عکس های باورنکردنی یک عکاس از هزاران پرنده که همه را متعجب کرده است

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی سه شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
عکس های باورنکردنی یک عکاس از هزاران پرنده که همه را متعجب کرده است

گاهی در طبیعت شاهد تصاویری هستیم که با دیدن آن‌ها متعجب می‌شویم و در شگفتیم که طبیعت چگونه هنرمندانه و خلاقانه این تصاویر را خلق می‌کند.

طبیعت همیشه اهالی خود را شگفت‌زده می‌کند و ممکن است بسیاری از ما با این غافلگیری طبیعت آشنا شده باشیم. خیلی مواقع پیش آمده است که عکاسان تصاویری را ثبت کرده‌اند که همه را متعجب کرده و طبیعت خود را به شکلی دیگر برای بشر به نمایش در آورده است. در این مقاله قصد داریم تصاویر باورنکردنی از پرواز دسته جمعی پرندگان را که توسط عکاسی آلمانی ثبت شده است، به شما نشان دهیم؛ در این مقاله همراه ما باشید.

عکاسی پرندگان

این تصاویر خارق‌العاده در «کاستا براوا» (Costa Brava) که منطقه‌ای ساحلی در شمال اسپانیا است ثبت شده است. در این رویداد هزاران پرنده که با سرعت زیاد در حال پرواز هستند به مانند توده‌ای از ابرها تصاویری زیبا و عجیب را خلق کرده‌اند. عکاس این تصاویر بی‌نظیر، «دانیل بیبر» (Daniel Biber) اهل کشور آلمان است و تا زمانیکه تصاویر گرفته شده را بر روی کامپیوتر خود در خانه مشاهده نکرده بود، متوجه این تصاویر هنری و متحیرکننده نشده بود؛ وی می‌گوید من آنقدر بر روی اصل قضیه و عکاسی تمرکز داشته‌ام که متوجه این تصاویر که پرندگان ایجاد کرده‌اند، نشدم.

عکاسی پرندگان

عکاسی پرندگان

این تصاویر در طی ۴ روز گرفته شده است.

عکاسی پرندگان

عکاسی پرندگان

پرندگان این تصاویر را در کمتر از ۱۰ ثانیه می‌سازند. آیا نمایش این همه زیبایی و خلق این تصاویر شما را متعجب نمی‌کند؟

عکاسی پرندگان

این تصاویر از لحاظ تکنیکی بسیار دقیق و با کیفیت بالا گرفته شده است.

عکاسی پرندگان

معمولا بعضی از پرندگان این حرکات دسته جمعی را با هم انجام می‌دهند، اما ممکن است این تصاویر کاملا تصادفی و با حرکات سریع پرندگان ایجاد شده باشد.

عکاسی پرندگان

افراد بسیاری از وجه‌ها و سمت‌های دیگر این حرکات را مشاهده کرده‌اند، اما آنچه که عکاس به ثبت رسانده مطمئنا از چشم بسیاری از افراد پنهان مانده است.

عکاسی پرندگان

بی‌شک عکاس، از دیدن این تصاویر که به ثبت رسانده، به وجد آمده و باعث شده است که ما نیز در این حس فوق‌العاده شریک او باشیم. امیدوارم شما نیز از این تصاویر بی‌نظیر لذت برده باشید.

مطالب مرتبط:

منبع boredpanda

دیدگاه