جشنواره غذای اکو-جاده ابریشم، اتفاقی عظیم در حوزه گردشگری

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۵
جشنواره غذای اکو-جاده ابریشم، اتفاقی عظیم در حوزه گردشگری

بنا به اعلام معاون گردشگری کشور، جشنواره غذای اکو-جاده ابریشم اتفاق بزرگی در حوزه گردشگری و فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های هر یک از استان‌های کشور است.

محمد محب‌خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شامگاه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بين‌المللی غذای اکو-جاده ابریشم در زنجان گفت:

با همتی که مسئولان استان زنجان به خرج دادند، این اتفاق مهم گردشگری رخ داد تا اکو برای تمدید این برنامه در سال‌های آتی در زنجان بیشتر پیشگام باشد و ثابت‌تر عمل کند.

وی افزود:

ما در سطح کشور باید بیشترین اشتغال را در بخش گردشگری ایجاد کنیم.

او اضافه کرد:

امیدواریم با این همت و تلاشی که در زنجان وجود دارد، در آینده نزدیک بتوان شاهد حضور بیشتر گردشگران بود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد:

نزدیکی زنجان به تهران که یکی از استان‌های مهم گردشگر فرصت کشور است، حضور بیشتری برای استفاده از ظرفیت‌های بی‌بدیل تاریخی و طبیعی زنجان در بازه‌های زمانی مختلف رقم خواهد زد.

او بیان کرد:

امروز شاهدیم که کشورهای متعددی با مشترکاتی در کنار هم هستند و یک ذائقه و هنر را به نمایش می‎گذارند و همین موضوع هم موجب شده تا در زنجان بتواند چنین رویداد مهمی بود.

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت:

امید می‌رود این همدل بودن در همه حوزه‌ها شکل گیرد، استعدادهای بزرگی در تمام استان‌ها وجود دارد و در آینده نزدیک این ظرفیت‌ها کمک کنند تا کشور شاهد افزایش گردشگران داخلی و خارجی باشد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه