند. بی‌شک آتن هتل‌های بسیار بیشتری دارد و اگر شما به این شهر اساطیری سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید ما را با تجربیات خود آشنا کنید. شما می‌توانید به هر یک از هتل‌های نام برده در صفحه مختص به خودشان رای دهید و گردشگران دیگر را با نظرات خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه