بهترین هتل های 4 ستاره طنجه؛ هتل‌هایی با رنگ و شکل مراکشی

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره طنجه؛ هتل‌هایی با رنگ و شکل مراکشی

قصد دارید به شهر طنجه سفر کنید و در هتلی لوکس با قیمت مناسب اقامت داشته باشید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا هتل‌های 4 ستاره در این شهر را به شما معرفی کنیم.

طنجه شهری مهم و زیبا در کشور مراکش است که بسیاری برای تجربه ماجراجویی و هیجانی متفاوت با تورهای مراکش به آن سفر می‌کنند. کسانی که عاشق تاریخ، فرهنگ و آشنایی با سنت‌های مردم محلی در این سرزمین هستند، می‌توانند با سفر به این شهر، تجربه‌ی ناب و متفاوتی داشته باشند. اگر دوست دارید در این شهر اقامتی لوکس اما کم‌هزینه‌تر را داشته باشید، باید از میان هتل‌های 4 ستاره در آن یکی را برگزینید.

 در این مقاله قصد داریم با معرفی لیستی از بهترین هتل‌های 4 ستاره طنجه در این راه همراه شما باشیم تا سفری راحت و جذاب‌تر را تجربه کنید؛ پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل 4 ستاره طنجه

هتل هیلتون گاردن (Hilton Garden Inn Tanger City Centre)

هتل هیلتون گاردن (Hilton Garden Inn Tanger City Centre)

هتلی که در نزدیکی ساحل قرار داشته باشد و چشم‌اندازی از دریای بی‌کران را به مهمانان خود هدیه بدهد، گزینه‌ای خاص خواهد بود که نسبت به بسیاری از هتل‌های هم‌رده خود در اولویت برای گردشگران است. هتل هیلتون گاردن هتلی زیبا و شیک است که دکوراسیون مدرن در کنار امکانات لوکسی که ارائه می‌دهد، آن را به گزینه‌ای محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است و تنها با ۱ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید.

اتاق‌های هتل طراحی مدرن دارند و در دکوراسیون آن از رنگ‌های طوسی، سفید و آبی فیروزه‌ای استفاده شده است. اغلب اتاق‌ها منظره‌ای رو به دریا دارند و لذت اقامت در اتاق‌ها را برای مهمانان دوچندان کرده است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک هستند.

دکوراسیون رستوران هتل نیز ترکیبی از رنگ‌های آبی الماسی و سفید است که آرامش بسیاری را برای مهمانان به همراه دارد؛ می‌توانید از غذاهای محلی و بین‌المللی رستوران بچشید و برای تست نوشیدنی‌های متنوع به بار هتل بروید.

باشگاه هتل مجهز به امکانات جدید برای علاقه‌مندان به ورزش است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اتاق جلسه و کنفرانس نیز اشاره کرده که گزینه‌ای مناسب برای جلسات کاری خواهد بود. از هتل تا موزه سفارت آمریکا در طنجه ۲٫۴ کیلومتر و تا موزه کسبه فرهنگ مدیترانه ۲٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Malabata Route with Voie n 18 , 90000 Tangier, Morocco
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۲۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، مرکز تناسب اندام،‌ مرکز اسپا و سلامت، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی،‌ ساحل، بار، رستوران، منوی ویژه کودکان، بطری آب، اینترنت بی‌سیم،‌ پارکینگ، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، عربی)

هتل منار کسل (Mnar Castle)

هتل منار کستل (Mnar Castle)

هتل منار کسل یکی از انتخاب‌های عالی در سفر به طنجه است؛ چون این هتل نه تنها دارای طراحی بی‌نظیر و شاد است، بلکه در جهت تفریح مهمانان خود امکانات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. البته در همان ابتدای ورود خود به هتل، شما مجدوب نمای هتل و فضای سرسبز آن خواهید شد. باغ این هتل گزینه‌ای فوق‌العاده برای قدم زدن به‌خصوص هنگام غروب خورشید خواهد بود.

اتاق‌های هتل با رنگ‌های روشن دکور شده‌اند که در کنار رنگ‌های دیگر هارمونی زیبایی ایجاد کرده‌اند. بعضی از اتاق‌ها دارای آشپزخانه نیز هستند. اتاق‌ها و سوئیت‌ها، منظره‌ای رو به باغ یا دریا دارند. همه اتاق‌ها مجهز به امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی هستند.

شناکردن در استخری روباز که اطراف آن را نخل‌های زیبا احاطه کرده است، همیشه برای مهمانان هیجان‌انگیز خواهد بود و می‌توانند لحظات شادی را با همراهان و به‌خصوص کودکان خود سپری کنند. از تفریحاتی که این هتل برای مهمانان خود در نظر گرفته است، می‌توان به اسب‌سواری، تورهای قایق‌سواری و ماهیگیری اشاره کرد.

برای صبحانه کیک و شیرینی‌های تازه در تنوع بسیار برای مهمانان سرو می‌شود و می‌توانند غذاهای محلی را در رستوران هتل سفارش دهند. از هتل تا موزه سفارت آمریکا در طنجه ۲٫۷ کیلومتر و تا موزه کسبه فرهنگ مدیترانه ۲٫۹ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Cap Malabata, Route Ksar Sghir, 90000 Tangier, Morocco
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۲۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، مرکز تناسب اندام،‌ مرکز اسپا و سلامت، استخر روباز، تورهای دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و قایق‌سواری، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی،‌ ساحل، بار، رستوران، منوی ویژه کودکان، بطری آب، اینترنت بی‌سیم،‌ پارکینگ، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، عربی)

هتل دار نور (Dar Nour)

هتل دار نور (Dar Nour)

هتل دار نور از جمله هتل‌های 4 ستاره در شهر طنجه است که رنگ و شکل سنتی دارد و همین موضوع این هتل را به هتلی جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است. ظروف سنتی، پنجره‌های رنگی، وسایل چوبی با پارچه‌های طرح‌دار تنها بخشی از زیبایی‌های این هتل است. شما می‌توانید با انتخاب این هتل با فرهنگ مراکشی بیشتر آشنا شوید و سفر خود را به شکل بومی‌تری سپری کنید.

اتاق‌ها با وسایل سنتی دکور شده‌اند که حس و حال فوق‌العاده‌ای به مهمانان می‌دهند؛ کاشی‌های طرح‌دار در کنار مبلمان سنتی و پنجره‌های چوبی، همه دست به دست هم داده‌اند تا شکل سنتی اتاق‌ها حفظ شوند. همه اتاق‌ها اینترنت بی‌سیم دارند و مجهز به تهویه مطبوع و حمامی سنتی و زیبا هستند.

بی‌شک عاشق صبحانه این هتل خواهید شد؛ صبحانه به شکل سنتی و با ترکیبات محلی برای مهمانان در رستورانی با کاشی‌های آبی‌رنگ و صندلی‌های خوش‌رنگ سرو می‌شود و می‌توانید غذاهای خوش‌طعم مراکشی را در همین رستوران میل کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم نوشیدنی خود را در تراس هتل که با صندلی‌های زیبا مبله شده است، میل کنید و از منظره زیبای شهر لذت ببرید.

از هتل تا موزه سفارت آمریکا در طنجه ۰٫۵ کیلومتر و تا موزه کسبه فرهنگ مدیترانه ۰٫۲ کیلومتر فاصله است. این هتل در موقعیت خوبی از شهر قرار دارد و مسافرین به راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف و جاذبه‌های شهر دسترسی داشته باشند.

  • آدرس: 20, Rue Gourna, la Kasbah, Old Medina, 90000 Tangier, Morocco
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، خدمات ماساژ، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، امکانات برای افراد ناتوان جسمی،‌ کتابخانه، پازل و اتاق بازی کودکان، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، بطری آب، اینترنت بی‌سیم،‌ پارکینگ، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، عربی)

هتل دار سوران (Dar Souran)

هتل دار سوران (Dar Souran)

هتل دار سوران نیز از هتل‌های شهر طنجه است که طراحی سنتی دارد و برای علاقه‌مندان به این سبک معماری و طراحی داخلی پیشنهاد می‌شود. این هتل دارای یک موقعیت مناسب است و در کنار امکانات خوبی که ارائه می‌دهد، اقامتی با خاطرات شیرین را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

معماری اتاق‌ها از پنجره‌ها تا درها و طاقچه‌ها همه به شکل سنتی هستند، اما با استفاده از تخت‌های ساده توازن خوبی بین مدرنیته و سنت برقرار شده است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع و حمامی با کاشی‌های خوش‌رنگ با لوازم بهداشتی هستند.

از خوردن صبحانه غافل نشوید و روز خود را با وعده‌ای فوق‌العاده و متنوع از نان‌های تازه و نوشیدنی‌های گرم و سرد شروع کنید. اگر دوست دارید شام خود را در فضایی رمانتیک میل کنید، تراس هتل با نمایی فوق‌العاده از شهر و با نورپردازی زیبایی که دارد، گزینه‌ای عالی خواهد بود که حتی برای سرو نوشیدنی نیز می‌تواند عالی باشد.

از هتل تا موزه سفارت آمریکا در طنجه ۰٫۳ کیلومتر و تا موزه کسبه فرهنگ مدیترانه ۰٫۳ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 45, Rue de commerce medina, Old Medina, 90000 Tangier, Morocco
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، خدمات ماساژ، سونا، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی،‌ ساحل، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، بطری آب، اینترنت بی‌سیم،‌ پارکینگ، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های خانوادگی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، عربی)

هتل دار سلطان (Dar Sultan)

هتل دار سلطان (Dar Sultan)

شاید در نگاه اول پذیرفتن اینکه اینجا هتل است، سخت باشد و شما فکر کنید وارد خانه‌ای سلطنتی و زیبا شده‌اید، اما باید گفت خیلی هم اشتباه فکر نکرده‌اید و هتل دار سلطان با سبک جذاب و زیبایی که دارد، همچون قصری کوچک می‌درخشد و شما می‌توانید از همه بخش‌های آن و دیدن دکوراسیون سنتی آن هیجان‌زده شوید.

اتاق‌ها با پارچه‌های طرح‌دار مراکشی و صنایع دستی زیبا دکور شد‌ه‌اند و مطمئنا با این همه ظرافت می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد؛ بی‌شک بعد از گشت و گذار در شهر با اشتیاق بسیار به اتاق‌ خود باز می‌گردید. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی زیبا هستند.

در تراس هتل که چشم‌انداز زیبایی از شهر دارد و با گل‌های زیبا دکور شده‌ است، می‌توانید صبحانه به شکل سنتی را میل کنید که اغلب مواردی که برای صبحانه تدارک دیده شده، به‌صورت خانگی تهیه شده است. در صورت درخواست شما، میز شام نیز با غذاهای مراکشی سرو می‌شود.

از هتل تا موزه سفارت آمریکا در طنجه ۰٫۵ کیلومتر و تا موزه کسبه فرهنگ مدیترانه ۰٫۲ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 49, Rue Touila La Kasbah, Old Medina, 90000 Tangier, Morocco
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، خدمات ماساژ، سولاریوم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی،‌ کتابخانه، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، بطری آب، اینترنت بی‌سیم،‌ پارکینگ، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، اتاق‌های خانوادگی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، عربی)

هتل اطلس ریف (Atlas Rif & Spa)

هتل اطلس ریف (Atlas Rif & Spa)

هتل اطلس ریف هتلی زیبا و مدرن است که تنها ۲ دقیقه تا ساحل فاصله دارد. دکوراسیون این هتل نیز شما را مجذوب خود می‌کند. استفاده از دکوراسیون مدرن در کنار عناصر سنتی همچون فرش‌ها و گلیم‌های پر نقش و نگار فضای آن را بی‌نظیرتر کرده و در کنار خدماتی که در این هتل ارائه می‌شود، آن را به یکی از انتخاب‌های سفر به طنجه تبدیل کرده است.

اتاق‌های هتل هم با ترکیب رنگ‌های سرد و گرم در کنار طراحی داخلی مدرنی که دارد، رضایت مهمانان خود را جلب می‌کند و در کنار امکانات بی‌نظیر و منظره فوق‌العاده و خیره‌کننده از دریا سفری راحت را برای آنان به ارمغان می‌آورد.

رستوران هتل با دکوری سنتی و پنجره‌های مشبک چوبی در کنار استفاده از رنگ‌هایی با کنتراست بالا توانسته است به یکی از بخش‌های مورد علاقه مهمانان تبدیل شود که می‌توانند در این محیط زیبا غذاهای محلی و بین‌المللی را نوش جان کنند. برای بعد از ظهر یا نشستی با دوستان می‌توانید به بار هتل بروید و از نوشیدنی‌های خوش‌طعمی که سرو می‌شود، میل کنید؛ اگر در انتخاب نوشیدنی خود تردید دارید، از مسئول بار کمک بگیرید.

اگر هنوز در انتخاب این هتل شک دارید، باید به مرکز اسپای آن سر بزنید. این هتل دارای یک مرکز تخصصی اسپا و ماساژ است که می‌تواند خستگی را از تن شما بیرون کند. اگر وقت و حوصله بیشتری دارید، در ابتدا به استخر بروید و پس از شنا کردن از امکانات ماساژ و سونا بهره‌مند شوید.

این هتل دارای اتاق جلسه و کنفرانس نیز است و می‌تواند انتخاب خوبی برای سفرهای کاری و برگزاری جلسات و سمینا‌رهای کوچک باشد.

از هتل تا موزه سفارت آمریکا در طنجه ۰٫۸ کیلومتر و تا موزه کسبه فرهنگ مدیترانه ۱٫۳ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 152 Avenue Mohamed Vi, 90000 Tangier, Morocco
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۲۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، خدمات ماساژ، سولاریوم، استخر روباز، سونا، مرکز تناسب اندام، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی،‌ ساحل، کلاب شبانه، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، بطری آب، اینترنت بی‌سیم،‌ پارکینگ، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، اتاق‌های خانوادگی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، عربی)

هتل کنزی سلازور (Kenzi Solazur)

هتل کنزی سلازور (Kenzi Solazur)

هتل کنزی سلازور آخرین هتلی است که در لیست بهترین هتل‌های 4 ستاره طنجه به شما معرفی می‌کنیم. این هتل هتلی لوکس و مدرن است که تمام مظاهر مجلل بودن را به نمایش می‌گذارد، اما قیمت آن در مقابل امکاناتی که ارائه می‌دهد قابل قبول است. کارمندان این هتل با خوشامدگویی گرم از شما میزبانی می‌کنند و در هر کجا که احتیاج به راهنمایی داشته باشید، آن‌ها شما را هدایت خواهند کرد.

اتاق‌های هتل مدرن و زیبا هستند و بیشتر از رنگ‌های سفید و آبی در دکور اتاق‌ها استفاده شده است. اتاق‌ها منظره‌ای رو به دریا دارند و مجهز به امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمامی زیبا با لوازم بهداشتی هستند.

صبحانه هر روزه با میز متنوعی از نوشیدنی‌ها، شیرینی‌ها و نان‌های تازه برای مهمانان سرو می‌شود. می‌توانید غذاهای مراکشی را در رستوران هتل امتحان کنید و اگر علاقه‌ دارید لحظاتی را به موسیقی دلنشین گوش دهید و قهوه خود را میل کنید با لابی هتل بروید و از آرامش آن لذت ببرید.

استخر زیبای هتل هر کسی را به شنا وسوسه می‌کند؛ اگر علاقه به شنا کردن دارید و دوست دارید لحظات شادی را سپری کنید به استخر آن بروید و پس از آن به مرکز اسپا و ماساژ بروید. این هتل تفریحات و برنامه‌های مفرحی را نیز در بعدازظهر‌ها برای مهمانان خود در نظر گرفته است.

از هتل تا موزه سفارت آمریکا در طنجه ۱٫۴ کیلومتر و تا موزه کسبه فرهنگ مدیترانه ۱٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Avenue Mohamed Vi, 90000 Tangier, Morocco
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۴۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، خدمات ماساژ، سولاریوم، استخر روباز، سونا، مرکز تناسب اندام، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی،‌ ساحل، کلاب شبانه، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، بطری آب، اینترنت بی‌سیم،‌ پارکینگ، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، اتاق‌های خانوادگی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، عربی، آلمانی، اسپانیایی)

هتل 4 ستاره طنجه

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 ستاره در شهر طنجه بود؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خود بهترین هستند. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه