عضو تحریریه
فاطمه اسفندیار

فاطمه اسفندیار

مازندران، فریدونکنار
درباره من:

حمل و نقل عمومی در تفلیس، گرجستان

گشت‌و‌گذار در جاهای دیدنی تفلیس گرجستان را با سیستم حمل و نقل عمومی این شهر با قیمت مناسب تجربه کنید.

2

غذاهای محلی تفلیس، ویترین طعم‌های ناب غذاهای گرجستان (قسمت دوم)

بسیاری از گردشگران برای چشیدن طعم غذای محلی گرجستان به این کشور سفر می‌کنند. گرجستان دارای غذاهای خوشمزه محلی بسیاری است که خوب است آن‌ها را بشناسید.

1

غذاهای محلی تفلیس، ویترین طعم‌های ناب غذاهای گرجستان (قسمت اول)

با سفر به تفلیس، گرجستان بهترین غذاهای محلی این شهر را امتحان کنید. غذای محلی یکی از بهترین گزینه در سفر محسوب می‌شود، چرا که یکی از بهترین بخش‌های سفر، خوردن غذای سنتی آن محل است.

کارهایی که در سفر به ایروان، ارمنستان باید انجام دهید (قسمت دوم)

گشت‌وگذار در یکی از بهترین مقاصد گردشگری جهان، ارمنستان که مقصدی ارزان قیمت نیز هست یکی از بهترین انتخاب‌های گردشگران است تا به کشورهای با فرهنگی باستانی و جاذبه‌های دیدنی سفر کنند.

کارهایی که در سفر به ایروان ارمنستان باید انجام دهید (قسمت اول)

سفر به اولین کشور مسیحی جهان، سرزمین باستانی ارمنستان بدون شک یکی از بهترین سفرها برای شما می‌شود. گردشگری در ارمنستان و دیدن جاذبه‌های بی‌نظیر و فوق‌العاده آن را از دست ندهید.

حمل و نقل عمومی در هامبورگ، آلمان

هامبورگ دارای یک شبکه گسترده حمل و نقل عمومی، حمل و نقل سریع و قطارهای منطقه‌ای، اتوبوس‌ها و بندرگاه‌ها است. برای گشت و گذار در هامبورگ بسته به علاقه شما به پیاده‌روی، رانندگی یا دوچرخه‌سواری، می‌توانید از وسایل نقلیه متفاوت استفاده کنید.

حمل و نقل عمومی در مونیخ، آلمان (قسمت دوم)

سیستم حمل و نقل عمومی مونیخ دارای انواع وسایل نقلیه عمومی جهت رفاه حال شهروندان و گردشگران است تا سفری راحت و خاطره‌انگیز در عین حال مقرون به صرفه‌ای را تجربه کنند.

1

محبوب ترین غذاهای محلی مونیخ را امتحان کنید

مونیخ یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها از نظر آشپزی است، که عامل آن غذاهای مغذی آشپزخانه باواریایی‌ها و غذاهای محلی آلمان است. در اینجا لیستی را از غذاهایی که باید هنگام سفر به این شهر امتحان کنید، ارائه می‌کنیم.

حمل و نقل عمومی در مونیخ، آلمان (قسمت اول)

آلمان یکی از کشورهای مطرح جهانی در حمل و نقل عمومی بوده و برخی از بهترین گزینه‌های جابه‌جایی را در مونیخ در اختیار مسافرین قرار می‌دهد. قطارهای سریع، مترو و تراموا وسایل نقلیه عمومی مناسبی برای گشت وگذار در شهر مونیخ هستند.

حمل و نقل عمومی در فرانکفورت، آلمان (قسمت دوم)

سیستم حمل و نقل عمومی فرانکفورت یکی از بهترین روش‌های تفریح در شهر و گشت و گذار در جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فرانکفورت است که می‌توانید با کمترین هزینه از این وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

صفحه ۱ از ۷