بهترین هتل های 4 ستاره آمستردام؛ شهری رویایی در هلند

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره آمستردام؛ شهری رویایی در هلند

با انتخاب هتل‌های 4 ستاره در شهر آمستردام می‌توانید سفری عالی و باکیفیت را تجربه کنید؛ در این مقاله لیستی از بهترین هتل‌های 4 ستاره را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم تا با اطمینان بیشتری هتل خود را برگزینید.

آمستردام شهر گل‌های زیبا و پایتخت رویایی هلند، شهری است که سالانه گردشگران بسیاری آن را به‌عنوان مقصدی برای سفر خود انتخاب می‌کنند و با تورهای هلند عازم آمستردام می‌شوند. به جرات می‌توان گفت این شهر با داشتن‌ آبراه‌های زیبا، جلوه‌های طبیعی فوق‌العاده و گل‌های لاله معروفش از شهرهای زیبای دنیا به حساب می‌آید. با توجه به حجم عظیمی از گردشگران که به این شهر سفر می‌کنند، هتل‌ها از اهمیت بالایی در آن برخوردار خواهند بود. به‌طور کلی کیفیت و زیبایی هتل‌های این شهر از سطح بالایی برخوردار است و اغلب رضایت مهمانان خود را جلب می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم بهترین هتل‌های 4 ستاره آمستردام را به شما معرفی کنیم، تا سفر لوکس خود را با خیال راحت تجربه کنید.

هتل 4 ستاره امستردام

هتل دیکر ان تیجس فنیس (Dikker & Thijs Hotel)

هتل دیکر ان تیجس فنیس (Dikker & Thijs Hotel)

هتل دیکر ان تیجس فنیس هتلی 4 ستاره و لوکس است که در یک ساختمان تاریخی در محله‌ای زیبا قرار دارد و مهمانان این هتل می‌توانند تجربه‌ای متفاوت از زندگی در منطقه‌ای محلی و بومی را با انتخاب این هتل تجربه کنند. این هتل زیبا در کنار کانال پرنسس که سومین و بیرونی‌ترین کانل آبی آمستردام قلمداد می‌شود، قرار دارد و همین موضوع بر جذابیت آن افزوده است. این هتل با توجه به موقعیتی که دارد، یک شروع فوق‌العاده برای گشت و گذار در شهر خواهد بود و بسیاری از جاذبه‌های شهر را می‌توان با طی کردن فاصله‌ای اندک بازدید کرد.

اتاق‌های لوکس هتل با پنجره‌های بزرگ و نورگیری که دارد، محیط دلبازی را برای مهمانان ایجاد کرده است. مهمانان از اتاق‌های خود می‌توانند از دیدن منظره شهر و کانال لذت ببرند. اتاق‌های هتل با رنگ‌های خنثی و ساده دکور شده‌اند که رنگ خاکی در کنار طرح‌های زیبای کاغذ دیواری‌ها، تناسب خوبی را برقرار کرده است. همه اتاق‌ها بهترین امکانات را برای مهمانان خود فراهم کرده‌اند که از آن‌ها می‌توان به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، امکانات تهیه چای و قهوه در کنار حمامی شیک و مجلل اشاره کرد.

رستوران هتل دکوری ساده دارد، اما شما را مجذوب خود می‌کند؛ طرح شطرنجی کف رستوران در کنار صندلی‌های چوبی ساده، حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و برای وعده‌های غذایی دیگر خود می‌توانید از غذاهای لذیذ بین‌المللی و فرانسوی که با مواد تازه و فصلی تهیه می‌شود غذای خود را سفارش دهید.

اگر به ورزش علاقه دارید، مرکز تناسب اندام هتل می‌تواند فرصت خوبی برای ورزش شما فراهم کند. از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۱ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۱ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۰٫۶ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۰٫۸ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۰٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Prinsengracht 444, Amsterdam City Centre, 1017 KE Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و اتوشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، خدمات تور و بلیط، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی)

هتل رادیسون بلو آمستردام (Radisson Blu Hotel, Amsterdam)

هتل رادیسون بلو آمستردام (Radisson Blu Hotel, Amsterdam)

هتل رادیسون بلو آمستردام هتلی محسورکننده و فوق‌العاده‌ از مجموعه هتل‌های رادیسون بلو است که کیفیت خدمات، دکوراسیون و موقعیت این هتل بی‌نظیر است و می‌تواند برای هر سلیقه‌ای گزینه‌های مختلفی را پیش روی آنان قرار دهد. این هتل در بخش تاریخی شهر قرار دارد و شرایط رفت و آمد مسافران از این هتل به راحتی میسر می‌شود و گردشگران می‌توانند به بسیاری از جاذبه‌های از این هتل دسترسی داشته باشند.

اتاق‌های مدرن هتل طراحی زیبایی دارند و طرح‌های ساده مبل‌ها و روکش تختخواب‌ها در کنار فرش یا کفپوش‌های طرح‌دار با کاغذ دیواری‌های زیبا هارمونی فوق‌العاده‌ای ایجاد کرده است. مهمانان می‌توانند از پنجره اتاق‌ها منظره و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از شهر را نظاره کنند. امکانات اتاق‌ها عالی و بی‌نقص است و همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک و زیبا با لوازم بهداشتی هستند.

بعید است که بتوانید از خوردن صبحانه خوش‌رنگ این هتل بگذرید؛ صبحانه هر روزه با آبمیوه‌های تازه، میوه‌های متنوع و محصولات لبنی برای مهمانان سرو می‌شود. رستوران زیبای هتل نیز با غذاهای محلی و بین‌المللی غذاهای خوش‌طعمی را برای مهمانان خود سرو می‌کند، البته شما می‌توانید به رستوران و کافه‌های مختلفی که در اطراف هتل وجود دارد بروید و سفر خود را مهیج‌تر کنید.

مرکز تناسب اندام نیز با تجهیزات مدرن گزینه خوبی برای ورزش خواهد بود. این هتل دارای اتاق کنفرانس و سمینار است که می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای سفرهای کاری باشد.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۰٫۵ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۰٫۶ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۱٫۷ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۱٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Rusland 17, Amsterdam City Centre, 1012 CK Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۵۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، سونا، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و اتوشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، خدمات تور و بلیط، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، پرتغالی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی)

هتل شرایتون آمستردام ایرپورت اسخیپول (Sheraton Amsterdam Airport Schiphol)

هتل شرایتون آمستردام ایرپورت اسخیپول (Sheraton Amsterdam Airport Schiphol)

هتل شرایتون آمستردام ایرپورت اسخیپول هتلی لوکس و زیبا است که دسترسی راحتی به فرودگاه دارد و مسافرینی که این هتل را برمی‌گزینند با مترو و در فاصله‌ای کمتر از ۲۰ دقیقه می‌توانند به مرکز شهر دسترسی داشته باشند. امکانات این هتل فوق‌العاده است و تمام نیازهای مهمانان خود را با بهترین کیفیت برآورده می‌کند.

اتاق‌های هتل دکوری ساده و مدرن دارند و همه پنجره‌های آن عایق صدا هستند و مهمانان در سکوت و آرامش بسیار می‌توانند در اتاق خود استراحت کنند. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار و حمامی زیبا هستند.

صبحانه در میزی متنوع و وسوسه‌کننده هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند غذاهای بین‌المللی یا محلی را در منوی متنوعی که سرآشپز تهیه کرده است میل کنند. اگر دوست دارید که با دوستان خود لحظات نابی را سپری کنید و در فضایی فوق‌العاده به گپ و گفتگو بپردازید به بار هتل که در لابی قرار دارد بروید.

یکی از گزینه‌های فوق‌العاده این هتل کرایه دوچرخه است که با پردخت هزینه‌ای کم می‌توانید گشت وگذاری در اطراف هتل داشته باشید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم پس از بازگشت خود به هتل به مرکز اسپا و ماساژ بروید و از خدمات حرفه‌ای آنان بهره‌مند شوید.

این هتل نیز دارای اتاق جلسه و کنفرانس با ظرفیت بالا است که می‌تواند برای برگزاری سمینارها مناسب باشد. از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱۱٫۲ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۱۰٫۲ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۱۰٫۲ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۹٫۹ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۰٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Schiphol Boulevard 101, 1118 BG Schiphol, Netherlands
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۰۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، سونا، مرکز اسپا و ماساژ، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و اتوشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت عروس، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات تور و بلیط، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی)

هتل مرکور آمستردام اسلوتردیک استیشن (Mercure Amsterdam Sloterdijk Station)

هتل مرکور آمستردام اسلوتردیک استیشن (Mercure Amsterdam Sloterdijk Station)

اگر می‌خواهید تعطیلات خود را در محیطی باشکوه و بی‌همتا سپری کنی،د هتل مرکور آمستردام اسلوتردیک استیشن گزینه‌ای ایده‌آل برای شما خواهد بود. این هتل زیبا دارای طراحی داخلی فوق‌العاده و مدرن است و در هر بخش از آن، رنگ‌های مختلف و مهیجی استفاده شده است. در لابی هتل از صندلی‌های چرم راحت در کنار مبل‌های راحتی با رنگ‌های شاد استفاده شده است و حس آرامش را از همان بدو ورود به مهمانان خود منتقل می‌کنند.

اتاق‌های هتل با کفپوش‌های سرمه‌ای در کنار تخت‌هایی ساده با روکش سفید و متکاهای رنگی، هارمونی بی‌نظیری ایجاد کرده‌اند. اتاق‌ها به دلیل پنجر‌ه‌های بزرگ نور کافی را به اتاق‌ها می‌رسانند و بعضی از اتاق‌ها نیز دارای تراس هستند. همه اتاق‌ها امکانات بی‌نقصی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند و توانسته‌اند به حد رضایت بالایی در میان مهمانان خود دست یابند.

رستوران هتل در طبقه هشتم هتل قرار دارد و منظره پانارومایی از شهر را به مهمانان خود هدیه می‌دهد و می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده برای خوردن وعده‌های غذایی باشد. صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم به بار هتل بروید و از نوشیدنی‌های خوش‌رنگ و تازه‌ای که در بار هتل سرو می‌شود، میل کنید.

اگر به قصد سفر کاری به این شهر سفر می‌کنید، هتل دارای اتاق جلسه و کنفرانس نیز است که می‌تواند برای قرارهای کاری و برگزاری سمینارها مناسب شما باشد. از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱۱٫۲ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۱۰٫۲ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۱۰٫۲ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۹٫۹ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۰٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Naritaweg 1, Westpoort, 1043 BP Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۷۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و اتوشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، شبکه تلویزیونی کودکان، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات تور و بلیط، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی)

هتل رویال آمستردام (Royal Amsterdam Hotel)

هتل رویال آمستردام (Royal Amsterdam Hotel)

هتل رویال آمستردام در قلب شهر قرار دارد و با انتخاب این هتل خوشامدگویی فوق‌العاده‌ای در انتظار شما خواهد بود. این هتل در عین سادگی می‌تواند هر سلیقه‌ای را متقاعد به انتخاب این هتل کند و اقامت خوبی را برای مهمانان خود فراهم نماید.

اتاق‌های هتل زیبا و ساده هستند و پنجره‌ای رو به فضای سبز و منظره شهر دارند. اتاق‌ها دارای کفپوش چوبی و مجهز به امکاناتی همچون تهویه، اینترنت و حمامی تمیز و مرتب هستند.

رستوران تراس مانندی در فضای باز هتل قرار دارد که می‌تواند انتخاب خوبی برای ناهار یا شام باشد. اگر علاقه دارید که بیشتر در میان مردم محلی باشید، به رستوران‌های اطراف هتل سر بزنید و سفر خود را مهیج‌تر کنید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۴ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۰٫۹ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۱ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۱٫۴ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۱٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Rembrandtplein 44, Amsterdam City Centre, 1017 CV Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و اتوشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، شبکه تلویزیونی کودکان، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات تور و بلیط، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی)

هتل باستین آمستردام ایرپورت (Bastion Hotel Amsterdam Airport)

هتل باستین آمستردام ایرپورت (Bastion Hotel Amsterdam Airport)

هتل باستین آمستردام ایرپورت هتلی 4 ستاره و زیبا در ساختمانی آجری است که به فرودگاه نزدیک است و مهمانان از طریق مترو می‌توانند به مرکز شهر دسترسی داشته باشند. اگر شما هم جزو گردشگرانی هستید که دوست دارید از شلوغی‌های مرکز شهر دور باشید و در موقع اقامت خود در هتل، آرامش بیشتری را تجربه کنید، این هتل می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد.

این هتل دارای اتاق‌هایی ساده و مدرن است و رنگ طوسی و قرمز هارمونی جذابی را ایجاد کرده است. همه اتاق‌ها دارای کفپوش چوبی هستند و مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و تلویزیون هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و در رستوران هتل غذاهای مختلف بین‌المللی را برای مهمانان خود تهیه می‌کنند. بار هتل نیز نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان خود سرو می‌کند و فضای آرام آن می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای یک دورهمی شبانه باشد.

هتل دارای مرکز تناسب اندام است و اگر دوست دارید که در دوران سفر خود از ورزش دور نباشید، باشگاه هتل می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. برای علاقه‌مندان به شنا و کسانی که دوست دارند کمی تفریح مهیج و نشاط‌آور داشته باشند، استخر هتل می‌تواند گزینه‌ای خوب باشد.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱۴٫۴ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۱۲٫۲ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۱۳٫۴ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۱۳ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۳٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Vuursteen 3, 2132 LZ Hoofddorp, Netherlands
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۸۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و اتوشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات تور و بلیط، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی)

هتل هایت پلیس آمستردام (Hyatt Place Amsterdam Airport)

هتل هایت پلیس آمستردام (Hyatt Place Amsterdam Airport)

هتل هایت پلیس آمستردام هتلی مدرن و لوکس است که تنها ۵ دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. این هتل امکانات فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان خود در نظر گرفته است و کارمندان حرفه‌ای آن تمام تلاش خود را برای راحتی مهمانان خود لحاظ می‌کنند و با برخورد دوستانه آن‌ها را راهنمایی می‌کنند.

در اتاق‌های هتل بیشتر از رنگ‌های کرم و سفید استفاده شده است و با پنجره‌های بزرگی که دارد، نور کافی را به اتاق‌ها می‌تاباند. مهمانان می‌توانند از اتاق‌های خود منظره فوق‌العاده‌ای از فضای بیرون هتل را نظاره کنند. اتاق‌ها دارای تمام امکانات رفاهی مانند اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند.

صبحانه هر روزه با بهترین محصولات و میوه‌های تازه برای مهمانان سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند در رستوران زیبا و رمانتیک هتل با دکور تیره‌ و نورپردازی ظریفی که در آن انجام شده است، از غذاهای خوش‌طعمی که در آن سرو می‌شود لذت ببرند. بار هتل نیز پیشنهادی است که نمی‌توانید آن را رد کنید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱۴٫۶ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۱۲٫۹ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۱۳٫۷ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۱۳٫۳ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۳٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Rijnlanderweg 800, 2132 NN Hoofddorp, Netherlands
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۳۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، بار، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و اتوشویی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات تور و بلیط، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، روسی، لهستانی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، یونانی، آلمانی)

هتل دابل تری بای هیلتون آمستردام سنترال استیشن (DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station)

هتل دابل تری بای هیلتون آمستردام سنترال استیشن (DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station)

اگر دنبال هتلی هستید که به جزئیات ریزتری دقت کند و به دیزاین اهمیت دهد، هتل دابل تری بای هیلتون آمستردام سنترال استیشن انتخابی هوشمندانه است. این هتل با ترکیب متوازن آرامش و هیجان، هر مهمانی را مسحور می‌کند. دکوراسیون داخلی این هتل مدرن و زیبا است که اصول رنگ‌بندی هر یک از بخش‌ها به خوبی و هوشمندانه رعایت شده است.

اتاق‌های مدرن و زیبا در این هتل سخت‌ترین سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارد. می‌توانید از اتاق‌های خود منظره زیبای شهر را نظاره کنید و در تراس اتاق خود با نوشیدنی قهوه خستگی را از تن خود بیرون کنید. همه اتاق‌ها به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار و حمامی شیک و زیبا مجهز هستند.

صبحانه با طیف گسترده‌ای از خوراکی‌ها، هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود. غذاهای بین‌المللی در رستوران زیبای هتل و منویی هیجان‌انگیز برای مهمانان تهیه می‌شود؛ رستوران دکوری فوق‌العاده دارد و اگر دوست دارید یک شام رویایی را با همراهان خود تجربه کنید، این رستوران تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند. اگر دوست دارید از منظره زیبای شهر لذت ببرید به تراس هتل بروید و غذای خود را با چشم‌اندازی فوق‌العاده میل کنید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۵ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۱ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۲٫۳ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۲٫۷ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۲٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Oosterdoksstraat 4, Amsterdam City Centre, 1011 DK Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۵۵۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، بار، کلاب شبانه، کتابخانه، زمین بازی کودکان، شبکه تلویزیونی کودکان، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و اتوشویی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت عروس، اتاق‌های عایق صدا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات تور و بلیط، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی)

هتل سیتیزن ام اسخیپول (citizenM Schiphol Airport)

هتل سیتیزن ام اسخیپول (citizenM Schiphol Airport)

هتل سیتیزن ام اسخیپول آخرین هتلی است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم. این هتل نیز در نزدیکی فرودگاه قرار دارد و تمام مظاهر لوکس و مدرن بودن را در آن مشاهده خواهید کرد. مهمانان در این هتل بی‌شک اقامت خوب و راحتی را تجربه خواهند کرد.

در اتاق‌های هتل رنگ سفید بیشتر از هر رنگ دیگری خودنمایی می‌کند و همین موضوع باعث شده است تا مهمانان این هتل، آرامش بیشتری را در اتاق‌های خود لمس کنند. طراحی اتاق‌ها نیز به گونه‌ای است که نور کافی را به داخل اتاق هدایت می‌کند و فضای آن را روشن‌تر کرده است. همه اتاق‌ها امکاناتی چون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک را شامل می‌شوند.

خوردن قهوه و نوشیدنی‌های گرم و سردی که برای صبحانه سرو می‌شود را از دست ندهید. رستوران هتل نیز غذاهای فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان خود سرو می‌کند. یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز این هتل بار آن است که با دیدن این همه نوشیدنی قطعا هیجان‌زده خواهید شد. با همراهان خود حتما به بار بروید و شب زیبایی را برای خود خلق کنید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱۱٫۴ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۱۰٫۴ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۱۰٫۱ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۰٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Jan Plezierweg 2, 1118 BB Schiphol, Netherlands
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۵۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، بار، کلاب شبانه، کتابخانه، زمین بازی کودکان، شبکه تلویزیونی کودکان، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و اتوشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خدمات تور و بلیط، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی)

هتل 4 ستاره امستردام

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 ستاره آمستردام بود؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و موقعیت بهترین بوده است. اگر به این شهر گل و زیبایی سفر کردید، ما را با تجربیات محل اقامت خود آشنا کنید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه