بهترین هتل های 4 ستاره مادرید؛ شهر میادین باشکوه در اسپانیا

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره مادرید؛ شهر میادین باشکوه در اسپانیا

قصد سفر به مادرید، شهر میادین و دیدنی‌های جذاب در اسپانیا را دارید و می‌خواهید در کنار دیدن جاذبه‌های آن اقامتی لوکس را تجربه کنید؟ با انتخاب هتل‌های 4 ستاره در مادرید شما می‌توانید سفری متفاوت اما مجلل را تجربه کنید.

هتل‌های مادرید طیف گسترده‌ای دارند و در انتخاب تور اسپانیا با هتل‌های متنوعی مواجه خواهید شد.  مادرید، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر اسپانیا، اگرچه دارای زیرساخت‌های مدرن است، اما با نگاه کردن در آن به محله‌ها و خیابان‌های تاریخی بسیاری که به خوبی هم محافظت شده‌اند، برخورد خواهیم کرد. انرژی آتشین شهر، مهمان‌نوازی مردم محلی، غذاهای بسیار خوب و خوشمزه، این‌ها چیزهایی هستند که باعث می‌شوند بیشتر از آنچه انتظار داشته باشیم، در مادرید لذت ببریم و همین امر مادرید را به یکی از نقاط توریستی دنیا تبدیل کرده است. مادرید با هتل‌های متنوعی از مهمانان خود میزبانی می‌کند و در این میان هتل‌های 4 ستاره مادرید خدمات لوکسی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است.

در این مقاله همراه ما باشید تا با امکانات این هتل‌ها آشنا شوید.

هتل 4 ستاره مادرید

فهرست هتل‌ها:

هتل کاتالونیا اتوکا (Catalonia Atocha)

هتل کاتالونیا اتوکا (Catalonia Atocha)

هتل کاتالونیا اتوکا یکی از بهترین‌های هتل 4 ستاره در مادرید است که با تراس زیبایش با چشم‌انداز فوق‌العاده از مادرید از مهمانان خود میزبانی می‌کند. این هتل که در قلب مادرید قرار دارد، در سال ۲۰۱۱ کار خود را شروع کرد. هتل کاتالونیا در یک موقعیت عالی قرار دارد و نه تنها به ایستگاه مترو نزدیک است، بلکه بسیاری از جاذبه‌های مهم شهر نیز به راحتی از این هتل در دسترس است. خدمات نگهبانی و دربانی از همان ابتدای ورود به راهنمایی مهمانان می‌پردازند.

اتاق‌ها دکوراسیونی معاصر دارند و محیط آرام‌بخشی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. شما در اتاق‌های خود به دور از سرو صدا و شلوغی شهر، لحظات نابی را تجربه خواهید کرد. در دکوراسیون اتاق‌ها از رنگ‌های طوسی، خاکی و سفید استفاده شده است. اتاق‌ها عایق صدا بوده و اینترنت در همه بخش‌های آن قابل دسترس است. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، تهویه مطبوع، گاو صندوق، امکانات تهویه و حمامی با لوازم بهداشتی هستند.

این هتل دوست‌داشتنی و زیبا برای تفریح مهمانان خود گزینه‌هایی را پیشنهاد می‌دهد. استخر آب گرم، جکوزی، سولاریوم و تراس پشت بام از گزینه‌های تفریحی این هتل است. اگر دوست دارید از منظره زیبای شهر لذت ببرید، تراس پیشنهادی عالی است و می‌توانید روی صندلی‌های مخصوص استراحت کنید و از نوشیدنی‌های متنوع میل کنید.

صبح‌ها کمی زود بیدار شوید تا به صبحانه متنوع این هتل برسید. در صبحانه انواع پنیرها، نوشیدنی‌ها و نان‌ها برای شما سرو می‌شود. در رستوران هتل انواع غذاهای مدیترانه‌ای و بین‌المللی برای مهمانان تهیه می‌شود. اگر شب‌ها غذای سبک میل می‌کنید، گزینه‌های متنوعی پیش روی شما خواهد بود.

از این هتل تا موزه‌ی دل پرادو ۰٫۵ کیلومتر، تا میدان پوئرتا دل سل ۰٫۷ کیلومتر، تا میدان اصلی مادرید ۰٫۹ کیلومتر، تا پارک رتیرو ۱٫۲ کیلومتر و تا مثلث طلایی مادرید ۰٫۳ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Atocha, 81, Madrid City Centre, 28012 Madrid, Spain
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۳۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، استخر روباز، جکوزی، سولاریوم، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته، کتابخانه، اسنک بار، بار، صبحانه در اتاق، امانت بار، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، اسپانیایی)

هتل امپرادور مادرید (Emperador)

هتل امپرادور مادرید (Emperador)

هتل امپرادور مادرید از هتل‌های جذاب مادرید است که به شما کمک خواهد کرد تا اقامتی دلپذیر و راحت را در این شهر تجربه کنید. این هتل که در قلب مادرید قرار دارد، با امکانات فوق‌العاده و بی‌نظیر از مهمانان خود میزبانی می‌کند و لحظات سرشار از آرامش را برای مهمانان خود با بهترین امکانات و ارائه بهترین خدمات، فراهم می‌کند.

اتاق‌ها همانند بسیاری از بخش‌های هتل لوکس هستند. کاغذ دیواری‌های زیبا و طرح‌دار در کنار لوسترهای درخشان و مبلمانی شیک و کلاسیک محل اقامت مجلل و راحتی را برای مهمانان فراهم کرده است. از اتاق‌های خود چشم‌انداز شهر را خواهید داشت و در هر موقع می‌توانید از دیدن این منظره لذت ببرید. همه اتاق‌ها به امکانات اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک مجهز هستند.

از صبحانه این هتل ساده نگذرید؛ میزی زیبا رو به خیابانی پرتردد را تصور کنید که نوشیدنی‌های طبیعی و انواع کیک‌ها و هر چیزی که برای یک صبحانه فوق‌العاده کافی است، در آن وجود دارد. برای ناهار و شام خود نیز می‌توانید از غذاهای فوق‌العاده رستوران میل کنید یا به رستوران‌های متنوع و جذاب اطراف هتل بروید و از حضور در این مکان‌های دیدنی که خوشمز‌های خاصی را برای شما سرو می‌کند لذت ببرید.

از بخش‌های تفریحی این هتل می‌توان به مرکز تناسب اندام برای علاقه‌مندان به ورزش و سونا اشاره کرد. تراس هتل یکی از گزینه‌های عالی این هتل برای یک بعدازظهر در کنار دوستان و همراهان است. لابی هتل نیز با دکور خاص و زیبایش و گل‌آرایی‌های فوق‌العاده‌ای که در هر بخش آن مشهود است، برای یک چای خوش‌طعم یا اگر اهل مطالعه هستید برای کتاب خوانی مناسب است.

از این هتل تا موزه‌ی دل پرادو ۱٫۶ کیلومتر، تا میدان پوئرتا دل سل ۰٫۷ کیلومتر، تا میدان اصلی مادرید ۰٫۶ کیلومتر، تا پارک رتیرو ۲٫۱ کیلومتر و تا مثلث طلایی مادرید ۰٫۳ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Gran Vía, 53, Madrid City Centre, 28013 Madrid, Spain
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۳۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، استخر روباز، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته، کتابخانه، اسنک بار، بار، صبحانه در اتاق، امانت بار، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، اسپانیایی)

هتل سانتو دومینگو (Hotel Santo Domingo)

هتل سانتو دومینگو (Hotel Santo Domingo)

هتل سانتو دومینگو هتلی لوکس در مرکز شهر است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. این هتل با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد، توانسته است رضایت مشتریان خود را کسب کند. ساختمان این هتل در شب و با نورپردازی‌هایی که در آن شده، بسیار زیباتر و درخشان‌تر است.

اتاق‌های این هتل هر کدام دارای دکور متفاوت و هیجان‌انگیز هستند. بعضی از اتاق‌ها سبکی مدرن و جدید دارند و بعضی از آن‌ها کلاسیک و دلربا هستند. مطمئنا اتاق‌ها می‌توانند پاسخگوی هر سلیقه‌ای باشند. بعضی از اتاق‌ها پنجره‌هایی بزرگ و قدی رو به منظره شهری دارند که در هر لحظه از شبانه‌روز جذابیت خاص خودش را دارد. اینترنت بی‌سیم در همه جای اتاق‌ها در دسترس بوده و حمامی مجهز نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

صبحانه بوفه‌ای هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و شما می‌توانید با غذاهای لذیذ اسپانیایی در رستوران هتل آشنا شوید. اگر اهل نوشیدنی و شب زنده‌داری هستید، به بار هتل بروید و علاوه بر تست نوشیدنی‌های متنوع لحظه‌ای آرام را با همراهان خود سپری کنید.

یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز و چشم‌گیر این هتل، استخر آن در تراس و طبقه فوقانی هتل است که محال است این فضا از هتل شما را مجذوب خود نکند. شما به غیر از شنا می‌توانید در این فضا و روی صندلی‌های مخصوص، آفتاب بگیرید و به استراحت بپردازید. از تفریحات دیگر این هتل می‌توان به کلاب شبانه و اجرای موزیک زنده اشاره کرد. تورهای متنوعی از این هتل به مقاصد مختلف برگزار می‌شود که شرکت‌ در آن‌ها و برای کسانی که بار اول است به این شهر سفر می‌کنند، توصیه می‌شود.

از این هتل تا موزه‌ی دل پرادو ۱٫۶ کیلومتر، تا میدان پوئرتا دل سل ۰٫۶ کیلومتر، تا میدان اصلی مادرید ۰٫۶ کیلومتر و تا پارک رتیرو ۲٫۱ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Plaza de Santo Domingo, 13, Madrid City Centre, 28013 Madrid, Spain
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۱۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، استخر روباز، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، کلاب شبانه، تورهای پیاده‌روی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته، کتابخانه، اسنک بار، بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، امانت بار، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی)

هتل پرچیادوس (Preciados)

هتل پرچیادوس (Preciados)

هتل پرچیادوس هتلی در قلب شهر است و بخاطر موقعیت خوبی که دارد، مورد توجه بسیاری از گردشگران است. این هتل در یک ساختمان جذاب و قدیمی متعلق به قرن ۱۹ قرار دارد و معماری منحصر به فردش شما را مجذوب خود می‌کند. در این هتل لوکس هر چیزی که برای سفر عالی و بی‌نقص نیاز دارید، برای شما مهیا و فراهم است.

اتاق‌های مدرن هتل چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از شهر را به شما نشان می‌دهند، به‌خصوص در شب که بسیار رویایی و جذاب است. بیشتر از رنگ‌های گرم در اتاق‌ها استفاده شده که با نور آباژورها هارمونی خوبی را ایجاد کرده است. بعضی از اتاق‌ها دارای تراس هستند و شما می‌توانید از دیدن فضای شهری، بیشتر لذت ببرید. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی هستند.

مهمانان صبح خود را با صبحانه‌ای متنوع از خوشمزه‌های رنگارنگ شروع می‌کنند. رستوران هتل نیز با دکور جذاب و با نورپردازی فوق‌العاده و رویایی که دارد، برای یک شام رمانتیک پیشنهادی مناسب است. اگر دوست دارید در فضای باز غذای خود را میل کنید، می‌توانید به بخش بیرونی هتل بروید و در کنار رفت و آمد مردم، غذای خود را میل کنید.

اگر دوست دارید از خستگی ناشی از گشت و گذار راحت شوید، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای از خدمات ماساژ بهره‌مند شوید. از این هتل تا موزه‌ی دل پرادو ۱٫۵ کیلومتر، تا میدان پوئرتا دل سل ۰٫۵ کیلومتر، تا میدان اصلی مادرید ۰٫۴ کیلومتر و تا پارک رتیرو ۲ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Preciados, 37, Madrid City Centre, 28013 Madrid, Spain
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۷۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، سونا، تورهای پیاده‌روی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، اسنک بار، بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، امانت بار، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، کرایه دوچرخه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، پرتغالی)

هتل اروستارز سنترال (Eurostars Central)

هتل اروستارز سنترال (Eurostars Central)

هتل اروستارز سنترال هتلی 4 ستاره در مادرید است که در مرکز شهر قرار دارد و امکانات مدرنی را ارائه می‌دهد. بعد از انجام سریع کارهای اقامت در هتل با کارمندان به اتاق‌های خود هدایت می‌شوید. اتاق‌ها دکوری شیک دارند که رنگ قرمز در آن شور و هیجان مهمانان را افزایش می‌دهد. ترکیب رنگ طوسی و قرمز در یک فضای باز و دلباز، اقامت را برای شما دلچسب می‌کند.

رستوران هتل برای وعده‌های غذایی مهمانان آماده خدمت رسانی به آن‌ها است. البته شما می‌توانید به رستوران‌ها و کافه‌های متعدد اطراف هتل سر بزنید و در یک فضای متفاوت‌تر غذای خود را میل کنید. از این هتل تا موزه‌ی دل پرادو ۱٫۵ کیلومتر، تا میدان پوئرتا دل سل ۱٫۲ کیلومتر، تا میدان اصلی مادرید ۱٫۵ کیلومتر و تا پارک رتیرو ۱٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Mejía Lequerica, 10, Madrid City Centre, 28004 Madrid, Spain
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۳۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، ماساژ، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، اسنک بار، بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، امانت بار، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، کرایه دوچرخه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی)

هتل دیر مادرید (Dear Hotel Madrid)

هتل دیر مادرید (Dear Hotel Madrid)

هتل دیر مادرید هتل آپارتمانی مدرن و اجتماعی است و سبک مدرن آن گردشگران را مجذوب خود می‌کند. هتل در موقعیت خوب قرار دارد و می‌تواند یک شروع خوب برای گردشگران باشد. شما با طی کردن کمی پیاده‌روی می‌توانید به بسیاری از جاذبه‌های شهر دسترسی داشته باشید.

اتاق‌های مدرن و مینیمالیستی هتل فضایی است که شما را با اشتیاق بسیار به سمت خود می‌کشاند. شما در آرامش بسیار و در دکوری جذاب که با رنگ استخوانی و ترکیب قهوه‌ای صندلی و تخت‌ها مبله شده است، اقامت خواهید داشت. اتاق‌های هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار و حمامی مجلل است.

در رستوران هتل که در طبقه چهاردهم قرار دارد غذاهای محلی اسپانیایی و بین‌المللی در محیطی آرام سرو می‌شود. بار هتل با نوشیدنی‌های فوق‌العاده و موسیقی دلنشینی که دارد، گزینه‌ای برای شب زنده‌داری مهمانان است.

استخر هتل در طبقه آخر هتل با منظره دلربایش گزینه‌ای برای اوقات فراغت شما است. هتل، کلاب شبانه نیز دارد که می‌توانید با همراهان خود از فضای شاد و مهیج آن استفاده کنید. از این هتل تا موزه‌ی دل پرادو ۱٫۵ کیلومتر، تا میدان پوئرتا دل سل ۱٫۲ کیلومتر، تا میدان اصلی مادرید ۱٫۵ کیلومتر و تا پارک رتیرو ۱٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Gran Via, 80, Madrid City Centre, 28013 Madrid, Spain
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۶۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، ماساژ، مرکز تناسب اندام، استخر، سولاریوم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، اسنک بار، بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، امانت بار، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، کرایه دوچرخه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، روسی)

هتل کاتالونیا گرن ویا (Catalonia Gran Vía)

هتل کاتالونیا گرن ویا (Catalonia Gran Vía)

هتل کاتالونیا گرن ویا یکی دیگر از هتل‌های عالی 4 ستاره در مادرید است. مهمانان علاوه بر خدمات فوق‌العاده‌ای که این هتل برای آن‌ها در نظر گرفته، از موقعیت عالی این هتل بسیار رضایتمند هستند. لابی هتل ترکیبی از رنگ‌های سرد و گرم است؛ رنگ تیره دیوارها و کف لابی در کنار نور زرد چراغ‌ها و مبلمان راحتی کرم رنگ محیطی جذاب را ایجاد کرده است.

این هتل که در سال ۱۹۱۷ ساخته شده است با اتاق‌های مدرن و لوکس با دکور جذاب و طوسی رنگ، جذابیت بسیاری برای مهمانان دارد. اتاق‌های این مجموعه حتی سخت‌ترین سلیقه‌ها را برای انتخاب این هتل مجاب می‌کند.

همیشه دکور رستوران‌ها یکی از علت جذابیت آن‌ها برای مهمانان است؛ انتخاب رستورانی که علاوه بر غذاهای خوش‌طعم محیط آرام و متفاوتی داشته باشد، همیشه انتخابی هوشمندانه است. رستوران این هتل دل شما را خواهد برد. فضای آرام و دکور جذاب که در عین سادگی انتخاب شده است، در کنار منویی از غذاهای مدیترانه‌ای و بین‌المللی شما را هر چه بیشتر به خود وسوسه می‌کند.

پس از گردش در شهر به مرکز ماساژ هتل بروید که با کادری حرفه‌ای بهترین خدمات را برای شما در نظر گرفته است و با پرداخت هزینه‌ای می‌توانید از امکانات عالی آن بهره‌مند شوید. استخر هتل در تراس آن نیز با منظره زیبا برای استراحت و اوقات فراغت گزینه‌ای دلچسب است.

از این هتل تا موزه‌ی دل پرادو ۱٫۵ کیلومتر، تا میدان پوئرتا دل سل ۰٫۵ کیلومتر، تا میدان اصلی مادرید ۰٫۸ کیلومتر و تا پارک رتیرو ۱٫۳ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Gran Vía, 9, Madrid City Centre, 28013 Madrid, Spain
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۸۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، ماساژ، مرکز تناسب اندام، استخر، سولاریوم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، اسنک بار، بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، امانت بار، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، کرایه دوچرخه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، روسی)

هتل لیابنی (Hotel Liabeny)

هتل لیابنی (Hotel Liabeny)

هتل لیابنی آخرین هتلی است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم. با انتخاب این هتل امکان این را دارید که به راحتی دسترسی خوبی به همه بخش‌های شهر داشته باشید. این هتل دکوری کلاسیک دارد و تمام امکانات لازم را برای رفاه مهمانان خود در نظر گرفته است.

اتاق‌های هتل دلباز و با دکوری کلاسیک و شیک مبله شده‌اند. اتاق‌ها به سیستم تهویه و اینترنت بی‌سیم مجهز هستند و در همه اتاق‌ها میز کار، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی وجود دارد.

رستوران این هتل غذاهای اسپانیایی را برای مهمانان خود تهیه می‌کند و صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود. در لابی هتل کافه‌ای برای سرو انواع کیک‌ها و دسرها در کنار چای و نوشیدنی‌های متنوع نیز در نظر گرفته است.

در اوقات فراغت خود می‌توانید به مرکز تناسب هتل بروید یا از امکانات سونا بهره‌مند شوید. این هتل دارای اتاق جلسه است که برای جلسات و سمینارهای کاری مناسب خواهد بود.

از این هتل تا موزه‌ی دل پرادو ۱٫۱ کیلومتر، تا میدان پوئرتا دل سل ۰٫۵ کیلومتر، تا میدان اصلی مادرید ۰٫۴ کیلومتر و تا پارک رتیرو ۱٫۷ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Salud, 3, Madrid City Centre, 28013 Madrid, Spain
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۲۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، ماساژ، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، اسنک بار، بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، امانت بار، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، کرایه دوچرخه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، اسپانیایی)

هتل 4 ستاره مادرید

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 ستاره شهر مادرید بوده است؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و کیفیت بهترین باشد تا شما با خیال راحت‌تری هتل خود را انتخاب کنید. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید. شما می‌توانید به هر یک از این هتل‌ها که در این لیست به شما معرفی کردیم، در صفحه‌ی مربوط به هر هتل رای دهید و نظرات خود را بنویسید تا بقیه کاربران نیز با تجربیات شما آشنا شوند.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه