معرفی ترسناک ترین مکان های جهان

محسن اصفهانی زاده | سه شنبه, ۲۵ خرداد ۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

مکان‌هایی در سراسر دنیا وجود دارند که به وحشت، ارواح، مرگ و نفرین معروف شده‌اند. و هرکدام افسانه‌ای را با خود حمل می‌کنند. برای آشنایی با آن‌ها با کجارو همراه باشید.

اواخر اکتبر زمان لباس‌های مخصوص، ارواح و هالووین است. هروقت کلمه‌ی »تسخیر ارواح» را می‌شنوید، معمولاً بعد از آن کلمه‌ «خانه» در ذهنتان متبادر می‌شود. آیا مکان‌های ترسناک، جایی که مو به تنتان سیخ می‌شود، محدود به چهار دیوار و یک سقف است؟ در اینجا با ترسناک‌ترین مکان‌های دنیا آشنا می‌شویم؛ که اغلب آن‌ها، گردشگاه‌ها، مسیرهای پیاده‌روی و جنگل هستند.

خانه‌ قدیمی جنگلی، ویرجینیا

creepy areas around world

شهرستان متیوس، ویرجینیا تاریخی طولانی دارد، قدمت آن به قبل از جنگ‌های انقلابی بازمی‌گردد. حتی ممکن است بیشتر هم باشد؛ هنگامی که از اتفاقات خانه‌ی قدیمی جنگلی مطلع شوید. ارواح دزدان دریایی، کشورگشایان و انواع مختلفی از ارواح: جن‌ها و شیاطینی که گفته می‌شود در جنگل کمین کرده‌اند.

جنگل هیوباچی، رومانی

creepy areas around world

وحشتناک‌ترین مکان، که به «مثلث برمودا ترانسیلوانیا» معروف است. نادرترین اتفاق‌ها از جمله آدم‌ربایی بیگانگان در این مکان دیده شده است، که باعث می‌شود که نخواهید از آنجا بازدید کنید. حتی گیاهان محلی نیز در جنگل، به‌طور غیرمعمول و در شکل‌هایی عجیب رشد می‌کنند.

صخره سحرآمیز، تگزاس

creepy areas around world

بر اساس یک افسانه، نام‌گذاری این صخره در پارک ایالتی تگزاس، به خاطر روح زنی سرخ‌پوست است؛ بعد از قتل‌عام خانواده‌اش توسط قبیله‌ای دیگر، خود را از روی این صخره به پایین پرتاب کرده است.

قلعه بنگا، هند

creepy areas around world

در سال ۱۵۷۳ ساخته شده است. ظاهرا جادوگری، بعد از عشقی یک‌طرفه به یکی از اهالی آنجا، قلعه را نفرین کرده است. در طول جنگ بعدی، روستا غارت و تمامی اهالی‌اش کشته می‌شوند. افسانه‌ها می‌گویند ارواح آن‌ها قلعه را تسخیر می‌کنند. باستان‌شناسان هند بازدید از قلعه در شب ممنوع کرده‌اند.

جنوب کوه هاوکینز، کالیفرنیا

creepy areas around world

نام ترسناک «منحنی آتش» به‌دلیل مسیر پیاده‌روی منحنی شکل جنوب کوه هاوکینز است که هنوز بقایای برج آتش از سال ۲۰۰۲ در آنجا باقی‌مانده است. بقایای نیمه ساخته نیز در اطراف جنگل پراکنده شده‌اند. آتش نتیجه مراسم قربانی کردن حیوانی کافر بوده است.

جنگل خودکشی، ژاپن

creepy areas around world

آئوکیگاهارا، جنگلی در پایین کوه فوجی در ژاپن، که در سراسر دنیا به «جنگل خودکشی» معروف است. صدها نفر از مردم برای کشتن خود به این جنگل می‌روند. هیچ کس، حتی پلیس محلی، آمار دقیق افرادی را که به جنگل رفته‌اند، نمی‌داند.

پارک گریفیث، کالیفرنیا

creepy areas around world

پارک گریفیث، یکی از مکان‌های تسخیر شده در لس‌آنجلس، شاهد صحنه‌های ترسناک فراوانی بوده است. طبق افسانه، دونا پترولینا، برادرزاده دون آنتونی فلیز، بعد از آنکه عمویش دارایی‌هایش را به کس دیگری طبق وصیتش سپرد، این مکان را نفرین کرد. نتیجه‌اش چه بود؟ مرگ بسیاری از افراد، از جمله خودکشی پگ انتویس که خود را از روی حرف «H» نشان هالیوود به پایین پرتاب کرد. بسیاری ادعا می‌کنند که روح او را در آن منطقه دیده‌اند.

کلوپ آتش جهنم تپه مونتپلیر، ایرلند

creepy areas around world

در سال ۱۷۲۵ ساخته شد. خانه‌ای که از گذشته به مکانی برای پرسش شیطان و الحاد مشهور شده است. سالانه تعداد زیادی توریست و اشباح را به خود جذب می‌کند. که ممکن است برخی از داستان‌های حواشی آن مکان، حقیقت داشته باشد.

جنگل ایالتی فری‌تاون، ماساچوست

نسخه‌ی آمریکایی جنگل هیوباچی، جنگل فری‌تاون است؛ که به خاطر اتفاقات نادر این جنگل، محققان نام «مثلث پل آبی» را روی آن گذاشته‌اند. از زمان استقرار فری‌تاون در سال ۱۶۸۳، جنگل‌های اطراف آن مترادف با اشباح، تسخیر، اتفاقات عجیب و فعالیت یوفو شده است. بسیاری از سوظن‌ها به طرف قبیله‌ی وامپانواگ است؛ قبیله‌ای که صاحبان اصلی این زمین‌ها بوده‌اند و آنجا را نفرین کرده‌‌اند.

جنگل جیغ، انگلیس

creepy areas around world

جنگل درینگ یا «جنگل جیغ» نامی است که، بعد از شنیدن صداهایی ترسناک و جیغ‌های انسان که شب‌ها از جنگل می‌آید، بر آن نهاده شد. اهالی روستای کنت در پلوکلی، ادعا می‌کنند جیغ‌ها، متعلق به راهزنی است که توسط روستاییان اعدام شد.

مطالب مرتبط:

منبع allday

دیدگاه