عکس های هوایی خارق العاده از لس آنجلس و نیویورک

نگین توکلی
نگین توکلی دوشنبه، ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰
عکس های هوایی خارق العاده از لس آنجلس و نیویورک

مجموعه بی‌نظیر عکس‌های هوایی از جفری میلستین بر فراز لس‌آنجلس و نیویورک را در ادامه ببینید و از آنها لذت ببرید.

کتاب مجموعه عکس‌های هوایی از جفری میلستین از لس‌آنجلس و نیویورک توسط انتشارات تامز و هادسون، به انتشار رسیده است. در این کتاب خارق‌العاده می‌توانید از مناظری زیبا و متفاوت از این دو شهر آمریکایی لذت ببرید.

این مقاله توسط آلین اسمیتسون در تیم لنزکرچ نوشته شده است.

۱. دیزنی لند، آناهیم، کالیفرنیا

دیزنی لند

آناهیم شهری در جنوب شرقی لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا است.

عکاس آمریکایی، جی مایسل می‌گوید:

من عاشق این کارها هستم، نه به خاطر تکنیک هنرهای زیبا، بلکه به علت نمایان کردن محتوای عکس‌ها به طرز فوق‌العاده‌ای. این جنبه از کارهای جفری است که مرا در قلمروی آرزوها و اجراهایش این چنین به وجد می‌آورد. این رابطه عشقی جفری با کارهایش است. بر روی این عکس‌ها هیچ ویرایشی انجام نشده است و حقیقت بدون هیچ گونه دستکاری پیش روی چشمان شما است. هدف کار او بر اساس ذوق و حساسیت بر آنچه سوژه او محسوب می‌شود، است.

۲. میدان تایمز، نیویورک

میدان تایمز، نیویورک

لانی؛ عکس‌های هوایی از لس آنجلس و نیویورک به نوعی نامه‌ای عاشقانه به چشم‌اندازهای هوایی مکان‌های مورد علاقه جفری میلستین است

من همیشه جزو طرفداران عکس‌های جفری میستین بوده‌ام. مجموعه او که نگاهی به زیر هواپیماها در حین اوج گرفتن دارد، یک شاهکار است، ولی ما امروز نگاهی به یک پروژه شخصی‌تر وی با نگاهی متفاوت داریم. مجموعه او، لانی، عکس‌های هوایی از لس‌آنجلس و نیویورک به نوعی نامه‌ای عاشقانه به چشم‌اندازهای هوایی مکان‌های مورد علاقه وی، است. او از زمان کودکی عاشق همه چیز در مورد فرودگاه و هواپیماها بود و در سن ۱۷ سالگی، مجوز خلبانی خود را گرفت. لانی، عکس‌های هوایی از لس‌آنجلس و نیویورک، توسط انتشارات تامز و هادسون، چاپ و جشن بزرگی برای آن گرفته شد و یک نمایشگاه جدید در لس‌آنجلس در گالری کوپیکین از تاریخ ۲۸ اکتبر تا ۲۳ دسامبر ۲۰۱۷ (۶ آبان تا ۲ دی ۱۳۹۶)، برقرار خواهد بود.

۳. پارک خیابان ۴۳۲، نیویورک

پارک خیابان ۴۳۲، نیویورک

اوون هاپکینز، نویسنده و کتاب‌دار در باب تالیف معماری میلستین، می‌نویسد:

هویت دیگر میلستین به عنوان یک معمار به وضوح در این کتاب قابل مشاهده است. او همزمان چشم یک معمار و یک عکاس را به همراه خود دارد. ما نظاره‌گر این بازی دوگانه در رابطه منطقی میان عکس‌های او هستیم، که همیشه حدود ۹۰ درجه با سوژه عکاسی او در آن پایین، زاویه دارد.

او در ادامه نتیجه می‌گیرد:

این کتاب در قلب خود، جشنی برای شهرها است، که در کنار معجزه پرواز، یقینا بزرگ‌ترین اختراع تاریخ بشریت را به نمایش می‌گذارد.

۴. موزه تاریخ ملی آمریکا، نیویورک

موزه تاریخ ملی آمریکا، نیویورک

لنزهای میلستین با استفاده از دوربین‌های موجود با بالاترین کیفیت تصویر، سوار شده بر روی یک پایه چرخشی، از هلیکوپترها و هواپیماهای کوچک، این عکس‌های خارق‌العاده را بر فراز لس‌آنجلس، شهری که وی در آن بزرگ شده و نیویورک، جایی که در آن زندگی می‌کند، می‌گیرند. این لنزها به دنبال اشکال و الگوهای مختلف فرهنگی از آن بالا هستند و به طور مداوم شگفتی‌های بسیاری را توسط تفاوت‌های چشم‌اندازهای هوایی و زمینی ثبت می‌کنند.

۵. ترمینال‌های APM، جزیره ترمینال، نیویورک

ترمینال‌های APM، جزیره ترمینال، نیویورک

بیشتر بخوانید:

۶. مرکز تجارت جهانی و یادبود ۱۱ سپتامبر، نیویورک

مرکز تجارت جهانی و یادبود ۱۱ سپتامبر، نیویورک

میلستین بر خلاصه الگو و جنبه‌های نشان داده شده از طراحی شهری و نقشه‌ی هر دو شهر به صورت هم‌زمان تاکید دارد، همان‌طور که وی جزئیات بیشتر و فراوانی اطلاعات را به بیننده پیشنهاد می‌کند. با این حال، نقطه مزیت اصلی این آثار این است که او عکس‌هایش را طوری می‌گیرد که بیننده کاملا از مقیاس‌های انسانی آگاه بماند. جفری میلستین در یک کار جذاب، با ترکیبی از مقایسه و تقابل از چشم‌انداز چشمان یک پرنده، معماری، علم و هنر را ترکیب می‌کند. او دیدی نو و فوق‌العاده از طریق این عکس‌های هوایی به همراه پرتره‌های دوتایی چشمگیری از لس‌آنجلس و نیویورک به ما هدیه می‌دهد.

۷. بورلی هیلز، کالیفرنیا

بورلی هیلز، کالیفرنیا

میلستین در دهه ۱۹۵۰ در لس‌آنجلس بزرگ شده است. به عنوان یک کودک، کار مورد علاقه او در اوقات فراغتش، تماشای هواپیماها در لاکس در حین اوج گرفتن و تشکیل طوفان هوا بالای سرش با سرعت بر ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت بوده است. در دبیرستان، او توسط دوربین فیلمبرداری ۸ میلی‌متری از فرود هواپیمایی در فرودگاه سانتا مونیکا فیلمبرداری کرد، مدل‌های هواپیما ساخت و آن‌ها را به پرواز درآورد و در سن ۱۷ سالگی مجوز خلبانی خصوصی خود را گرفت. از زمانی که وی تصمیم گرفته است دوربین خود را به سمت پایین نگه دارد، هواپیماها و هلی کوپترهای بی‌شماری را برای خلق این نمونه کارهای فوق‌العاده از عکاسی هوایی اجاره کرده است، که شامل دو شهر مورد علاقه که هم‌اکنون در کتاب چاپ شده می‌شود. میلستین به عکاسی از آسمان ادامه می‌دهد و  قصد پوشش تمام شهرها را از جمله لندن در انگلستان دارد.

۸. پارک بریانت و کتابخانه عمومی نیویورک، نیویورک

پارک بریانت و کتابخانه عمومی نیویورک، نیویورک

میلستین اخیرا در ووداستاک، نیویورک اقامت دارد. عکس‌های او همچنین در نیویورک تایمز، ال ای تایمز، بازار هارپر، جی کیو، عکاسی اروپا، عکس آمریکایی، دی زیت آیمیزینگ، ویرد، پی دی ان، اسکوئیر و پورت فولیو کندنست منتشر شده است.

۹. کارسون، کالیفرنیا

کارسون، کالیفرنیا

عکس‌های او در ایالات متحده و اروپا به نمایش گذاشته شده است و اخیرا گالری کوپیکین در لس‌آنجلس میزبان کارهای او در ایالات متحده خواهد بود. آثار میلستین در یک نمایش انفرادی در موزه هنر اولریچ در سال ۲۰۰۸ برای اولین بار به نمایش گذاشته شد. موزه ملی هوا و فضای اسمیت سونیان در سال ۲۰۱۲ میزبان کارهای او در یک نمایش اختصاصی بود و هم‌اکنون در فرودگاه بین‌المللی آتلانتا به نمایش گذاشته شده است.

آثار او جزو مجموعه‌های دائمی مکان‌های زیر خواهد بود:

LACMA (لس آنجلس، کالیفرنیا)، مجموعه AT&T، بانک مجموعه آمریکا، موزه ملی هوا و فضای اسمیت سونیان (واشنگتن دی سی)، موزه الیزه (لوزان، سوئیس)، موزه هنر پرتلند (جنوب غربی آمریکا)، موزه هنر ساموئل درسکی (سانی، نیوپالتز، نیویورک)، و موزه هنر اولریچ (ویچیتا، کانزاس) و دیگر موزه‌های بی‌شمار.

۱۰. بندر و سنچری آزاد تبادلات، لس‌آنجلس

بندر و سنچری آزاد تبادلات، لس‌آنجلس

بیشتر بخوانید:

۱۱. شهر سنچری، لس‌آنجلس

شهر سنچری، لس‌آنجلس

۱۲. حلقه کلمبو، نیویورک

حلقه کلمبو، نیویورک

۱۳. کشتی کانتینر، بندر لانگ بیچ، کالیفرنیا

کشتی کانتینر، بندر لانگ بیچ، کالیفرنیا

جفری میلستین:

شهرهای من، نیویورک و لس‌آنجلس هستند.

لس‌آنجلس جایی است که من در آن بزرگ شده‌ام و به عنوان یک نوجوان یاد گرفتم که پرواز کنم.

نیویورک جایی است که من پس از دانشگاه به آنجا رفتم تا حرفه اصلی خودم را به عنوان یک معمار و هنرمند شروع کنم.

این کتاب شامل دو عشق زندگی من است.

۱۴. مجسمه آزادی، نیویورک

مجسمه آزادی، نیویورک

۱۵. موزه مرکزی هنر، نیویورک

موزه مرکزی هنر، نیویورک

مطالب مرتبط:

منبع lenscratch

دیدگاه