بهترین هتل‌ های 5 ستاره طنجه؛ شهری برای ماجراجویی در مراکش

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل‌ های 5 ستاره طنجه؛ شهری برای ماجراجویی در مراکش

اگر قصد دارید با خیال راحت در شهر طنجه در کشور مراکش به ماجراجویی بپردازید و انتخابی عالی برای هتل خود با اقامتی لوکس داشته باشید، ما را در این مقاله دنبال کنید تا بهترین هتل‌های 5 ستاره در این شهر را به شما معرفی کنیم.

طنجه شهری مهم و زیبا در کشور مراکش است که بسیاری برای تجربه ماجراجویی و هیجانی متفاوت با تورهای مراکش به آن سفر می‌کنند. کسانی که عاشق تاریخ، فرهنگ و آشنایی با سنت‌های مردم محلی در این سرزمین هستند، می‌توانند با سفر به این شهر، تجربه‌ی ناب و متفاوتی داشته باشند. اگر دوست دارید در این شهر اقامتی لوکس داشته باشید باید از میان هتل‌های 5 ستاره در آن یکی را برگزینید.

 در این مقاله قصد داریم با معرفی لیستی از بهترین هتل‌های 5 ستاره طنجه در این راه همراه شما باشید تا سفری راحت و جذاب‌تر را تجربه کنید؛ پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل 5 ستاره طنجه

هتل گرند ویلا د فرنس (Grand Hotel Villa de France)

هتل گرند ویلا د فرنس (Grand Hotel Villa de France)

هتل گرند ویلا د فرنس هتلی باشکوه و لوکس در شهر طنجه است که در هر بخش از آن که قدم بگذارید زیبایی خیره‌کننده آن شما را مجذوب خود می‌کند. فرهنگ مراکشی به خوبی در همه بخش‌ها مشهود است و همین موضوع آن را برای بسیاری از گردشگران جذاب کرده است. چشم‌انداز خیره‌کننده از شهر و طبیعتی که آن را احاطه کرده است این هتل را دوست داشتنی‌تر و خاص‌تر کرده است. بی‌شک این هتل از همان ابتدا در دل شما خواهد نشست و سفری سرشار از آرامش را برای شما فراهم می‌کند.

اتاق‌های این هتل حرف‌هایی بسیاری برای گفتن دارند و با قدم گذاشتن در آن، شما ناخوادآگاه با فرهنگ مراکشی آشنا خواهید شد. گچبری‌های ظریف، دکوری‌های چوبی خاص مراکشی، فضای باز و راحت و پنجره‌هایی که رو به منظره زیبایی از هتل یا شهر باز می‌شوند تنها بخشی از ویژگی‌ اتاق‌ها در این هتل است. تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و حمامی مجلل از امکاناتی است که برای راحتی مهمانان در اتاق‌ها لحاظ شده است.

بی‌شک هتلی که از هر نظر برجسته است، رستوران‌های فوق‌العاده و غذاهای لذیذ ارائه می‌دهد چون رضایت مشتریان در این بخش از اهمیت بالایی برای آنان برخوردار است. رستوران‌ها با صندلی‌های مجلل و لوستری باشکوه فضایی جذاب و دوست داشتنی را ایجاد کرده است. کافه و بار هتل با رنگ زرشکی، فضایی متفاوت را در هتل ایجاد کرده است که حتما باید از نوشیدنی‌های متنوع آن تست کنید. یک پیشنهاد فراموش‌نشدنی، میل کردن غذای خود در تراس هتل است که چشم‌انداز آن به خصوص در شب رویایی و تکرارنشدنی برای شما خواهد بود.

هر چقدر از زیبایی‌های این هتل تعریف کنیم کم است! استخر نیلگون این هتل با طرح بی‌نظیر گلی که در کف آن طراحی شده است شما را به شنا کردن در خود تشویق می‌کند. تنی به آب بزنید و شادمانی خود را در مدت اقامت خود در این هتل افزون کنید.

  • آدرس: Angle Rue de Hollande et Angleterre, 90000 Tangier, Morocco
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۵۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، مرکز اسپا و سلامت، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کتابخانه، زمین تنیس، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژيمی، صبحانه در اتاق، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک (پرداخت اضافه بها)، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، اسپانیایی، عربی، آلمانی)

هتل رویال تولیپ سیتی سنتر (Royal Tulip City Center)

هتل رویال تولیپ سیتی سنتر (Royal Tulip City Center)

بسیاری از گردشگران علاقه دارند در هتلی اقامت کنند که بیشتر سبک مدرن داشته باشد تا سنتی، بنابراین هتل رویال تولیپ سیتی سنتر انتخابی هوشمندانه برای آنان مطابق سلیقه‌شان در شهر طنجه خواهد بود. این هتل لوکس و زیبا امکانات بی‌نظیری را برای مهمانان خود در نظر گرفته است تا آن‌ها در مدت اقامت خود بهترین کیفیت اقامت را داشته باشند و سفر آن‌ها به سفری با خاطرات شیرین تبدیل شود. شما ساعت‌ها می‌توانید در لابی هتل بنشینید و از فضای فوق‌العاده آن بدون فهمیدن گذر زمان لذت ببرید.

اتاق‌های هتل دکوراسیون شیک و مدرنی دارند و بیشتر رنگ سفید در آن به چشم می‌خورد که گاها با رنگ قرمز یا خاکستری ترکیب شده است. اتاق‌ها به تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمامی شیک و مجلل با لوازم بهداشتی مجهز هستند.

صبحانه متنوعی هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود که با توجه به ذائقه خود می‌توانند از گزینه‌های مختلف انتخاب و میل کنند. رستوران هتل غذاهای لذیذ محلی و بین‌الملی را با طیف وسیعی از سلاد و دسرها برای مهمانان سرو می‌کنند. رستوران هتل چشم‌انداز زیبایی از محوطه هتل دارد و غذا خوردن در آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

اگر اهل ورزش هستید و علاقه دارید که در مدت سفر خود نیز به ورزش بپردازید مرکز تناسب این هتل با وسایل جدید و حرفه‌ای در انتظار شماست. استخر و مرکز اسپا هم گزینه‌ای مهیج برای علاقه‌مندان و کسانیکه قصد دارند خستگی را از تن خود بیرون کنند خواهد بود.

  • آدرس: Route de Malabata, 90000 Tangier, Morocco
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۱۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، مرکز اسپا و سلامت، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژيمی، صبحانه در اتاق، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک (پرداخت اضافه بها)، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، اسپانیایی، عربی)

هتل فره تانگر (Hotel Farah Tanger)

هتل فره تانگر (Hotel Farah Tanger)

هتلی که در نزدیکی ساحل قرار داشته باشد و چشم‌اندازی رو به دریایی بی‌کران داشته باشد گزینه‌ای خاص خواهد بود که نسبت به بسیاری از هتل‌های هم رده خود در اولویت برای گردشگران خواهد بود. هتل فره تانگر هتلی زیبا و مدرن که با بسیاری از هتل‌ها رقابت می‌کند دکوری مدرن و خاص دارد که در کنار امکانات لوکسی که ارائه می‌دهد آن را به گزینه‌ای محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است.

در اتاق‌های لوکس هتل بیشتر از رنگ‌های آرامش بخش استفاده شده است و اغلب رنگ آبی بیشتر در دکوراسیون اتاق‌ها خودنمایی می‌کند. هر یک از اجزا و مبلمان در اتاق‌ها با دقت بسیار چیده شده است. بسیاری از اتاق‌ها دارای تراسی با منظره فوق‌العاده هستند که لذت اقامت در اتاق‌های این هتل را دوچندان کرده است.

دوست دارید صبحانه و غذای خود را در فضای بسته میل کنید یا در فضای باز با منظره‌ای رو به دریا؟! در کنار استخر و رو به منظره‌ای دلبرانه در این هتل، فضایی فراهم شده است که مهمانان غذای خود را با چشم‌اندازی خاص میل کنند. برای هر وعده غذایی خود که به این بخش مراجعه کنید بی‌شک دیدنی‌های آن شما را شگفت زده خواهد کرد؛ به خصوص هنگام غروب خورشید و شب که آرامش بیشتری در فضا حکمفرماست.

در سفر به مراکش از آنجایی که ماجراجویی بسیاری برای گردشگران وجود دارد، زمانیکه از گشت و گذار باز می‌گردند ممکن است خستگی بر آن‌ها غلبه کند، بنابراین به مرکز اسپا و ماساژ بروید و از خدماتی که ارائه می‌شود استفاده کنید تا حس و حال خود را دوباره بدست آورید.

  • آدرس: Cap Malabata Zone Touristique El Ghandouri, 90000 Tangier, Morocco
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۴۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، مرکز اسپا و سلامت، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، زمین تنیس، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژيمی، صبحانه در اتاق، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک (پرداخت اضافه بها)، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، اسپانیایی، عربی)

هتل گرند موگادور (Grand Mogador Sea View & Spa)

هتل گرند موگادور (Grand Mogador Sea View & Spa)

هتل گرند موگادور جدای آنکه هتلی لوکس و مجلل است اما شنیدن اسمش کافیست که به انتخابی برای سفر به طنجه تبدیل شود. منظره فوق‌العاده از دریا از این هتل هر کسی را مجذوب و مدهوش خود می‌کند. این ويژگی باعث شده است که علاقه به این هتل در میان گردشگران بیشتر شود؛ البته نباید از امکانات بی‌نظیری که در این هتل ارائه می‌شود نیز غافل شد. هر چیزی در این هتل در هر بخشی عالی و بی‌نقص است.

این هتل که تنها ۵ دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد اتاق‌هایی لوکس و مدرن دارد که منظره‌ای بی‌نظیر از کوه‌ها و دریای نیلی را به مهمانان خود پیشکش می‌کند.

در رستوران هتل می‌توانید از خوردن غذاهای محلی و بین‌المللی لذت ببرید. اگر سخت پسند هستید و ذائقه خاصی دارید نگران نباشید، چون در رستوران این هتل تنوع به حدی است که قطعا غذایی مطابق سلیقه خود پیدا خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنیم که در هنگام عصر به محوطه زیبای هتل بروید و نوشیدنی خود را رو به دریا نوش جان کنید.

سونا و مرکز اسپا از بخش‌های این هتل است که حتما باید به آن سر بزنید و از خدمات آن بهره ببرید؛ اگر با فرزند خردسال خود به این شهر سفر کرده‌اید این هتل استخری مخصوص کودکان دارد که آن‌ها می‌توانند در این استخر به بازی بپردازند و حسابی بهشان خوش بگذرد.

  • آدرس: 10,lot El Ghandouri,bd Med VI 90000 Tanger-MAROC, 90000 Tangier, Morocco
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۸۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، مرکز اسپا و سلامت، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژيمی، صبحانه در اتاق، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک (پرداخت اضافه بها)، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، عربی)

هتل سزار اند اسپا (Hotel Cesar & Spa)

هتل سزار اند اسپا (Hotel Cesar & Spa)

هتل سزار اند اسپا هتلی لوکس است اما می‌توان گفت درجه لوکس بودن آن نسبت به هتل‌های نام برده کمتر است اما شما می‌توانید با هزینه کمتری اقامت خوبی را در آن تجربه کنید؛ در این هتل از قیمت‌های بالا خبری نیست و دقیقا هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید با کیفیت ارائه شده قابل قبول خواهد بود.

اتاق‌های هتل با پنجره‌های بزرگ نور بیشتری را به اتاق‌ها بخشیده است و همه آن‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع و حمامی مجلل و مرمرین است.

مرکز اسپای این هتل بی‌شک از بخش‌های فوق‌العاده آن خواهد بود؛ اگر خسته هستید یا دوست دارید کمی ریلکس کنید به این بخش بروید و مطمئن باشید با انرژی بیشتری از این بخش خارج خواهید شد. پیشنهاد می‌کنم بعد از اسپا و ماساژ به رستوران هتل بروید و شام مراکشی را در فضای فوق‌العاده آن تست کنید.

  • آدرس: Avenue Mohamed VI, 90000 Tangier, Morocco
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۳۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، مرکز اسپا و سلامت، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، ساحل اختصاصی، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژيمی، صبحانه در اتاق، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک (پرداخت اضافه بها)، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، اسپانیایی، عربی)

هتل هیلتون طنجه (Hilton Tanger City Center Hotel & Residences)

هتل هیلتون طنجه (Hilton Tanger City Center Hotel & Residences)

هتل هیلتون طنجه با بی‌نظیر و خاص بودنش آخرین هتلی است که در این لیست برای شما معرفی می‌کنیم. هر ویژگی که برای انتخاب یک هتل مدنظر شما باشد در این هتل پیدا خواهید کرد. نزدیکی به دریا، منظره روح‌نواز، امکانات لوکس و فوق‌العاده همه در این مجموعه گرد هم آمده‌اند تا اقامتی رویایی را برای مهمانان فراهم کنند.

هتل، آرامش و راحتی را در اتاق‌ها به مهمانان خود هدیه می‌دهد؛ دکور لوکس و مدرن هتل با رنگ‌های خنثی و نمایی فوق‌العاده از اتاق‌ها باعث شده است که مهمانان رضایت بالایی از اتاق‌های خود داشته باشند. همه امکانات رفاهی در حد عالی برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

رستوران‌های متعددی با منوی فوق‌العاده‌ای که سرآشپز حرفه‌ای در هتل آماده کرده است آماد سرو غذا برای مهمانان است. می‌توانید برای وعده ناهار خود به رستوران‌های داخل هتل مراجعه کنید و برای شب زمانیکه هوا کمی خنک‌تر است به تراس هتل بروید و شام رمانتیکی را تجربه کنید.

استخر هتل با نمایی پاناروما شما را غافلگیر خواهد کرد؛ به این بخش بروید و علاوه بر شنا کردن و دیدن منظره از این طبقه نوشیدنی‌هایی که برای شما سرو می‌شود نیز میل کنید.

  • آدرس: Tanger City Center Place du Maghreb, 90000 Tangier, Morocco
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۸۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، مرکز اسپا و سلامت، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، ساحل اختصاصی، کلاب شبانه، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژيمی، صبحانه در اتاق، اسنک بار، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک (پرداخت اضافه بها)، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، اسپانیایی، عربی)

هتل 5 ستاره طنجه

آنچه که ذکر شد بهترین هتل‌های 5 ستاره در شهر طنجه بود؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خود بهترین هستند. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه