راه اندازی ابزار جستجوی دما در وبسایت یکی از خطوط هوایی نروژی

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی چهار شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰
راه اندازی ابزار جستجوی دما در وبسایت یکی از خطوط هوایی نروژی

یک شرکت هواپیمایی نروژی، ابزار جدیدی را در وب‌سایت خود به راه انداخته که به مسافران امکان می‌دهد مقصدشان را بر اساس دمای هوای مورد نظرشان انتخاب کنند.

یک خط هوایی نروژی، یک فیلتر دما در وب‌سایتش گذاشته که مشتریان می‌توانند مقصد بعدی سفر خود را طبق دمای هوای مورد علاقه‌شان انتخاب کنند. این فیلتر خلاقانه، دمای هوای ۱۵ تا ۳۰ درجه سلسیوس را نشان می‌‌دهد. در حال حاضر مسافران می‌توانند از بین ۴۰ مقصدی که نشان  داده شده، به جایی سفر کنند که دمای آنجا را می‌پسندند. نقشه دیجیتالی جدید این خط هوایی در طول سفر، به طور خودکار مقصدها را بر اساس دمای هوا به صورت مجزا مشخص می‌کند.

کاربران می‌توانند در منوی فیلتر که شامل دمای ۱۵ تا بیش از ۳۰ درجه سلسیوس می‌شود، یک محدوده دمایی را انتخاب کنند. در نقشه مسیر، دمای هوا بر اساس فارنهایت نیز قرار دارد.

مدیر ارشد بازرگانی این شرکت می‌گوید:

مفتخریم که به عنوان اولین شرکت هوایی ارزان در بریتانیا، برای مشتریان خود امکان انتخاب مقاصد سفر را بر اساس دمای هوای مورد علاقه‌شان فراهم کرده‌ایم. با سرمایه‌گذاری که در ارتقاء وب‌سایت کرده‌ایم، این نقشه مسیر دیجیتال جدید ما باعث می‌شود، گسترش شبکه جهانی و نازل‌ترین قیمت‌های شرکت در معرض دید مشتری قرار بگیرد و در عین حال خیلی راحت‌تر می‌تواند مقصد بعدی سفرش با خطوط ما را انتخاب کند.

هواپیمایی نروژی

اما تنها کارایی این فیلتر فقط برای دمای هوا نیست، بلکه می‌تواند مکان‌ها را بر اساس نوع مقصد و بودجه نیز مشخص کند. این خط هوایی در حال حاضر سومین خط هوایی ارزان‌قیمت اروپا است و به شهرهای اروپا، آمریکا، آسیا و آمریکای جنوبی پرواز دارد و از هواپیماهای جدید، مدرن و بهینه در مصرف سوخت استفاده می‌شود.

پیشرفت بین‌المللی این خط هوایی شامل راه‌اندازی اولین پروازهای یکسره ارزان‌‌قیمت به بوئنوس ‌آیرس و سنگاپور می‌شود که به پروازهایی که به ۱۱ شهر آمریکا می‌شد، اضافه شده است. این شرکت هوایی در فصل زمستان، از فرودگاه لندن گاتویک، به مقاصدی در قطب شمال پرواز دارد که شامل ترومسو، نروژ و روانیمی فنلاند می‌شود. شهرهایی که در طول سال آب و هوای گرم‌تری دارند، عبارتند از آستین، تنریف و فورت لادردیل (میامی).

 

 

مطالب مرتبط:

منبع dailymail

دیدگاه