شعار استان قزوین برای نوروز سال ۱۳۹۷: «قزوین، نزدیکترین مقصد»

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر پنجشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۰
شعار استان قزوین برای نوروز سال ۱۳۹۷: «قزوین، نزدیکترین مقصد»

استان قزوین ضمن آمادگی برای پذیرایی از گردشگران در نوروز ۹۷، دارای رویدادهای مختلف و پرشور خواهد بود.

محمد‌علی حضرتی‌ها، مدیر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین،  با تأکید بر اثر دامنه‌دار و گسترده رویداد نوروز در پیشرفت گردشگری بیان کرد:

بی‌گمان، استان قزوین در سال ۹۷ نوروز متفاوت‌تری را نمایش می‌گذارد و شاهد رویدادهای متنوع و پرنشاطی که حاصل همکاری و هم افزایی همه نهادهای دولتی، عمومی و سمن‌ها است، خواهیم بود.

حضرتی‌ها با اشاره به انتخاب شعار «قزوین، نزدیک‌ترین مقصد» برای نوروز ۹۷ اضافه کرد:

خوشبختانه در دو سال اخیر، جایگاه مقصدی استان قزوین برای گردشگران در طول سال تثبیت شده و باید به دنبال ارتقای این جایگاه باشیم. فراوانی آثار تاریخی، بکر بودن جاذبه‌های طبیعی و تنوع قومی و آیین‌های مردمی به همراه گستردگی سوغات و صنایع‌دستی فرصت کم‌نظیری را برای توسعه گردشگری استان قزوین فراهم آورده و قرار گرفتن آن در مرکز کریدور ارتباطی شمال-جنوب و شرق-غرب کشور قزوین را به مقصدی دلپذیر برای گردشگران تبدیل کرده است.

او نزدیک بودن به بازار ۱۵ میلیونی تهران و البرز و استقبال عظیم گردشگران و خانواده‌ها به منظور دیدار از «قزوین، آیینه تاریخ و طبیعت ایران» که نزدیک‌ترین مقصد این کانون جمعیتی است، جلوه ای روشن و نویدبخشی در زمینه گردشگری برشمرد.

محمد‌علی حضرتی‌ها بر آمادگی استان قزوین برای پذیرایی از گردشگران با اشاره به استفاده از چهار مرکز اقامتی جدید در ماه اسفند و زیاد شدن گنجایش تخت و اتاق در هتل‌های تحت پوشش سازمان میراث‌فرهنگی تاکید کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه