بهترین هتل های 5 ستاره شانگهای؛ بندر شگفت انگیز چین

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 5 ستاره شانگهای؛ بندر شگفت انگیز چین

قصد سفر به شانگهای را دارید و در انتخاب هتل‌های 5 ستاره آن دچار تردید شده‌اید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا لیستی از بهترین هتل‌های 5 ستاره شانگهای را به شما معرفی کنیم.

چین شهرهای معروف بسیاری دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها و دومین شهر بزرگ جهان شانگهای است. تور شانگهای یکی از پرطرفدارترین تورها از تور چین است. امروزه شانگهای یکی از شهرهای پربازدید و جذاب جهان برای گردشگری محسوب می‌شود، شهری که پر از آسمان‌خراش‌های دیدنی و ساختمان‌های باشکوه است. این شهر که در طی قرن معاصر، شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های گوناگون بوده، امروزه به‌عنوان یکی از توسعه‌یافته‌ترین مناطق و مهم‌ترین پایگاه اقتصادی در جهان مطرح است.

با توجه به اهمیت این شهر چه از نظر گردشگری و چه از نظر تجاری هتل‌های آن از اهمیت بیشتری برخوردار خواهند بود. در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین هتل‌های 5 ستاره شانگهای را به شما معرفی کنیم تا انتخابی هوشمندانه در سفر خود داشته باشید و سفر لوکسی را تجربه کنید.

هتل 5 ستاره شانگهای

هتل شرایتون شانگهای هونگکو (Sheraton Shanghai Hongkou Hotel)

هتل شرایتون شانگهای هونگکو (Sheraton Shanghai Hongkou Hotel)

هتل شرایتون شانگهای هونگکو یکی از هتل‌های خاص و مدرن در شانگهای است که با توجه به امکانات ویژه و دسترسی خوبی که دارد، انتخاب بسیاری از گردشگران در این شهر است. برای ساخت این هتل از بهترین معماران و طراحان داخلی استفاده شده و همه چیز آن در اوج سلیقه انتخاب شده است. این هتل در یک موقعیت عالی و فوق‌العاده در شهر قرار دارد و هم می‌تواند گزینه‌ای برای مسافران تجاری و هم گردشگران باشد.

در طراحی اتاق‌ها از بهترین دکورها و سبک‌ها استفاده شده است. اتاق‌ها لوکس و رویایی هستند و از فضایی رمانتیک و آرام‌بخش برخوردار هستند؛ استفاده از رنگ‌های روشن به آرامش بیشتر این اتاق‌ها کمک کرده است. اتاق‌ها پنجره‌های بزرگی دارند و می‌توانید از دیدن چشم‌انداز فوق‌العاده شهر و رودخانه شانگهای در هر موقع از شبانه‌روز لذت ببرید. دیدن این منظره در روز به شکلی برای گردشگران جذاب است و در شب با نور شهر به‌نوعی دیگر دیدنی و چشم‌گیر است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، امکانات تهیه چای و قهوه، صندوق امانات، اینترنت بی‌سیم و حمامی شیک و زیبا هستند.

در این هتل لوکس نگران اوقات فراغت خود نباشید؛ استخر زیبا و بزرگ هتل پیشنهادی عالی است که شنا کردن در آن بسیار لذت‌بخش است. مرکز تناسب اندام این هتل نیز با تجهیزات حرفه‌ای، برای علاقه‌مندان به ورزش بسیار مناسب است. مرکز اسپا و سلامت برای برطرف کردن خستگی و ریلکس کردن انتخابی عالی برای مسافران این هتل خواهد بود.

اگرچه غذاهای چینی ممکن است باب میل سلیقه ما نباشد، اما در این هتل با بهترین دستورات تهیه می‌شود و فرصت مناسبی برای تست غذاهای چینی است؛ البته غذاهای بین‌المللی نیز در منوی رستوران‌های هتل وجود دارد که بی‌شک می‌توانید غذای موردعلاقه‌تان را پیدا کنید. صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و اگر تمایل دارید می‌توانید سفارش دهید تا صبحانه در اتاق شما سرو شود.

از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ ۳۲ کیلومتر، تا برج مروارید شرقی ۲٫۳ کیلومتر، تا خیابان نانجینگ شانگهای ۲٫۸ کیلومتر، تا برج جین مائو ۳ کیلومتر، تا میدان مردم ۳٫۳ کیلومتر، تا باغ یو یوآن ۳٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 59, Siping Road, Hongkou, 200080 Shanghai, China
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۴۷۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرپوشیده، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب، سونا، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، اسنک بار، اینترنت بی‌سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، مکان مشخص برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، خدمات آرایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل رادیسون بلو هنگ کوان شانگهای (Radisson Blu Hotel Shanghai Hong Quan)

هتل رادیسون بلو هنگ کوان شانگهای (Radisson Blu Hotel Shanghai Hong Quan)

هتل رادیسون بلو هنگ کوان شانگهای هتلی لوکس و مجلل در منطقه هنگ کیائو شانگهای است که در نزدیکی ایستگاه مترو است و از آن به‌راحتی می‌توانید به بسیاری از بخش‌ها دسترسی داشته باشید. این هتل برای راحتی مهمانان خود سرویس‌های حمل و نقل را در نظر گرفته است که مهمانان با پرداخت هزینه‌ای می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند. در این هتل حتما از راهنمایی‌های میز تور و خرید بلیط استفاده کنید، پیشنهادها عالی به شما خواهد شد.

برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات بسیار متنوع و مدرن از ویژگی‌های این هتل است که در همه بخش‌های آن وجود دارد و در اتاق‌ها که محل اقامت مهمانان است، بسیار به چشم می‌آید. با توجه به سلیقه و تعداد افرادی که این هتل را انتخاب می‌کنند، می‌توانید از امکانات اتاق‌های خانوادگی و سوئيت‌ها بهره‌مند شوید. در اتاق‌ها رنگ‌بندی و نورپردازی بسیار حرفه‌ای لحاظ شده و در کنار آن دیدن منظره شهر از اتاق‌ها، لذت اقامت در اتاق‌ها را دوچندان کرده است. تهویه سراسری، حمام زیبا، اینترنت بی‌سیم، امکانات تهیه چای و قهوه تنها بخشی از امکانات اتاق‌ها است.

۳ رستوران در این هتل آماده ارائه بهترین غذاها و متنوع‌ترین منوها از غذاهای محلی، بین‌المللی و ژاپنی است. برای اوقات فراغت خود اگر دنبال مکانی آرام هستید، به بار هتل بروید و با انتخاب یک نوشیدنی لحظات خاصی را تجربه کنید.

استخر سرپوشیده هتل با فضای دوست‌داشتنی که دارد، در تمام فصول باز است و می‌توان از آن استفاده کرد و باشگاه تناسب اندام نیز مکان مناسبی برای ورزش‌های روزانه یا تمرینات بدن‌سازی است. مهمانان این مجموعه می‌توانند از سونای این هتل استفاده کنند و کمی خستگی را از تن بیرون کنند. اگر علاقه‌مند به یوگا هستید، کلاس‌های یوگا در این هتل برگزار می‌شود و می‌توانید در اتاق مخصوص، به تمرین بپردازید.

از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ ۴۰٫۲ کیلومتر، تا برج مروارید شرقی ۱۰ کیلومتر، تا خیابان نانجینگ شانگهای ۲۸ کیلومتر، تا برج جین مائو ۶٫۲ کیلومتر، تا میدان مردم ۸٫۲ کیلومتر و تا باغ یو یوآن ۹٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 210 Tao Pu Road, Putuo, 200333 Shanghai, China
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۸۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرپوشیده، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب، سونا، رستوران، بار، اسنک بار، اینترنت بی‌سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، مکان مشخص برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی، خدمات آرایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل جی‌دبلیو ماریوت شانگهای چانگ فنگ پارک (JW Marriott Hotel Shanghai Changfeng Park)

هتل جی‌دبلیو ماریوت شانگهای چانگ فنگ پارک (JW Marriott Hotel Shanghai Changfeng Park)

هتل جی‌دبلیو ماریوت شانگهای چانگ فنگ پارک یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره شانگهای است که بسیار لوکس و مجلل است. این هتل با توجه به کیفیت بالای خدماتی که ارائه می‌دهد و از طرفی دسترسی مناسب به جاذبه‌های شهر، یکی از انتخاب‌های گردشگران است. همه چیز در این هتل به بهترین شکل ممکن است تا مهمانان در مدت اقامت خود هیچ کمبودی را حس نکنند.

با ورود به اتاق‌های خود و دیدن دکوراسیون فوق‌العاده‌ای که دارد، شما از انتخاب خود رضایت کامل را به‌دست خواهید آورد. رنگ روشن روتختی‌ها با رنگ قهوه‌ای مبلمان‌ها توانسته است ترکیب مناسبی را ایجاد کند. نورگیری اتاق‌ها نیز عالی است و با پنجره‌های بزرگی که در اتاق‌ها وجود دارد هم نور کافی به اتاق‌ها می‌رسد هم مهمانان از دیدن چشم‌انداز شهر لذت خواهند برد. همه اتاق‌ها به امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، مینی‌بار و حمامی زیبا و مجلل مجهز هستند.

رستوران‌های هتل لوکس و زیبا هستند و محیط آرامی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. صبحانه‌ای متنوع هر روزه برای مهمانان تهیه می‌شود و غذاهای لذیذ چینی و ژاپنی در رستوران هتل برای وعده‌های غذایی مهمانان تهیه می‌شود. در لابی هتل می‌توانید خود را به یک قهوه خوش‌طعم مهمان کنید و در کنار همراهان خود لحظات خوبی را سپری کنید.

مهمانان این هتل می‌توانند از ماساژ حرفه‌ای و مرکز اسپای این هتل استفاده کنند و اگر علاقه به شنا دارند، در استخر زیبا و بزرگ این هتل شنا کنند. مرکز تناسب اندام هتل نیز برای علاقه‌مندان به ورزش‌های روزانه مناسب است.

این هتل دارای اتاق‌های کنفرانس و سالن‌های برگزاری سمینار است و اگر برای سفرهای کاری به این شهر سفر می‌کنید انتخابی عالی برای شما خواهد بود. از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ ۳۹٫۳ کیلومتر، تا برج مروارید شرقی ۱۰ کیلومتر، تا خیابان نانجینگ شانگهای ۲۸ کیلومتر، تا برج جین مائو ۱۰٫۵ کیلومتر، تا میدان مردم ۷٫۶ کیلومتر و تا باغ یو یوآن ۹٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 158 Da Du He Road, Putuo, 200062 Shanghai, China
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۵۰۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرپوشیده، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب، سونا، رستوران، بار، اسنک بار، اینترنت بی‌سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، مکان مشخص برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی، خدمات آرایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی)

هتل کراون پلازا پودانگ شانگهای (Crowne Plaza Shanghai Pudong)

هتل کراون پلازا پودانگ شانگهای (Crowne Plaza Shanghai Pudong)

هتل کراون پلازا پودانگ شانگهای از هتل‌های معروف در این شهر است که بسیاری از گردشگران در تور شانگهای این هتل را برمی‌گزینند. این هتل در منطقه تجاری Pudong قرار دارد و نه‌تنها برای کسانیکه به قصد تفریح وگردش به این شهر سفر می‌کنند بلکه برای سفرهای کاری و هدف‌های تجاری نیز مناسب است. برخورد کارکنان بسیار حرفه‌ای است و شما را در هر یک از بخش‌ها به بهترین شکل ممکن هدایت و راهنمایی می‌کنند.

تمام اتاق‌ها به شیوه‌ای با سلیقه و با دقت بسیار دکور شده‌اند و رنگ‌های شجاعانه‌ای را در آن‌ها خواهید دید. کفپوش‌های طرح‌دار در اتاق‌ها در کنار تابلوهایی با طرح‌هایی خاص، سادگی مبلمان و سایر دکورها را جبران کرده است. از اتاق‌های خود می‌توانید از دیدن چشم‌انداز زیبای شهر به‌خصوص در شب لذت ببرید. اتاق‌ها تمام لوازمی که برای مهمانان لازم است را تهیه کرده‌اند و همه آن‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم و تهویه مطبوع هستند. مینی‌بار و لوازم بهداشتی داخل حمام، همه‌روزه شارژ می‌شود.

نگران وعده‌های غذایی خود نباشید، این هتل با بهترین رستوران‌ها و غذاهای فوق‌العاده چینی، ژاپنی و بین‌المللی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. استیک‌های این رستوران یکی از پرطرفدارترین غذاهای آن است که با عطر و طعم خاصی طبخ می‌شود. اگر دوست دارید که غذای خود را تکمیل کنید، حتما به میز دسر سر بزنید؛ خوشمزه‌های وسوسه‌انگیزی در انتظار شما است. اگر دوست دارید از شنیدن موسیقی زنده لذت ببرید، حتما به بار هتل بروید و با سفارش یک نوشیدنی این لذت را دوچندان کنید.

این هتل به تفریح و آرامش مهمانان توجه بسیار دارد و شما می‌توانید از مرکز اسپا و سونای این هتل بهره‌مند شوید. استخر هتل نیز تفریحی مهیج برای شما و همراهان‌تان خواهد بود. این هتل نیز دارای سالن کنفرانس و اتاق‌های جلسه است و می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای سفرهای کاری و برگزاری سمینارها باشد.

از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ ۲۸٫۹ کیلومتر، تا برج مروارید شرقی ۱۴ کیلومتر، تا خیابان نانجینگ شانگهای ۱۵٫۱ کیلومتر، تا برج جین مائو ۱۴٫۱ کیلومتر، تا میدان مردم ۱۶٫۳ کیلومتر و تا باغ یو یوآن ۱۵٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 1000 Yanggao Road North [Near China (Shanghai) Pilot Free Trade Zone Gate 3], Pudong, 200137 Shanghai, China
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۵۵۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: امکانات باربیکیو، استخر سرپوشیده، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب، سونا، رستوران، بار، اسنک بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است اینترنت بی‌سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، مکان مشخص برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی، خدمات آرایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل هونگتا - لاکچری کالکشن (The Hongta Hotel, A Luxury Collection Hotel)

هتل هونگتا - لاکچری کالکشن (The Hongta Hotel, A Luxury Collection Hotel)

اگر می‌خواهید تعطیلات خود را در محیطی باشکوه و بی همتا سپری کنید هتل هونگتا - لاکچری کالکشن هتلی مناسب برای شما خواهد بود که به‌طرز شگفت‌انگیزی رضایت شما را به‌دست می‌آورد. این هتل چه در ظاهر و چه در کیفیت خدمات، بهترین است و سفری لوکس را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. سقف بلند در لابی هتل و لوسترهای زیبا در کنار دکوراسیون داخلی جذاب و خاص، در همان لحظه اول برای شما جلب توجه خواهد کرد.

اتاق‌های متنوعی در این هتل وجود دارد، از اتاق‌های دو تخته تا سوئیت‌های بزرگ و دل‌باز. همه اتاق‌ها با دکوری زیبا مبله شده‌اند و ترکیب رنگ‌های طوسی، آبی، خاکی و زیتونی زنگ‌هایی است که در دکوراسیون اتاق‌ها به چشم می‌خورد. همه چیز در اتاق‌ها برای اقامتی عالی برای شما فراهم شده است. سیستم تهویه، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، مینی‌بار و حمامی زیبا بخشی از ویژگی‌های اتاق‌های این هتل است.

گزینه‌های غذاخوری بسیاری در این هتل وجود دارد که هرکدام با رنگ‌ها و مبلمانی جذاب دکور شده‌اند. روی همه میزها با گل‌های طبیعی مزین شده است که حس و حال بهتری را به مهمانان خود می‌بخشد. رستوران ایتالیایی این هتل با پاستاهای فوق‌العاده‌ای که دارد، شما را متحیر خواهد کرد، البته اگر قصد دارید با غذاهای چینی آشنا شوید می‌توانید از غذاهای محلی که با تازه‌ترین محصولات تهیه می‌شود، تست کنید.

اگر هنوز در انتخاب این هتل دارای شک و تردید هستید سری به استخر و مرکز اسپای آن بزنید؛ قطعا این بخش نیز رضایت شما را به دست خواهد آورد.

از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ ۲۷٫۲ کیلومتر، تا برج مروارید شرقی ۳٫۳ کیلومتر، تا خیابان نانجینگ شانگهای ۴٫۴ کیلومتر، تا برج جین مائو ۲٫۵ کیلومتر، تا میدان مردم ۵ کیلومتر و تا باغ یو یوآن ۳٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 889 Dong Fang Road, Pudong, 200122 Shanghai, China
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۲۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرپوشیده، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب، سونا، زمین تنیس، رستوران، بار، اسنک بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است اینترنت بی‌سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، مکان مشخص برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی، خدمات آرایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل شانگهای ماریوت سیتی سنتر (Shanghai Marriott Hotel City Centre)

هتل شانگهای ماریوت سیتی سنتر (Shanghai Marriott Hotel City Centre)

همیشه انتخاب هتلی که در مرکز شهر قرار داشته باشد، انتخابی سنجیده است و هتل شانگهای ماریوت سیتی سنتر هتلی است که در قلب شهر قرار دارد و برای کسانی که این موضوع برای آنان در اولویت است بسیار مناسب است. این هتل بی‌نظیر علاوه بر دسترسی خوب به جاذبه‌ها و دیگر بخش‌ها اقامت راحتی را برای مهمانان خود فراهم می‌سازد.

اتاق‌ها با رنگ‌های روشن و کِرم دکور شده‌اند که منجر به روشنایی بیشتر اتاق‌ها می‌شود. دکوراسیون اتاق‌ها مدرن است و مطمئنا مهمانان با ذوق‌وشوق فراوان به اتاق‌های خود باز می‌گردند. پنجره‌های بزرگ فرصت مناسبی را برای شما فراهم کرده است که در هر موقع از شبانه‌روز از دیدن چشم‌انداز شهر لذت ببرید. تهویه مطبوع را خود می‌توانید کنترل کنید و اینترنت بی‌سیم در همه بخش‌ها در دسترس است. حمام مرمرین هتل نیز دارای لوازم بهداشتی و سشوار است.

رستوران هتل با گزینه‌های غذاخوری متنوع با دکورهای زیبا و محیط آرامی که دارد شما را بیشتر به‌سمت خود تشویق می‌کند. بهترین آشپزها در طول روز در این مجموعه فعالیت می‌کنند تا مهمانان خود را راضی نگه دارند. این هتل دارای یک بخش دسر و شیرینی است که در هر موقع که تمایل داشته باشید می‌توانید از این خوشمزه‌های فوق‌العاده تست کنید. بار هتل را نیز از یاد نبرید و حتما با دوستان و همراهان خود به آنجا بروید و از نوشیدنی‌هایی که سرو می‌شود تست کنید.

مرکز اسپا و سونای این هتل فضایی روح‌نواز و آرام دارد و استفاده از خدمات آن خستگی را از تن شما بیرون می‌کند و انرژی از دست رفته خود را به‌دست خواهید آورد. استخر و مرکز تناسب اندام نیز گزینه‌ای عالی برای ورزشکاران خواهد بود.

برای برگزاری جلسات و سمینارهای خود نیز می‌توانید از قبل اتاق کنفرانس و سالن سمینار هتل را رزرو کرده و از امکانات آنان بهره‌مند شوید. از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ ۳۲٫۶ کیلومتر، تا برج مروارید شرقی ۲٫۶ کیلومتر، تا خیابان نانجینگ شانگهای ۳٫۲ کیلومتر، تا برج جین مائو ۳٫۱ کیلومتر، تا میدان مردم ۵ کیلومتر و تا باغ یو یوآن ۲٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 555 Xi Zang Road Middle, Huangpu, 200003 Shanghai, China
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۷۲۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرپوشیده، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب، سونا، رستوران، بار، اسنک بار، منوی کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است اینترنت بی‌سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، مکان مشخص برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی، خدمات آرایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی، ژاپنی)

هتل دراگون هانگزو (The Dragon Hotel Hangzhou)

هتل دراگون هانگزو (The Dragon Hotel Hangzhou)

هتل دراگون هانگزو آخرین هتل 5 ستاره‌ای است که در لیست بهترین هتل‌های 5 ستاره شانگهای به شما معرفی می‌کنیم. این هتل با توجه به خدمات و ویژگی‌های برجسته‌ای که دارد، توانسته است جوایز بسیاری را به‌دست آورد. موقعیت این هتل نیز عالی است و دسترسی خوبی به سیستم حمل و نقل شهری و مراکز خرید خواهید داشت.

دکوراسیون هر یک از بخش‌های این هتل زیبا و جذاب است و اتاق‌ها نیز از این قضیه مستثنی نیستند. همه اتاق‌ها با رنگ‌های دلپذیر دکور شده‌اند؛ ترکیبی از رنگ‌های روشن با رنگ‌های قهوه‌ای کم‌رنگ مبلمان و تخت‌ها. امکانات اتاق‌ها کامل و بدون نقص است و اینترنت بی‌سیم برای شما در دسترس است. سیستم تهویه را خود می‌توانید تنظیم کنید. مینی‌بار و لوازم بهداشتی حمام‌ها هر روزه شارژ می‌شود.

غذاهای چینی، ایتالیایی و ژاپنی در رستوران‌های هتل برای شما سرو می‌شود. می‌توانید نوشیدنی خود را در بار هتل میل کنید که محیطی آرام و زیبا دارد.

مرکز اسپای هتل را فراموش نکنید و از امکانات ماساژ و آبگرم استفاده کنید. استخر هتل با کاشی‌کاری‌های فوق‌العاده‌ای که دارد گزینه‌ای عالی برای علاقه‌مندان به شنا خواهد بود. بعد از شنا می‌توانید از نوشیدنی‌هایی که با میوه‌های تازه برای شما سرو می‌شود میل کنید و روی تخت‌های کنار استخر استراحت کنید.

  • آدرس: 120 Shuguang Road, Xihu, 310007 Hangzhou, China
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۴۹۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر سرپوشیده، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب، سونا، کلاب شبانه، کرایه دوچرخه، میز تنیس، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، رستوران، بار، اسنک بار، منوی کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است اینترنت بی‌سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، مکان مشخص برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی، خدمات آرایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل 5 ستاره شانگهای

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 5 ستاره شهر شانگهای بود؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که راهگشای شما برای انتخاب هتل در این شهر باشد و در نوع خدماتی که ارائه می‌دهند بهترین و لوکس‌ترین باشند. اگر به شهر آسمان‌خراش‌های سفر کردید، ما را با تجربه‌های محل اقامت خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه