عضو تحریریه
زیبا وکیلی

زیبا وکیلی

،
درباره من:
کمپانی های مورد علاقه:
اهل خوراکی
دوستدار طبیعت
تاریخی

روستاهای پلکانی ایران کدامند؟

روستاهای پلکانی ایران با ویژگی‌های متعدد همچون معماری منحصربه‌فرد، اقلیم کوهستانی و طبیعت زیبا از مقاصد گردشگری محبوب کشور هستند.

بهترین مراکز خرید چابهار؛ از مجتمع تیس تا بازار بلوکان

شهر چابهار با دیدنی‌ها و مراکز خرید متعدد، یکی از مقاصد سفر در ایران است. گردشگران همه‌ساله در کنار بازدید از این جاذبه‌ها، در مراکز خرید چابهار به گشت‌وگذار و خرید می‌پردازند.

شب در انزلی کجا بریم؟

بندر انزلی شهری پرجنب‌وجوش و زیبا است. جاهای دیدنی انزلی در شب به‌قدری متنوع هستند که حضور در آن‌ها اوقات خوش و خاطره‌انگیزی را برای گردشگران رقم خواهد زد.

هلیوم پارک ایران مال

هلیوم پارک ایران مال یکی از ترامپولین پارک های تهران و مجموعه‌های تفریحی و جذاب پایتخت است که بازی‌های متنوع و پرشوری برای تمام اعضای خانواده دارد.

معرفی بهترین سواحل گیلان برای سفر و شنا

بهترین سواحل گیلان از غرب تا شرق استان با فضای زیبا و آرام و امکانات رفاهی و تفریحی مناسب، گزینه‌هایی عالی برای گشت‌وگذار هستند.

چرا اهواز به شهر پل ها معروف است؟

پل های اهواز از مهم‌ترین دیدنی‌ها و نمادهای این شهر هستند؛ پل‌هایی روی رودخانه کارون که نقش ویژه‌ای در تسهیل رفت‌‌وآمد شهروندان دارند. 

عید یزد کجا بریم؟

شهر خشتی و کویری یزد با جاذبه‌های متعدد و زیبا، یکی از مقاصد اصلی سفرهای نوروزی است. بافت سنتی و متفاوت این شهر تجربه‌ای متفاوت از سفر و اقامت را برای شما رقم خواهد زد.

عید همدان کجا بریم؟

همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران است و به‌لحاظ پیشینه شهرنشینی و اصالت، اهمیت ویژه‌ای دارد. شهر زیبای همدان یکی از مقاصد سفر و گردشگری در ایام عید محسوب می‌شود. 

کوچ سرفینگ چیست؟

کوچ سرفینگ یک شبکه اجتماعی پرمخاطب و روشی جذاب و ارزان برای سفر به گوشه‌وکنار جهان و آشنایی هرچه بهتر با فرهنگ، آداب‌ورسوم و شکل زندگی در نقاط مختلف است. 

بهترین سواحل کیش | امکانات + تفریحات و جاذبه‌ها

جزیره زیبای کیش با وجود سواحل درخشان و متنوع در میان آ‌ب‌های خلیج فارس، همواره یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جنوب ایران به شمار می‌رود.

صفحه ۱ از ۸