عضو تحریریه
مرتضی گودرزی

مرتضی گودرزی

لرستان، بروجرد
درباره من:
34

زندگی در تهران چگونه است؟

تهران پایتخت و بزرگ‌ترین شهر ایران است که به‌عنوان مهاجرپذیرترین شهر کشور نیز شناخته می‌شود و جمعیت مرکز و حومه آن روزبه‌روز در حال افزایش است.

41

زندگی در کرج چگونه است؟

کرج یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان البرز است که به‌دلیل همجواری با پایتخت، مقصد مهاجرت بسیاری از افراد محسوب می‌شود.

57

زندگی در گرگان چگونه است؟

گرگان مرکز استان گلستان و یکی از شهرهای محبوب گردشگرگذیر در شمال کشور محسوب می‌شود که منطقه‌ای خوش‌آب‌و‌هوا برای زندگی است.

117

زندگی در ارومیه چگونه است؟

ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی و یکی از کلان‌شهرهای مهم ایران محسوب می‌شود که دارای تاریخ و فرهنگی غنی است.

39

زندگی در اهواز چگونه است؟

اهواز یکی از کلان‌شهرهای مهم ایران است و یکی از مهم‌ترین مراکز اقتصادی کشور به حساب می‌آید. همین امر سبب شده که مهاجران بسیاری را در خود بپذیرد. 

108

زندگی در رشت چگونه است؟

رشت یکی از شهرهای زیبای شمال کشور و مرکز استان گیلان است، بسیاری از مردم ایران که دوستدار زندگی در شمال کشور هستند، می‌توانند این شهر فوق‌العاده را برای زندگی انتخاب کنند.

36

زندگی در مشهد چگونه است؟

مشهد مقدس، پایتخت معنوی ایران و یکی از کلان‌شهرهای کشور است. این شهر قطب گردشگری صنعتی و مذهبی محسوب می‌شود و دومین شهر بزرگ ایران نیز است. 

68

زندگی در کرمان چگونه است؟

استان کرمان، در جنوب شرقی ایران قرار دارد و دومین استان پهناور کشور محسوب می‌شود. مرکز این استان از جمله بهترین شهرهای ایران برای زندگی و مهاجرت است.

24

زندگی در کاشان چگونه است؟

کاشان یکی از مهم‌ترین شهرهای استان اصفهان است که در حاشیه غربی کویر قرار دارد و منطقه‌ای دوست‌داشتنی برای سکونت و مهاجرت محسوب می‌شود.

42

زندگی در همدان چگونه است؟

همدان، پایتخت تاریخ و فرهنگ ایران است و به‌عنوان یکی از کهن‌ترین شهرهای ایران، از پیشینه چند هزار ساله‌ای برخوردار است. 

صفحه ۱ از ۱۴