بهترین هتل های 5 ستاره دهلی؛ پایتخت سرزمین شگفتی ها

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 5 ستاره دهلی؛ پایتخت سرزمین شگفتی ها

اگر قصد سفر به شهر دهلی در کشور زیبای هند را دارید و می‌خواهید از میان هتل‌های لوکس و 5 ستاره آن هتلی را برگزینید و نمی‌دانید چه هتلی برای شما مناسب است، ما را در این مقاله همراهی کنید.

دهلی از قدیمی‌ترین شهرهای دنیا به حساب می‌آید و تاریخچه آن به ۵ هزار سال پیش باز می‌گردد. به دلیل تنوع بالای نژادی، فرهنگی، زبانی و مذهبی در هند گردشگران بسیاری با تور هند قصد سفر به این شهر را می‌کنند تا علاوه بر آشنایی با این تنوع فرهنگی، از دیدنی‌های بی‌نظیر این شهر نیز بازدید کنند. این شهر که مقصد رویایی بسیاری از گردشگران است، با هتل‌های متنوع از مهمانان خود میزبانی می‌کند و برای هر نوع سلیقه‌ای گزینه‌ای مناسب را پیشنهاد می‌دهد.

در این مقاله همراه ما باشید تا با لیستی که از بهترین هتل‌های 5 ستاره دهلی برای شما حاضر کردیم در سفر با تور هند، شما را راهنمایی کنیم تا در هتلی عالی با امکانات لوکس اقامت کنید.

هتل 5 ستاره دهلی

هتل لیلا امبینس کانونشن (The Leela Ambience Convention Hotel Delhi)

هتل لیلا امبینس کانونشن (The Leela Ambience Convention Hotel Delhi)

دهلی شهری با عجایب و دیدنی‌های بی‌نظیر است که بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند در مدت سفر خود، سفری لوکس را تجربه کنند و در هتلی اقامت داشته باشند که همه چیز آن عالی و لاکچری باشد. هتل لیلا امبینس کانونشن از هتل‌هایی است که برای سفر مجلل انتخابی ایده‌آل است و هر بخش آن جلوه‌ای از زیبایی و لوکس بودن را به رخ می‌کشد. این هتل تا مرکز شهر ۲۰ دقیقه فاصله دارد، بنابراین به دور از شلوغی‌ها می‌تواند محیط آرامی را برای مهمانان خود فراهم کند.

دکوراسیون اتاق‌ها نشان‌دهنده دقت و ظرافت طراح آن است و همه اجزای آن بسیار زیبا و شکیل انتخاب شده‌اند. اتاق‌ها به پنجره‌های بزرگ و عایق مجهز هستند و مهمانان می‌توانند از دیدن منظره زیبای هتل در هر موقع از شبانه‌روز لذت ببرند. رنگ‌بندی اتاق‌ها هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد و در کنار امکاناتی که ارائه می‌دهد، لحظات فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان خود می‌سازد.

این هتل رستوران و غذاخوری‌های متنوعی دارد که هر کدام با دکور جذاب و غذاهای فوق‌العاده‌ای که سرو می‌کنند، مهمانان خود را هیجان‌زده می‌کنند. در رستوران‌های این هتل غذاهای خوش‌طعم هندی و آسیایی در انتظار مهمانان است و کافه هتل با چشم‌انداز زیبایی از استخر هتل غذاهای چینی و غربی را برای مهمانان سرو می‌نماید. البته کافه هتل گزینه‌ای عالی برای دورهمی با دوستان و خوردن قهوه یا نوشیدنی‌های متنوع است.

این هتل علاوه بر خدمات فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌دهد، توجه ویژه‌ای به تفریحات و آرامش بیشتر مهمانان خود دارد. هتل استخری زیبا را به مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد که استخری نیز برای بازی کودکان وجود دارد. مرکز اسپا و ماساژ این هتل نیز بسیار پیشرفته است و خدمات حرفه‌ای را در محیطی آرام ارائه می‌دهد.

از این هتل تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) ۶٫۱ کیلومتر، تا مقبره همایون ۹٫۱ کیلومتر و تا دروازه هند ۸٫۹ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 1,CBD, Maharaja Surajmal Road, near Yamuna Sports Complex,, 110032 New Delhi, India
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۴۸۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، استخر کودکان، ماساژ تخصصی، جکوزی، خدمات آرایشی، موزیک زنده، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، خدمات وی‌آی‌پی، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل پارک پلازا شاهدارا (Park Plaza Shahdara)

هتل پارک پلازا شاهدارا (Park Plaza Shahdara)

هتل پارک پلازا شاهدارا هتلی مجلل و لوکس در دهلی است که در شرق آن قرار دارد و اگر می‌خواهید تعطیلات خود را در محیطی باشکوه و بی‌همتا سپری کنید، این هتل می‌تواند تمام خواسته‌های شما را برآورده کند. محیط آرام این هتل در کنار خدمات بی‌نقصی که ارائه می‌دهد، سفر خوشی را برای شما به همراه خواهد داشت.

اتاق‌های مدرن هتل که دکوری زیبا و دلپذیر دارند، در کنار امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و حمامی شیک و زیبا اقامت راحتی را برای مهمانان فراهم کرده است. مینی‌بار نیز هر روزه برای مهمانان شارژ می‌شود.

رستوران هتل غذاهای بین‌المللی را در منویی متنوع برای مهمانان خود سرو می‌کند؛ حتما به میز دسر سر بزنید که خوشمزه‌های فوق‌العاده‌ای را پیدا خواهید کرد. بار هتل نیز فضای دوست‌داشتنی و آرامی دارد و اگر کمی از گشت و گذار در شهر خسته شدید و می‌خواهید خستگی خود را از تن بیرون کنید، نوشیدنی خنک که در بار سرو می‌شود قطعا شما را سرحال خواهد کرد.

استخر هتل در فضایی باز و منظره فوق‌العاده، طرفداران خودش را دارد. مرکز اسپا و ماساژ نیز می‌تواند حس و انرژی شما را بیشتر کند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از سرو شام از امکانات این بخش استفاده کنید تا شام برای شما دلپذیرتر شود.

از این هتل تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) ۶٫۳ کیلومتر، تا مقبره همایون ۹٫۹ کیلومتر و تا دروازه هند ۹٫۵ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Plot No 32, Central Business District,(near Kakarduma Court), 110095 New Delhi, India
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۹۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ تخصصی، بیلیارد، اتاق بازی، نگهداری از کودک، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، خدمات وی‌آی‌پی، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل کراون پلازا دهلی نو روهینی (Crowne Plaza New Delhi Rohini)

هتل کراون پلازا دهلی نو روهینی (Crowne Plaza New Delhi Rohini)

هتل کراون پلازا دهلی نو روهینی در منطقه زیبای روهینی شهر دهلی قرار دارد و یکی از هتل‌های زنجیره‌ای کراون پلازا است که بسیار معروف است. این هتل تنها ۲۰۰ متر تا ایستگاه متروی ریتالا فاصله دارد و بدین وسیله رفت و آمد در شهر را برای مهمانان خود آسان و راحت می کند‌. این محله برای اقامت علاقه‌مندان به نقاط باستانی و تاریخی که علاقه به بازدید جاذبه‌های متعدد دارند مناسب است.

اتاق‌های هتل لوکس و مجلل هستند و آنقدر زیبا دکور شده‌اند که شما با ورود به اتاق خود از انتخاب خود مطمئن خواهید شد. از رنگ‌های گرم در دکور اتاق‌ها استفاده شده است و نورپردازی‌هایی که در کنار تخت‌ها و روی سقف اعمال شده، فضای آن را جذاب و دوست داشتنی‌تر کرده است. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع با سیستم کنترل از راه دور و امکاناتی همچون چای و قهوه‌ساز، مینی‌بار، گاو صندوق و حمامی شیک با لوازم بهداشتی هستند.

هتل امکانات تفریحی متعددی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است؛ حتما سری به استخر شنا و باشگاه تناسب اندام هتل بزنید. استخر روباز هتل در بیشتر فصول باز است و شنا کردن در آن قطعا لذت‌بخش خواهد بود. در باشگاه تناسب اندام ورزش کنید یا اگر مایل بودید، در سونا به استراحت بپردازید. شما می‌توانید از امکانات آرایشگاه هتل نیز استفاده کنید یا به مراکز خرید درون هتل بروید.

صبحانه فوق‌العاده‌ای هر روزه برای مهمانان به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. هتل دارای دو رستوران با دکور زیبا و فضایی آرام است که در یکی با غذاهای بین‌المللی از شما پذیرایی می‌شود و در دیگری غذاهای خوشمزه هندی در انتظار شما است. کافه هتل نیز فرصتی برای گفتگو با افراد جدید یا سپری کردن اوقاتی خوش با همراهان خود است. به شما توصیه می‌کنیم حتما به بار هتل بروید چون تنوع بسیاری از نوشیدنی‌ها در آن برای مهمانان سرو می‌شود که تست یکی از آن‌ها بی‌شک شما را سرحال خواهد کرد.

از این هتل تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) ۱۴٫۶ کیلومتر، تا مقبره همایون ۱۹٫۷ کیلومتر و تا دروازه هند ۱۶٫۷ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Twin District Centre, Sector - 10, Rohini, Rohini, 110085 New Delhi, India
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۸۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ تخصصی، اتاق بازی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل حیات ریجنسی دهلی (Hyatt Regency Delhi)

هتل حیات ریجنسی دهلی (Hyatt Regency Delhi)

اگر دوست دارید در هتلی لوکس اقامت داشته باشید که آرامش بسیاری به همراه داشته باشید و از شلوغی‌های شهر و ترافیک دور باشید، قطعا هتل حیات ریجنسی دهلی هتلی مناسب برای شما خواهد بود. میز پذیرش، ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مهمانان خود است و کارمندان با رفتاری دوستانه به همه سوالات شما پاسخ می‌دهند و راهنمای شما در این هتل خواهند بود.

پس از گردش جاذبه‌ها شما با علاقه فراوان به سمت اتاق‌های خود خواهید آمد و استراحت در آن‌ها برای شما دلپذیر خواهد بود. در اتاق‌های شیک و مدرن هتل اینترنت بی‌سیم در دسترس است و برنامه‌های جهانی را می‌توانید در تلویزیون تماشا کنید. حمام مرمرین هتل با لوازم بهداشتی لوکس برای شما آماده است و هر روزه لوازم بهداشتی آن شارژ و حوله‌ها تعویض می‌شود.

نگران وعده‌های غذایی خود نباشید؛ این هتل ۳ رستوران شیک و مجلل دارد که در هر کدام غذاهای متنوعی سرو می‌شود. غذاهای ژاپنی، غذاهای چینی و ایتالیایی گزینه‌های پیش روی شما خواهند بود و مطمئنا با توجه به ذائقه خود می‌توانید انتخاب‌های گسترده‌ای داشته باشید. کافه هتل نمایی رو به استخر دارد و به‌خصوص در شب و با نورپردازی‌های کوچک و ظریف آرامش بیشتری به شما می‌بخشد.

قدم زدن در محوطه باغ هتل حس طراوات را به شما خواهد داد. می‌توانید به استخر روباز هتل بروید و از شنا کردن در آن یا از فضای زیبایش لذت ببرید. خدمات اسپا و ماساژ نیز برای استراحت شما فوق‌العاده خواهد بود.

از این هتل تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) ۱۱ کیلومتر، تا مقبره همایون ۶٫۸ کیلومتر و تا دروازه هند ۶٫۴ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Bhikaji Cama Place, Ring Road, 110066 New Delhi, India
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۵۰۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، امکانات باربیکیو، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ تخصصی، خدمات آرایشی، استخر کودکان، نگهداری از کودک، شبکه تلویزیونی کودکان، اتاق بازی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، امکانات وی‌آی‌پی، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل رادیسون بلو پلازا دهلی ایرپورت (Radisson Blu Plaza Delhi Airport)

هتل رادیسون بلو پلازا دهلی ایرپورت (Radisson Blu Plaza Delhi Airport)

هتل رادیسون بلو پلازا دهلی ایرپورت هتلی لوکس و مجلل است که تمام تلاش خود را برای اقامت عالی مهمانان خود می‌کند. هر چیزی که شما از یک هتل 5 ستاره و لوکس انتظار دارید، در این هتل وجود دارد و هر بخش آن با بهترین کیفیت، خدمات خود را برای مهمانان ارائه می‌دهد.

اتاق‌های هتل بسیار متنوع و زیبا هستند و با طراحی داخلی فوق‌العاده و حرفه‌ای که دارند، مشخص است که حتی به کوچک‌ترین جزئیات نیز توجه شده است. بعضی از اتاق‌ها فضای نشیمن نیز دارند. ترکیب رنگ کرم و قهوه‌ای محیط آرامش‌بخشی را برای مهمانان ایجاد کرده است و در کنار امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، مینی‌بار و حمامی زیبا با لوازم بهداشتی که هر روزه شارژ می‌شود اقامت بی‌نقصی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان در تنوع بسیار سرو می‌شود. برای دیگر وعده‌های غذایی، رستوران هتل منوی متنوعی از غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند. اگر اهل تست نوشیدنی‌های جدید هستید یا علاقه‌ دارید که در محیطی خلوت نوشیدنی خود را میل کنید، بار هتل می‌تواند گزینه معقولی برای شما باشد.

استخر هتل در یک فضای سرسبز با نخل‌های زیبا می‌تواند تفریح مناسبی در کنار دوستان یا همراهان باشد. اگر دوست دارید کمی ریلکس کنید و به استراحت بپردازید، مرکز اسپا خدمات حرفه‌ای را ارائه می‌دهد.

این هتل دارای اتاق‌های جلسه و کنفرانس نیز است و می‌تواند گزینه مطلوبی برای برگزاری سمینارها و قرارها‌ی کاری شما باشد.

از این هتل تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) ۱۷٫۲ کیلومتر و فاصله هتل تا فرودگاه دهلی ۱۰ دقیقه با ماشین است. منطقه ماهیپالپور انتخابی مناسب برای مسافران علاقه‌مند به نمادهای باستانی، فرهنگ و غذا است.

  • آدرس: National Highway #8 Opp International Airport Near Mahipalpur Extension, Mahipalpur, 110037 New Delhi, India
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۶۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ تخصصی، خدمات آرایشی، استخر کودکان، نگهداری از کودک، شبکه تلویزیونی کودکان، اتاق بازی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، امکانات وی‌آی‌پی، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل سوریا دهلی نو (The Suryaa New Delhi)

هتل سوریا دهلی نو (The Suryaa New Delhi)

هتل سوریا دهلی نو یکی از هتل‌های لوکس و مناسب برای تعطیلات در سفر به دهلی است. این هتل کمی از شهر دور است، اما شما می‌توانید با پرداخت هزینه کمی، از امکانات حمل و نقل هتل استفاده کنید.

اغلب اتاق‌های هتل دارای تراس هستند و مهمانان می‌توانند از چشم‌انداز زیبای هتل لذت ببرند. دکور اتاق‌ها ساده، اما زیبا است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی هستند.

مهمانان هتل می‌توانند از بین غذاخوری‌هایی که در این هتل وجود دارد و انواع غذاهای محلی، بین‌المللی و سنتی را سرو می‌کند غذای خود را با توجه به ذائقه خود انتخاب کنند. اگر دوست دارید غذای خود را در فضای باز میل کنید، به تراس هتل بروید و در محیطی دلنشین غذای خود را میل کنید.

از امکانات تفریحی هتل می‌توان به استخر روباز آن و مرکز اسپا و سونای هتل اشاره کرد. اگر دوست دارید در مدت سفر خود به ورزش بپردازید، سالن بدنسازی برای شما مناسب خواهد بود.

از این هتل تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) ۱۰٫۹ کیلومتر، تا مقبره همایون ۴ کیلومتر و تا دروازه هند ۷ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: New Friends Colony, New Friends Colony, 110025 New Delhi, India
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۴۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ تخصصی، خدمات آرایشی، استخر کودکان، نگهداری از کودک، شبکه تلویزیونی کودکان، اتاق بازی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، امکانات وی‌آی‌پی، چک این/ چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل پیکادیلی دهلی نو (Piccadily Hotel New Delhi)

هتل پیکادیلی دهلی نو (Piccadily Hotel New Delhi)

هتل پیکادیلی دهلی نو، از هتل های لوکس و 5 ستاره شهر دهلی است که در غرب این شهر قرار گرفته است. این هتل که آخرین هتلی است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم، از محبوبیت بسیاری میان گردشگران این شهر برخوردار است. هتل در مکانی آرام قرار دارد و برای دستیابی به جاذبه‌ها باید مسیری را طی کرد. در ۲۰ کیلومتری این هتل، ایستگاه قطار و ایستگاه اتوبوس قرار دارد و از طریق آن‌ها می‌توان به بخش‌های مختلف دسترسی داشت.

معماری این هتل شما را مسحور می‌کند؛ معماری نمای بیرون و نورپردازی حرفه‌ای این هتل در کنار طراحی داخلی‌اش نمایی از لوکس بودن را به‌طور کامل نشان می‌دهد.

اتاق‌ها دلباز و زیبا هستند و بعد از یک روز طولانی گردش در میان جاذبه‌ها می‌توانید به سراغ اتاق گرم و شیک‌تان بروید و کمی ریلکس کنید. اتاق‌ها عایق صدا هستند و با داشتن امکاناتی مانند تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، امکانات تهیه چای و قهوه اقامت راحتی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

گزینه‌های غذاخوری و رستوران‌های این هتل بسیار است و شما می‌توانید غذاهای مدیترانه‌ای و هندی را در محیطی زیبا با دکوری خاص و دلنشین میل کنید. صبحانه نیز برای شما هر روزه آماده می‌شود.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به استخر روباز آن اشاره کرد که اگر به شنا علاقه دارید، می‌تواند تفریحی شاد برای شما باشد. سالن تناسب اندام این هتل نیز دارای وسایلی مجهز و مدرن است.

از این هتل تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) ۱۶٫۱ کیلومتر و تا دروازه هند ۱۴٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: District Centre Complex, Janakpuri, Janakpuri, 110058 New Delhi, India
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۴۴۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ تخصصی، خدمات آرایشی، استخر کودکان، نگهداری از کودک، شبکه تلویزیونی کودکان، اتاق بازی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، چک این/ چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل 5 ستاره دهلی

آنچه که ذکر شد، تنها تعداد معدودی از هتل‌های 5 ستاره دهلی بود. در این مقاله تلاش شد تا هتل‌هایی ذکر شود که از نظر امکانات و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند، در نوع و سطحی که قرار دارند، بهترین باشند. اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه