هزینه سفر به فرانکفورت چقدر است؟

سارا کرایی
سارا کرایی سه شنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
هزینه سفر به فرانکفورت چقدر است؟

هر آنچه باید درباره هزینه سفر به فرانکفورت، قیمت بلیط‌ها، خورد و خوراک، محل اقامت و غیره بدانید را در این مقاله خواهید خواند.

فرانکفورت آلمان شهری‌ است با تنوع فرهنگی بالا، تاریخی غنی و پر از رستوران‌های عالی و مرکز بانکداری و کسب و کار در اروپا است. فرانکفورت شهری مدرن با بهترین و شیک‌ترین رستوران‌ها است. شام یا ناهار را در یکی از رستوران‌های فرانکفورت صرف کنید و طعم لذیذ غذاهای محلی فرانکفورت را تجربه کنید. در حالیکه فرانکفورت جذابیت مونیخ، کلن یا برلین را ندارد، این شهر دیدنی‌تر از آن است که تنها به‌عنوان یک توقفگاه از آن عبور کرد. در ادامه این مقاله می‌توانید درباره هزینه سفر به فرانکفورت بخوانید.

هزینه اقامت در فرانکفورت

فرانکفورت

اکثر هاستل‌های درون شهر هزینه‌ای حدود ۲۵ یورو برای هر شب اقامت در اتاق‌های ۱۲ تا ۱۴ نفره دریافت می‌کنند. اتاق‌هایی که تعداد تخت کمتری دارند (۴ تا ۸) هزینه‌ای حدود ۳۰ تا ۳۵ یورو برای هر شب هزینه دارند. اتاق‌های خصوصی در یک هاستل بین ۵۰ تا ۷۰ یورو در هر شب هزینه دارد و این اتاق‌ها معمولا دارای حمام خصوصی هستند. اگر با چادر سفر کنید، چندین اردوگاه در خارج از شهر با امکانات اولیه وجود دارد. برای اقامت در این اردوگاه‌ها انتظار می‌رود که در حدود ۱۰ یورو پرداخت کنید. برای استفاده از برق و آب معمولا باید هزینه اضافی پرداخته شود.

هزینه اقامت در ارزان‌ترین هتل‌ها از ۵۰ یورو برای یک اتاق دو نفره با یک حمام خصوصی شروع می‌شود. تعدادی از هتل‌های ارزان قیمت در شهر صبحانه رایگان و WiFi دارند. اجاره یک خانه  بهترین گزینه برای شما خواهد بود، چه یک آپارتمان و چه یک اتاق در خانه. محل اقامت مشترک در Airbnb هزینه‌ای حدود ۱۹ یورو برای هر شب خواهد داشت در حالیکه اجاره کل خانه یا آپارتمان از ۳۵ یورو در هر شب شروع می‌شود.

هزینه خورد و خوراک در فرانکفورت

فرانکفورت

فرانکفورت برای غذاهای لذیذش شناخته شده است. تا زمانی که به رستوران‌های گران نروید، می‌توانید برای هر وعده غذایی در این شهر زیر ۲۰ یورو هزینه کنید. برای یک وعده غذایی خوب در یک رستوران با سرویس میز، انتظار می‌رود که حداقل ۲۵ یورو پرداخت کنید. اگر مک دونالد و دیگر فست‌فود‌ها را ترجیح می‌دهید، باید حدود ۷ یورو هزینه کنید. همچنین می‌توانید هات داگ و سوسیس را برای ۲ تا ۴ یورو از فروشندگان خیابانی دریافت کنید. هزینه خرید مواد اولیه برای تهیه غذا در طول یک هفته حدود ۴۰ تا ۶۰ یورو هزینه خواهد داشت.

هزینه‌های حمل و نقل در فرانکفورت

فرانکفورت

هزینه بلیط تک سفره حدود ۱٫۸۰ یورو است، این در حالی است که بلیط یک روزه قطار شهری حدود ۷ یورو هزینه خواهد داشت. با تهیه فرانکفورت کارت که هزینه آن ۱۰٫۵۰ یورو است می‌توانید از قطار فرودگاه و همچنین کل سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنید. اجاره دوچرخه یک راه عالی برای عبور و مرور در شهر است و قیمت‌ها از ۱۰ یورو در روز شروع می‌شود. برای حمل و نقل خصوصی، سعی کنید تا حد امکان از تاکسی استفاده نکنید؛ در این شهر نیز هزینه جابه‌جایی با تاکسی بالا است. اتوبوس‌ها و قطارها به همه نقاط آلمان حرکت می‌کنند. برای مثال، هزینه سفر با یک اتوبوس به برلین ۲۹ تا ۵۰ یورو خواهد بود، در حالیکه قطار حدود ۹۵ تا ۱۴۵ یورو خواهد بود. صرف نظر از جایی که می‌خواهید سفر کنید، بهتر است از قبل بلیط رزرو کنید.

حتما یک کارت قطار شهری خریداری کنید، اگر قرار است بیش از یکی دو روز در شهر اقامت داشته باشید. پاس یک روزه ۷ یورو است، پاس‌های زیادی با قیمت‌های مختلف وجود دارد که بسته به اینکه مقصد شما کجا است، قیمت‌های متفاوتی دارند.

بودجه پیشنهادی روزانه

فرانکفورت

۴۰ تا ۵۰ یورو / ۴۲ تا ۵۲ دلار آمریکا

توجه داشته باشید این یک بودجه پیشنهادی است؛ با در نظر گرفتن اینکه شما در هاستل اقامت دارید، غذای مناسب و کم بخورید، بیشتر غذا‌ها را خودتان تهیه کنید و از حمل و نقل عمومی استفاده کنید، تخمین زده شده است. 

مطالب مرتبط:

منبع nomadicmatt

دیدگاه