اولین هتل زیر زمینی دنیا در چین افتتاح شد

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی سه شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵
اولین هتل زیر زمینی دنیا در چین افتتاح شد

هتل اینترکانتیننتال شانگهای واندرلند، اولین هتل زیرزمینی دنیا محسوب می‌شود که در داخل یک معدن متروکه قرار دارد و به تازگی در شانگهای چین افتتاح شده است.

اولین هتل زیرزمینی دنیا در داخل معدن متروکه شینکنگ قرار دارد که به صورت رسمی در شانگهای چین افتتاح شد. سرانجام، پس از چهار سال عملیات عمرانی هتل «اینترکانتیننتال شانگهای واندرلند» (InterContinental Shanghai Wonderland) که با نام «هتل دیپ پیت» (Deep Pit Hotel) نیز شناخته می‌شود، درهای خود را به روی مهمانان باز کرد.

هتل جدید شانگهای

این هتل در رشته کوه ششان قرار دارد و ۱۶ طبقه از این هتل ۱۸ طبقه در زیر زمین در دل معدنی متروکه ساخته شده است و دو طبقه‌ی آن زیر آب قراردارد. هتل مذکور دارای امکاناتی نظیر ورزش‌های آبی و یک رستوران و اتاق مهمانان است.

این هتل ۳۳۶ اتاق دارد که اتاق‌های آن به سه گروه کلاسیک، اکسکتیو و سوئیت تقسیم‌بندی شده‌اند و قیمت اتاق‌ها از حدود ۴,۰۰۰ یوان (۵۰۰ دلار) آغاز می‌شود. دید سوئیت‌ها نسبت به سایر اتاق‌ها دارای دید بهتر و مشرف به آبشار هتل هستند. از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان به ارائه امکانات ورزش‌های مهیج و ماجراجویانه نظیر صخره‌نوردی و بانجی جامپینگ اشاره کرد.

هتل جدید شانگهای

این هتل با فرودگاه هونگچیائو (Hongqiao Airport) فقط ۳۰ کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی آن می‌توان جاذبه‌هایی نظیر پارک ملی ششان (Sheshan National Park) و باغ‌های گیاه‌شناسی چنشان (Chenshan Botanic Gardens) را مشاهده کرد.

گالری عکس‌های هتل اینترکانتیننتال شانگهای واندرلند

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه