ارسال درخواست برای پانزدهمین جایزه سازمان جهانی گردشگری آغاز شد

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی پنجشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰
ارسال درخواست برای پانزدهمین جایزه سازمان جهانی گردشگری آغاز شد

 سازمان جهانی گردشگری (UNWTO Awards) اعلام کرد، درخواست‌ها برای جایزه ۱۵امین دوره آغاز شد.

وظیفه سازمان جهانی گردشگری (UNWTO Awards) تشخیص مشارکت سازمان‌های خصوصی و ان.جی.او‌ها در گسترش یک بخش گردشگری رقابتی‌تر، مسئول‌تر و پایدارتر است.

نوآوری، ایجاد موقعیت شغلی و پایداری، مهم‌ترین نکات برای پانزدهمین جوایز سازمان گردشگری جهانی است. مهلت این لایحه تا ۳۱ اکتبر ۲۰۱۸ است.

درخواست جایزه سازمان جهانی گردشگری

هدف این سازمان، همانطور که گفته شد، مشارکت همه سازمان‌ها در گسترش و پیشرفت گردشگری، همچنین گسترش سند ۲۰۳۰ سازمان ملل متحد است. در این برنامه تمام ابتکارها در سطح محلی، ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی درنظر گرفته می‌شود.

حالا سازمان‌های سیاسی و حکومت، موسسه‌های تجاری و سازمان‌های غیردولتی می‌توانند درخواست‌نامه‌های سازمان جهانی گردشگری را داشته باشند. گروه‌های علاقه‌مند موظف‌اند تا پیش از ۳۱ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۳:۵۹، برنامه‌های خود را اجرا کنند. فینالیست‌ها در دسامبر ۲۰۱۸ و برنده در ژانویه ۲۰۱۹ اعلام می‌شوند.

جایزه دیگری به نام جایزه اخلاق سازمان جهانی گردشگری نیز در ژانویه ۲۰۱۹ اعلام می‌شود. همان طور که از نام جایزه پیدا است، معیار آن اصول اخلاقی است که گردشگری بر پایه آن‌ها استوار شده است. زمان اعلام این درخواست به‌زودی اعلام می‌شود.

از زمان به‌وجود آمدن جایزه UNWTO، این سازمان ۷۰ موسسه، به علاوه‌ی ۱۲۸ درخواستی که در سال ۲۰۱۷ دریافت کرد را شناسایی کرده است.

برنده‌های سال گذشته شامل گردشگری پرتغال، سازمان طبیعت‌گردی مانگالاجودی در هند، سایت Triponyu.com یک پلتفرم مناسب برای رزرو در اندونزی، و سیستم هوشمند گردشگری (SEGITTUR) در اسپانیا هستند.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه