بهترین هتل های 5 ستاره پکن؛ شهر جاذبه های نفس گیر در چین

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 5 ستاره پکن؛ شهر جاذبه های نفس گیر در چین

قصد دارید به شهر پکن سفر کنید و در انتخاب هتل‌های 5 ستاره دچار تردید شدید؟! در این مقاله همراه ما باشید تا هتل‌های 5 ستاره و لوکس این شهر را به شما معرفی کنیم.

اگر در تعطیلات پیش رو با تورهای چین عازم پکن هستید، ادامه مقاله را دنبال کنید، چون می‌خواهیم بهترین هتل‌های ۵ ستاره‌ی این شهر را به شما معرفی کنیم.

پکن که دومین شهر پرجمعیت چین پس از شانگهای تلقی می‌شود، شهری باستانی با معابد خیره‌کننده و داستان‌های اسطوره‌ای و افسانه‌ای است. این شهر بی‌نظیر که سابقه تاریخی آن به بیش از سه هزار سال می‌رسد، کلکسیونی از آثار تاریخی را در خود گردآوری کرده و سالانه میزبان هزاران گردشگر است که با بهترین دیدنی‌ها از آن‌ها میزبانی می‌کند و رویای آنان را برای گذر به داستان‌های کهن جامه عمل می‌پوشاند. با توجه به این حجم عظیمی از گردشگران که به این شهر سفر می‌کنند، هتل‌ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود.

در این مقاله قصد داریم هتل‌های 5 ستاره پکن را به شما معرفی کنیم تا برای سفر لوکس خود با خیال راحت هتل خود را انتخاب کنید؛ پس همراه ما باشید.

هتل 5 ستاره چین

هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ (JW Marriott Hotel Beijing)

هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ (JW Marriott Hotel Beijing)

هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ از هتل‌های لوکس و مجلل در شهر پکن است که به معنای واقعی باشکوه است و سبک طراحی آن از معماری شرقی الهام گرفته است. این هتل برای هر گردشگری که برای هدف‌های مختلف چه در زمینه گردشگری چه تجاری آن را برمی‌گزیند، انتخابی مناسب است. در مورد موقعیت جغرافیایی هتل باید گفت که تا خیابان وان فوجینگ و میدان تیان آن من کمتر از ۲۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله است؛ همچنین ایستگاه مترو نیز در نزدیکی آن قرار دارد و تردد را برای گردشگران راحت کرده است. مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده است تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را برای گردشگران خود ارائه دهد.

اتاق‌های هتل شامل اتاق استاندارد، خانوادگی و سوئیت‌های مجلل هستند که همه آن‌ها محیطی دنج و آرام را برای مهمانان فراهم کرده‌اند. استفاده از رنگ‌های ملایم و طراحی مدرن اتاق‌ها در کنار استفاده از وسایل لوکس، مبلمان کلاسیک و راحت و پنجر‌های نورگیر که چشم‌اندازی باشکوه از مناظر شهر و باغ را دارند، زیبایی اتاق‌ها را دو چندان کرده است. تمام اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، حمامی از سنگ مرمر، مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام و تلویزیون است؛ البته این موارد تنها بخشی از امکانات اتاق‌ها است.

در هتل‌های لوکس و مجلل، بخش غذاخوری و رستوران‌ها اهمیت ویژه‌ای دارند؛ مطمئنا هتلی مانند این هتل، گزینه‌های متنوع و فوق‌العاده‌ای برای ارائه به مهمانان خود در نظر می‌گیرد. غذاهای محلی و آسیایی در رستوران شیک و مدرن این هتل برای مهمانان سرو می‌شود که امتحان آن‌ها از ملزومات اقامت در این هتل است.

بعد از گشت و گذار در شهر یا جلسات کاری به مرکز اسپای هتل بروید و از خدمات عالی که برای مهمانان در نظر گرفته‌ شده است، استفاده کنید؛ اگر به شنا علاقه‌مند هستید و بدتان نمی‌آید قبل از شام تنی به آب بزنید، استخر این هتل برای شنا کردن بی‌نظیر است.

از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ ۶ کیلومتر، تا میدان تیان آنمن ۷٫۳ کیلومتر، تا معبد بهشت ۷٫۴ کیلومتر و تا شهر ممنوعه ۷٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 83 Jianguo Road., Chaoyang, 100025 Beijing, China
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۵۸۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، تراس، اینترنت بی‌سیم، استخر، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، اتاق‌های سیگار ممنوع، پارکینگ، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، کره‌ای، ژاپنی، انگلیسی)

هتل گرند میلنیوم بیجینگ (Grand Millennium Beijing)

هتل گرند میلنیوم بیجینگ (Grand Millennium Beijing)

هتل گرند میلنیوم در منطقه ی چائویانگ پکن واقع شده و برای ارائه خدمات بی‌نظیر و سطح بالا و امکانات عالی اش مشهور است. این هتل برترین سطح آسایش را برای کلیه‌ی مهمانان خود فراهم می‌سازد. از آنجایی که هتل در منطقه‌ی مالی و تجاری شهر واقع شده است، مسافرانی که به قصد فعالیت‌های کاری و تجاری به این شهر سفر می‌کنند به راحتی به ادارات و بانک‌ها دسترسی دارند، از طرفی برای مسافران تفریحی، تعداد بی‌شماری از  غذاخوری‌ها و جاذبه‌های گردشگری در اطراف هتل وجود دارند.

اگر می‌خواهید تعطیلات خود را در اتاقی لوکس و آرام با دکوری مدرن سپری کنید، اتاق‌های این هتل تمام نیاز‌های شما را برآورده می‌کند؛ اتاق‌های لوکس و مدرن هتل با طراحی داخلی ماهرانه‌اش اقامت شاهانه‌ای را برای شما فراهم می‌کند. تمام امکانات رفاهی برای آسایش مهمانان در اتاق‌ها لحاظ شده است تا کمترین کمبودی را حس نکنند.

در هر جای این هتل که بنگرید، گل‌آرایی‌های زیبا روی میز‌ها به چشم می‌خورد. غذاخوری‌های مدرن و رستوران‌های‌ بی‌نظیر این هتل نیز با دکور خاص و زیبایشان در کنار گل‌آرایی‌های زیبا و با ظرافتی که انجام شده، محیطی فوق‌العاده را برای غذاخوردن برای هر وعده را فراهم کرده است و مهمانان می‌توانند از خوردن غذاهای بین‌المللی و آسیایی در آن لذت ببرند. حتما به بار هتل سر بزنید و از نوشیدنی‌هایی که به شما پیشنهاد می‌شود، میل کنید.

این هتل هم دارای مرکز اسپای تخصصی با کادری حرفه‌ای است و اگر تمایل داشتید، در اوقات فراغت خود به آن مراجعه کنید و از امکانات آن بهره‌مند شوید؛ استخر آن نیز پیشنهادی مهیج و نشاط‌آور برای شما خواهد بود.

از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ ۴٫۱ کیلومتر، تا میدان تیان آنمن ۵٫۵ کیلومتر، تا معبد بهشت ۶٫۳ کیلومتر و تا شهر ممنوعه ۵٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Fortune Plaza No. 7 DongSanHuan Middle Road, Chaoyang, 100020 Beijing, China
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۵۲۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، تراس، اینترنت بی‌سیم، استخر، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، پارکینگ، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، امکانات وی‌آی‌پی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، کره‌ای، ژاپنی، انگلیسی)

هتل سان ورد داینستی بیجینگ (Sunworld Dynasty Hotel Beijing)

هتل سان ورد داینستی بیجینگ (Sunworld Dynasty Hotel Beijing)

هتل سان ورد داینستی بیجینگ در سال ۱۹۹۰ در قلب شهر پکن و در خیابان وانگ فوجینگ احداث و در سال ۲۰۰۸ بازسازی شد. این هتل می‌تواند به‌طرز شگفت‌انگیزی رضایت هر نوع سلیقه را جلب کند و با امکانات بی‌نظیری که ارائه می‌دهد، سفری خاص و رویایی را برای مهمانان خود فراهم کند.

اتاق‌های هتل لوکس و مدرن هستند و بی‌شک در شب و با روشن کردن چراغ‌های ظریفی که در گوشه کنار آن تعبیه شده است، فضای رویایی‌تری خواهد داشت. در دکور اتاق‌ها بیشتر از رنگ‌های گرم استفاده شده و آن را جذاب‌تر کرده است؛ همه اجزا در اتاق‌ها با دقت بسیاری چیده شده و مطمئنا هر نوع سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد.

می‌توانید غذاهای چینی و بین‌المللی را در منویی متنوع در رستوران‌های فوق‌العاده این هتل تست کنید. اگر قصد دارید لحظاتی را در محیطی آرام با همراهان خود سپری کنید و بدتان نمی‌آید که نوشیدنی خوش‌طعمی را امتحان کنید، به بار هتل بروید و از نوشیدنی‌ها و تنقلاتی که برای مهمانان سرو می‌شود، میل کنید.

اگر هنوز برای انتخاب اینجا قانع نشده‌اید، باید سری به قسمت آب‌درمانی و ماساژ بزنید یا به استخر آن بروید. کسانیکه به ورزش علاقه دارند و نمی‌خواهند که در مدت سفر خود از تمرینات روزانه خود دور باشند، به مرکز تناسب اندام هتل مراجعه کنند و از امکانات مدرن آن بهره‌ ببرند.

از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ ۰٫۶ کیلومتر، تا میدان تیان آنمن ۱٫۹ کیلومتر، تا معبد بهشت ۴٫۴ کیلومتر و تا شهر ممنوعه ۱٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 50 Wang Fujing Avenue, Dongcheng, 100006 Beijing, China
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۹۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، تراس، اینترنت بی‌سیم، استخر، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، پارکینگ، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، امکانات وی‌آی‌پی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، ژاپنی، انگلیسی)

هتل پرزیدنتال بیجینگ (The Presidential Beijing)

هتل پرزیدنتال بیجینگ (The Presidential Beijing)

هتل پرزیدنتال بیجینگ یکی از شناخته‌شده‌ترین هتل های شهر پکن در منطقه زیچنگ است که آماده سرویس‌دهی به میهمانان شهر پکن است. این هتل مجلل دارای موقعیتی مناسب برای توریست‌هایی است که جهت امور تجاری و خرید، استراحت و یا گردش پکن را مقصد خود انتخاب کرده‌اند. از همان بدو ورود و قدم گذاشتن در لابی هتل و دیدن ستون‌ها و درخت‌های نخل در آن، بی‌شک هیجان‌زده خواهید شد و برخورد صمیمانه کارکنان حس بهتری به شما خواهد داد.

اتاق‌های هتل مدرن و لوکس هستند و امکانات در آن‌ها به گونه‌ای است که مهمانان از سطح بالایی از رفاه و آسایش در آن برخوردار باشند. رنگ کرم بیشتر از رنگ‌های دیگر در دکور اتاق‌ها به چشم می‌خورد و آرامش بیشتری را برای مسافرین فراهم می‌کند. در اتاق‌ها امکانات مینی‌بار، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل فراهم شده است.

رستوران‌های متنوعی در این هتل وجود دارد؛ در بعضی از آن‌ها غذاهای چینی و بین‌المللی سرو می‌شود و در دیگری غذاهای ایتالیایی؛ بنابراین اگر ذائقه شما با غذاهای چینی سازگار نیست نگران نباشید، چون در منوی متنوعی که ارائه می‌شود، بی‌شک غذای مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد.

استخر هتل زیبا و گزینه‌ای برای داشتن لحظاتی فراموش‌نشدنی است. این هتل دارای اتاق جلسه است که می‌تواند پیشنهادی عالی برای جلسات کاری و برگزاری سمینارها مختلف باشد.

از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ ۰٫۶ کیلومتر، تا میدان تیان آنمن ۱٫۹ کیلومتر، تا معبد بهشت ۴٫۴ کیلومتر و تا شهر ممنوعه ۱٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 9 Fuchengmenwai Street, Xicheng, 100037 Beijing, China
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۵۰۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، تراس، اینترنت بی‌سیم، استخر، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، پارکینگ، کرایه دوچرخه، میز تنیس، اتاق بازی، بیلیارد، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، اسنک بار، نگهداری کودک، چک این/چک اوت خصوصی، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل کراون پلازا بیجینگ وانگفوجینگ (Crowne Plaza Beijing Wangfujing)

هتل کراون پلازا بیجینگ وانگفوجینگ (Crowne Plaza Beijing Wangfujing)

هتل کراون پلازا بیجینگ وانگفوجینگ هتلی مدرن و 5 ستاره است که در موقعیت عالی از شهر قرار گرفته است و مهمانان با توجه به هدف خود در این شهر می‌توانند به راحتی به هر بخشی که تمایل داشته باشند، دسترسی داشته باشند.

این هتل که در قلب شهر قرار دارد، با اتاق‌های مدرنش از مهمانان خود میزبانی می‌کند. اتاق‌های این هتل شاید نسبت به هتل‌های دیگر که ذکر شد، زیاد لوکس نباشد، اما مدیریت هتل و خدمه آن تمام تلاش خود را برای اقامتی راحت و بی‌نقص مهمانان خود فراهم کرده‌اند. اتاق های هتل دارای تهویه هوا، تلویزیون، محوطه جدا همراه با میز کار، مینی‌بار، حمام اختصاصی مجهز به ‏دوش و وان است.

رستوران چینی ‏هتل‏ انواع غذاهای دریایی را در تنوع بسیار سرو می‌کند و در رستوران ‏دیگر هتل، می‌توانید غذاهای آسیایی و غربی را به‌صورت بوفه‌ای میل کنید.

پیشنهاد می‌دهیم به مرکز اسپای هتل که خدمات ماساژ ارائه می‌دهد، بروید و از امکانات جکوزی و سالن ورزشی استفاده کنید. میز تور هتل ‏نیز اطلاعات مورد نیاز برای جاذبه‌های گردشگری را به میهمانان هتل ارائه می ‌کند و تورهای مختلفی را به آن‌ها معرفی می‌‏کند که می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ ۰٫۷ کیلومتر، تا میدان تیان آنمن ۱٫۹ کیلومتر، تا معبد بهشت ۴٫۵ کیلومتر و تا شهر ممنوعه ۱٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 48 Wangfujing Avenue, Dongcheng, 100006 Beijing, China
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۵۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، تراس، اینترنت بی‌سیم، استخر، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، پارکینگ، کرایه دوچرخه، میز تنیس، اتاق بازی، بیلیارد، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، نگهداری کودک، چک این/چک اوت خصوصی، امکانات وی‌آی‌پی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل شانگری لا کری (Shangri-La Kerry Hotel)

هتل شانگری لا کری (Shangri-La Kerry Hotel)

هتل شانگری لا کری هتلی 5 ستاره و لوکس، در نزدیکی کاخ تابستانی و مرکز همایش‌های پکن است. این هتل مکان مناسبی برای اقامت شما در سفر به پایتخت چین است و با امکانات بسیار خوبش همه را همراه با خاطرات شیرین و رضایت‌مندی بسیار به خانه روانه می‌کند. این هتل علاوه بر نزدیک بودنش به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی پکن، در قلب منطقه تجاری و اداری شهر هم واقع شده است.

اتاق‌های هتل بسیار لوکس هستند و ترکیب و هارمونی رنگ‌ها نشان از طراحی داخلی دقیق و حرفه‌ای اتاق‌ها دارد. همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع و کنترل دمای دستی هستند. پنجر‌ه‌های بزرگ و چشم‌انداز فوق‌العاده از شهر از ویژگی‌های بارز اتاق‌ها است. نظافت روزانه در اتاق‌ها توسط خدمه هتل انجام می‌گیرد. در سرویس بهداشتی و حمام می‌توانید از لوازم آرایشی بهداشتی گوناگونی که برایتان آماده شده، استفاده کنید.

رستوران‌های این هتل آنقدر متنوع است که ممکن است کمی سردرگم شوید، اما می‌توانید از راهنمایی‌های کارمندان استفاده کنید و با توجه به ذائقه خود رستوران مورد نظر خود را برگزینید. در یکی از رستوران‌ها، غذای فرانسوی و دیگری غذاهای محلی سرو می‌شود. در لابی هتل می توانید انواع و اقسام شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد را میل کنید که جای خوبی برای استراحت یا گفتگو با دوستان است.

اگر دوست دارید در مدت سفر خود ورزش کنید، بهتر است به باشگاه بدنسازی هتل سری بزنید و از مربی خصوصی آنجا، برنامه دریافت کنید. استخر هتل سرپوشیده بوده و در هر موقع از سال که به این شهر سفر کنید و این هتل را انتخاب کنید، می‌توانید از استخر در تمام فصل‌ها استفاده کنید. کلاس‌های یوگای موجود در هتل گزینه‌ای عالی برای برطرف کردن خستگی است. کودکان نیز می‌توانند از زمین بازی که برای آن‌ها درست شده، استفاده کرده و خاطرات خوشی را در ذهن‌شان ثبت نمایند.

از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ ۰٫۷ کیلومتر، تا میدان تیان آنمن ۱٫۹ کیلومتر، تا معبد بهشت ۴٫۵ کیلومتر و تا شهر ممنوعه ۱٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: No 1 Guanghua Road, Chaoyang, 100020 Beijing, China
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۴۸۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، استخر، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، پارکینگ، کرایه دوچرخه، میز تنیس، اتاق بازی، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، نگهداری کودک، چک این/چک اوت خصوصی، امکانات وی‌آی‌پی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، ژاپنی، انگلیسی)

هتل واندا ویستا بیجینگ (Wanda Vista Beijing)

هتل واندا ویستا بیجینگ (Wanda Vista Beijing)

هتل واندا ویستا بیجینگ یکی از بهترین هتل‌های منطقه چاویانگ در پکن است که از موقعیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و خدمات خوب این هتل باعث شده تا یکی از هتل‌های انتخابی گردشگران در سفر به پکن باشد. این هتل لوکس و مدرن است، اما در بعضی از بخش‌ها با نقاشی‌های سنتی حس و حال متفاوتی را به این هتل بخشیده است. بی‌شک این هتل جزو هتل‌هایی است که باید در اولویت‌های اولیه شما برای اقامت باشد.

اتاق‌های هتل بی‌نظیر هستند و با پنجره‌های قدی چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از شهر را به مهمانان خود هدیه می‌دهند. از دکوراسیون اتاق‌ها هر چه گوییم کم است، چون همه چیز و همه اجزا در بهترین شکل ممکن هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای فضای نشیمن بزرگ هستند که با مبل‌های لوکس و مجلل دکور شده‌اند.

این هتل نیز از تنوع غذایی بالایی برخوردار است و در هر رستوران آن می‌توانید غذاهای فرانسوی، بین‌المللی و محلی را میل کنید. بی‌شک شما می‌توانید شامی رمانتیک را در رستوران‌های این هتل داشته باشید و خاطره‌ای تکرارنشدنی را برای همیشه در ذهن خود ثبت کنید.

از هر چیزی در این هتل بگذریم، از استخر آن نمی‌شود گذشت؛ طراحی بی‌نظیر آن، ستون‌های زیبا و سقف آبی رنگ آن باعث شده است که از بخش‌های محبوب هتل باشد.

از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ ۵٫۱ کیلومتر، تا میدان تیان آنمن ۶٫۳ کیلومتر، تا معبد بهشت ۶٫۵ کیلومتر و تا شهر ممنوعه ۶٫۹ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Tower C Wanda Plaza, 93 Jianguo Road, Chaoyang, 100022 Beijing, China
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۴۱۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، استخر، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، پارکینگ، کرایه دوچرخه، میز تنیس، اتاق بازی، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، اسنک بار، نگهداری کودک، چک این/چک اوت خصوصی، امکانات وی‌آی‌پی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل واندا ریلم بیجینگ (Wanda Realm Beijing)
هتل واندا ریلم بیجینگ (Wanda Realm Beijing)

هتل واندا ریلم بیجینگ هتلی لوکس و مجلل در منطقه‌ای تجاری است و بسیاری براساس همین موضوع آن را برمی‌گزینند. این هتل با ترکیب متوازن آرامش و هیجان، هر بازدیدکننده‌ای را مسحور می‌کند. اگر دنبال هتلی هستید که به جزئیات ریزتری دقت کند و طراحی زیبایی هم داشته باشد، این هتل می‌تواند انتخاب ایده‌آلی باشد.

اتاق‌های هتل با پنجره‌های بزرگ و قدی در کنار دکوراسیون مدرن و زیبایی که دارد، اقامتی عالی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. آیا دوست دارید لحظات شاد و مهیجی را با دوستان یا همراهان خود تجربه کنید؟ پیشنهاد ما استخر زیبا و نیلگون هتل است که می‌توانید هم از شنا در آن لذت ببرید هم به استراحت در مرکز اسپای آن بپردازید.

مطمئنا از خوردن غذاهای ژاپنی و محلی در رستوران هتل لذت خواهید برد؛ به پیشنهاداتی که کارمندان این بخش برای نوشیدنی به شما می‌دهند، حتما توجه کنید چون مزه غذا را برای شما لذیذتر خواهند کرد.

از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ ۱۵٫۷ کیلومتر، تا میدان تیان آنمن ۱۴٫۴ کیلومتر، تا معبد بهشت ۱۵٫۵ کیلومتر و تا شهر ممنوعه ۱۳٫۹ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Jia 18 Shijingshan Road , Shijingshan District, 100040 Beijing, China
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۱۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، استخر، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، پارکینگ، اتاق بازی، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، نگهداری کودک، چک این/چک اوت خصوصی، امکانات وی‌آی‌پی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل شانگری-لا چاینا ورلد سامیت وینگ (Shangri-la China World Summit Wing)

هتل شانگری-لا چاینا ورلد سامیت وینگ (Shangri-la China World Summit Wing)

هتل شانگری-لا چاینا ورلد سامیت وینگ آخرین هتل لوکس معرفی شده در این لیست است. این هتل نیز از هتل‌های مجلل و باشکوه شهر پکن محسوب می‌شود که با ارائه خدمات بی‌نظیر هر نوع سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. همه چیز در این هتل فوق‌العاده است و شما را هیجان‌زده خواهد کرد.

اتاق‌های هتل با پنجره‌های بزرگ چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر را نشان می‌دهد، به‌خصوص در شب که برج‌ها و ساختمان‌ها با نورها و چراغ‌هایی که دارند، بیشتر می‌درخشند. دکوراسیون اتاق‌ها لوکس و مجلل است و در بخش‌هایی از اتاق‌ها کاغذ دیواری‌های نصب شده که جلوه دیگری به اتاق‌ها بخشیده است.

شما در رستوران هتل می‌توانید شامی رویایی را تجربه کنید؛ غذاهای فوق‌العاده، نورپردازی حرفه‌ای و صدای آرام موسیقی همه با هم در جهت ثبت خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تلاش می‌کنند. در شبانگاه به بار هتل بروید و از نوشیدنی‌های خوش طعمی که سرو می‌شود، نوش جان کنید.

استخر و باشگاه این هتل در فضایی با پنجر‌های شیشه‌ای قرار دارد که لذت ورزش و شنا کردن را دوچندان می‌کند، پس حتما به آن سر بزنید و از شنا کردن در آن لذت ببرید.

از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ ۴ کیلومتر، تا میدان تیان آنمن ۵٫۳ کیلومتر، تا معبد بهشت ۵٫۹ کیلومتر و تا شهر ممنوعه ۵٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 1 Jianguomenwai Avenue, Chaoyang, 100004 Beijing, China
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۷۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، استخر، مرکز اسپا و سلامت، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، پارکینگ، زمین تنیس، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، نگهداری کودک، چک این/چک اوت خصوصی، امکانات وی‌آی‌پی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل 5 ستاره چین

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 5 ستاره شهر پکن بوده است؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و کیفیت بهترین باشد تا شما با خیال راحت‌تری هتل خود را انتخاب کنید. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های لوکس آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه