مزرعه‌ای در هلند، با لاله هایش پیام امید به جهان می‌فرستد

نگین توکلی
نگین توکلی شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
مزرعه‌ای در هلند، با لاله هایش پیام امید به جهان می‌فرستد

شیوع بیماری همه‌گیر کرونا در ماه‌های اخیر، سفر کردن را عملا غیرممکن کرده است. در این میان، مزرعه‌ای در هلند تصمیم گرفته است تا با لاله‌هایش، پیامی از عشق و امید برای جهانیان بفرستد.

شاید امسال، هیچ‌کس نتواند به تماشای لاله‌زارهای رنگارنگ بی‌نظیر و خارق‌العاده هلند برود؛ اما یک مزرعه گل، با ایده‌ای هیجان‌انگیز، قصد دارد کاری کند تا همه بفهمند که این مکان برای سال آینده، منتظر آن‌ها است.

«داچ دافودیلز» (Dutch Daffodils)، یک مزرعه گل در «نوردویکرهات» (Noordwijkerhout)، در هلند جنوبی است که به‌صورت خانوادگی اداره می‌شود. این مکان، جزو صدها لاله‌زاری است که به‌علت شیوع کرونا و محدودیت‌های تردد بسته شده است؛، اما صاحبان داچ دافودیلز در حال فرستادن پیامی پر از امید و انرژی، برای بازدیدکنندگان هستند.

کشاورزان این مزرعه، با همکاری شرکت مسافرتی «لاله‌های هلند» (Tulips in Holland)، گلبرگ‌های برخی از گل‌های لاله را کنده‌اند تا بتوانند با ایجاد تضاد رنگی، عبارت «سال بعد، شما را خواهیم دید» (See you next year) را در مزرعه به نمایش بگذارند. آن‌ها به همین روش در بخش لاله‌های قرمز نیز، یک قلب بزرگ درست کرده‌اند.

لاله زار هلند

عکس مزرعه گل داچ دافودیلز در صفحه فیس‌بوک آن‌ها به اشتراک گذاشته شد تا پیامی از امید و عشق را برای آن‌هایی که امسال بهار مجبور به کنسل‌کردن سفر خود به هلند شدند، بفرستد.

ساختن این پیام در ابعاد ۴۴ متر، در طول پنج ساعت و توسط ۵ نفر انجام شد ولی نتیجه مطلوب و نظرها و پیام‌های قدرشناسانه کاربران فیس بوک، خستگی را از تن این تیم ربود.

مطالب مرتبط:

منبع matadornetwork

دیدگاه