اضافه شدن ۱۵ استراحتگاه جدید به Club Med

زینب موحدی
زینب موحدی یکشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
اضافه شدن ۱۵ استراحتگاه جدید به Club Med

کلاب مد، همچنان با معرفی محصولات نوآورانه تلاش می‌کند تا جایگاه خود را به عنوان «قهرمان همه جانبه» در میان استراحتگاه‌های جهان حفظ کند.

کلاب مد (Club Med)، یک نام تجاری برتر در عرصه‌ی استراحتگاه‌ها، اعلام کرده است که ۱۵ استراحتگاه جدید به استراحتگاه‌های قبلی خود اضافه خواهد کرد و موارد قبلی را تعمیر و بازسازی می‌کند.

کلاب مد، بعد از افتتاح «Samoens Morillon Grand Massif» و «Tomamu Hokkaido» در ژاپن، تصمیم گرفته است که پنج استراحتگاه جدید را در عرض سه سال آینده به مجموعه‌ی خود اضافه کند.

این برند همچنین اعلام کرده است که سالن‌های کنونی خود را تعمیر و بازسازی می‌کند تا تجربیات تازه و با طراوتی را برای مشتریانش فراهم کند.

خاویر موفراگی، مدیر عامل کلاب مد در آمریکای شمالی می گوید:

بیش از ۶۵ سال است که کلاب مد به صورت مستمر تلاش می‌کند تا خواسته‌ها و نیازهای مصرف‌کنندگان را برآورده سازد. این روحیه‌ی کارآفرین و انگیزه‌بخش، به ما این قدرت را بخشیده است که همچنان یک مکان پرانرژی و متنوع برای مسافران باشیم که امکانات اقامتی فوق‌العاده، برنامه‌های ورزشی عالی، برنامه‌های تفریحی برای کودکان، محیط غذاخوری دلپذیر و مهارت‌های خوب پذیرایی برای مشتریان خود فراهم کرده است.

برنامه‌ی توسعه‌ی کلاب مد روی سه بخش استراحتگاه‌های آسیا، آمریکای شمالی و آلپ تمرکز کرده‌اند، اما گستره‌ای به وسعت جهان را در بر می‌گیرند.

این باشگاه، «Club Med Joyview» را در سال ۲۰۱۸ روی دیوار بزرگ چین افتتاح کرد. استراحتگاه‌های جدیدی نیز در اروپا افتتاح خواهند شد؛ مانند «Club Med Cefalu» که در تابستان در سیسیل، ایتالیا، و «Les Arcs Panorama» که در دسامبر در ساووی، فرانسه، افتتاح خواهند شد.

این شرکت می‌خواهد با افتتاح استراحتگاه‌های جدید و متنوع حضور خود را در آسیا تقویت کند. آن، همچنین برنامه‌هایی برای توسعه‌ی قلمروی جدید در آمریکای شمالی تهیه کرده است و می‌خواهد هر سال یک سالن جدید اسکی آلپاین در منطقه باز کند.

در مکزیک، «Club Med Cancún Yucatán» در حال برنامه‌ریزی برای افتتاح منطقه‌ی جدید «آگوامارینا» برای خانواده‌ها است که دارای ۳۰ اتاق باشگاهی خانوادگی و ۳۰ اتاق لوکس خانوادگی است. این امر باعث افزایش ظرفیت گردشگری می‌شود و کمک می‌کند که این استراحتگاه، خدمات بیشتری به خانواده‌ها بدهد. سال گذشته، این شرکت دست به بازسازی‌های کاملی در همه‌ی اتاق‌ها و فضاهای عمومی خود در آسیا زد و رستوران‌های جدیدی در آن معرفی کرد.

در آسیا، این مجموعه با افتتاح «Club Med Ceylon» در سریلانکا در سال ۲۰۱۹، اقدام به افتتاح استراحتگاه‌های جدیدی در اندونزی، ویتنام، سریلانکا و سیشل خواهد کرد.

«Club Med Lombok» در اندونزی در سال ۲۰۱۹، «5-Trident Exclusive Collection» در سیشل در سال ۲۰۲۰ و «Club Med Ho Tram» در نزدیکی شهر هوشی مین در جنوب شرقی ویتنام در سال ۲۰۲۱ افتتاح خواهند شد.

مطالب مرتبط:

منبع travelpuls

دیدگاه