بهترین رستوران های پکن، چین

حمیده کریمی
حمیده کریمی پنجشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
بهترین رستوران های پکن، چین

پکن، شهری بزرگ و زیبا است که رستوران‌های فراوانی دارد. در این شهر می‌توانید غذاهایی از سراسر دنیا را در لوکس‌ترین رستوران‌ها نوش جان کنید.

پکن، پایتخت چین، یکی از بزرگ‌ترین مقاصد گردشگری در شرق آسیا است. رستوران های پکن تنوع بسیار وسیعی دارند و هر کسی با هر سلیقه‌ای را می‌توانند راضی نگه دارند. 

شهر پکن پر از رستوران‌های فوق‌العاده است. در این رستوران‌ها غذاهایی برای سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف سرو می‌شود. به‌خصوص در سال‌های اخیر، تعداد رستوران‌های لوکس این شهر روزبه‌روز در حال افزایش است که رشد سریع اقتصادی پکن را نشان می‌دهد. امروزه در پکن می‌توانید در بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌ها غذا بخورید و غذاهایی از سراسر دنیا را امتحان کنید. برخی از رستوران‌های پکن، جزو بهترین رستوران‌های دنیا هستند و شهرت جهانی دارند.

رستوران Opera Bombana

رستوران های پکن

رستوران Opera Bombana یکی از خاص‌ترین رستوران‌های ایتالیایی پکن است. سرآشپز این رستوران، اومبرتو بومبانا، سه ستاره‌ی میشلن دارد و رستورانی مدرن و عالی راه‌اندازی کرده است که در آن بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها برای قشر مرفه پکن سرو می‌شود. این سرآشپز برای اینکه همیشه کیفیت کار خود را حفظ کند و در بالاترین رده‌ها جای داشته باشد، هنر آشپزی را با هنر تزیین تلفیق کرده است. فضای داخلی رستوران بسیار رویایی و مدرن است. برای تهیه‌ی غذاها از تازه‌ترین مواد استفاده می‌شود. بهترین نوشیدنی‌های مناسب برای هر غذا را می‌توانید از منوی مخصوص آن سفارش دهید.

رستوران King’s Joy

سرآشپز رستوران King’s Joy یکی از مریدان معابد بودایی بود که به تشویق مرادش، برای معرفی رژیم غذایی گیاه‌خواری به دنیا، این رستوران را پایه‌گذاری کرد. در این رستوران، در محیطی بسیار لوکس و مجلل، می‌توانید بهترین غذاهای گیاهی را نوش جان کنید. تمام غذاها، نوشیدنی‌ها و هرآنچه که در منوی این رستوران می‌بینید، کاملا گیاهی است. افراد زیادی از سراسر شهر برای خوردن یک وعده غذای گیاهی لذیذ و سالم با تزیینات و دستورهای خلاقانه، این رستوران را انتخاب می‌کنند. مواد غذایی برای تهیه‌ی غذاهای این رستوران، با دقت زیاد و از بهترین بازارهای محلی انتخاب و از کشاورزان محلی خریداری می‌شوند. در نتیجه می‌توانید به‌تازگی و کیفیت آن‌ها صددرصد اطمینان داشته باشید.

رستوران معبد (Temple Restaurant Beijing)

رستوران های پکن

رستوران Temple Restaurant Beijing در سال ۲۰۱۵ به‌عنوان برترین رستوران بین‌المللی پکن انتخاب شده است و در سال‌های اخیر همواره در بین بهترین رستوران‌های لوکس شهر جای داشته است. این رستوران در مجموعه‌ای واقع شده که بخشی از یک معبد چینی ۶۰۰ ساله است. معماری سنتی و مدرن در کنار هم، حال و هوای خاصی به این رستوران داده است. منوی فرانسوی، دکور اسکاندیناویایی و ورودی سنتی چینی از ویژگی‌های خاص این رستوران است. اگر می‌خواهید غذاهای بین‌المللی را در محیطی لوکس و مجلل نوش جان کنید، این رستوران انتخاب خوبی است.

رستوران چاینا گریل (China Grill)

رستوران China Grill در بالاترین طبقه‌ی ساختمان Park Hyatt قرار دارد و چشم‌اندازهایی بی‌نظیر و ۳۶۰ درجه از بالای شهر پکن را به نمایش می‌گذارد، به‌خصوص شب‌ها که منظره‌ای بسیار رویایی را از این رستوران نظاره‌گر خواهید بود. منوی این رستوران بیشتر شامل انواع غذاهای گوشتی است، ولی تنوع قابل‌توجهی از غذای دریایی، سالاد، سوپ و غذای الهام گرفته از آشپزی چینی هم در آن دیده می‌شود. منوی نوشیدنی‌های رستوران هم متنوع است. آشپزخانه‌ی اوپن، حال و هوای جذابی به رستوران داده است. این رستوران، مدرن و فوق‌العاده است و موقعیت قرار گرفتن آن در طبقه‌ی شصت و پنجم، باعث شده که احساس کنید روی ابرها غذا می خورید. اگر می‌خواهید غذا خوردن در یک رستوران لوکس را در پکن تجربه کنید، حتما این رستوران را مد نظر داشته باشید.

رستوران کپیتال ام (Capital M)

رستوران های پکن

زیباترین چشم‌اندازها از شهر ممنوعه را می‌توانید از رستوران Capital M تماشا کنید. این چشم‌اندازهای زیبا در کنار دکوراسیون شیک و مدرن و فضایی لوکس، به‌همراه آشپزی فوق‌العاده دست به دست هم داده‌اند تا شامی رویایی و فراموش‌نشدنی را در این رستوران نوش جان کنید. منوی رستوران بسیار جالب‌توجه است و در آن غذاهای کلاسیک غربی و غذاهای فرانسوی با تازه‌ترین مواد تهیه می‌شود. خلاقیت بی‌نظیری در طبخ غذاها وجود دارد. منوی غذاهای گیاهی رستوران هم مورد توجه علاقه‌مندان قرار دارد.

رستوران S.T.A.Y.

رستوران S.T.A.Y. را یک سرآشپز فرانسوی با سه ستاره‌ی میشلن، پایه‌گذاری کرده است. این رستوران با کیفیت فوق‌العاده‌ی غذا و خدمات بی‌نظیرش، یکی از بهترین‌های پکن است. منوی استارتر، غذای اصلی و نوشیدنی‌های این رستوران، بسیار متنوع است. در بخشی از رستوران به نام Pastry Library، می‌توانید انواع دسرهای لذیذ را با تاپینگ‌های متنوع سفارش دهید. کیک‌هایی که به زیبایی تمام و با نهایت دقت و مهارت، تزیین شده‌اند، تارت‌ها و شیرینی‌های لذیذ در این بخش طرفداران فراوانی دارند. این بخش، یک نمونه‌ی منحصربه‌فرد در نوع خود در تمام آسیا است. سرآشپز رستوران بسیار خلاق است و بهترین غذاهای فرانسوی را با خلاقیت خاص خود به مهمانان عرضه می‌کند.

این رستوران انتخاب خوبی برای زوج‌های جوان است تا شبی رمانتیک و به‌یادماندنی را در پکن تجربه کنند. فضای گرم و صمیمانه در کنار دکوراسیون مجلل و پرسنل مجرب، از ویژگی‌های این رستوران بی‌نظیر است.

رستوران مزون بولود (Maison Boulud)

رستوران های پکن

رستوران Maison Boulud، منویی مدرن و جالب‌توجه از غذاهای الهام گرفته از آشپزی فرانسوی دارد. فضای داخلی رستوران، بسیار چشمگیر و بی‌نظیر است و به‌نحوی طراحی شده تا دوران استعمار پکن را با اندکی تغییر و خلاقیت، یادآوری کند. پرسنل این رستوران بسیار مجرب هستند و با دقت فراوانی از میان افراد ماهر انتخاب می‌شوند. آشپزان مشهوری در آشپزخانه‌ی این رستوران، به خلق غذاهای خلاقانه مشغول هستند. این رستوران عالی، پنج سالن اختصاصی لوکس دارد و در آن می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها را در یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های شهر نوش جان کنید.

رستوران Lan Na Thai

دیوارهای آبی، پنل‌های چوبی حکاکی شده و میزهای مشرف به محوطه‌ی شلوغ پایین رستوران، از ویژگی‌های ظاهری رستوران Lan Na Thai است که انتخابی عالی برای یک شام رمانتیک محسوب می‌شود. مراجعه‌کنندگان این رستوران از همه‌جای دنیا هستند؛ ولی سرآشپزان آن غالبا اهل تایلند هستند و از تازه‌ترین مواد غذایی استفاده می‌کنند تا بهترین غذاهای تایلندی را به مهمانان خود عرضه کنند. اگر می‌خواهید غذایی عالی در رستورانی بی‌نظیر نوش جان کنید، این رستوران را یک بار امتحان کنید.

رستوران‌های حلال

در این شهر چین می‌توانید در رستوران های حلال پکن غذا بخورید و از بابت احکام ذبح نگرانی نداشته باشید؛ رستوران های حلالی که غالبا توسط مسلمانان اداره می‌شوند.

رستوران Hong Bin Lou

رستوران Hong Bin Lou در سال ۱۸۵۳ پایه‌گذاری شده و بیش از ۱۵۰ سال سابقه‌ و شهرت دارد و معمولا به‌عنوان بهترین رستوران اسلامی پکن شناخته می‌شود. این رستوران ۲ هزار متر مربع وسعت دارد و در آن انواع غذاهای حلال عرضه می‌شود.

رستوران اسلامی Donglaishun

رستوران اسلامی Donglaishun، یکی دیگر از رستوران‌های غذای حلال در پکن است که در آن می‌توانید غذاهای لذیذی مانند انواع کباب را با اطمینان نوش جان کنید.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه