عضو تحریریه
مینا بهزادی‌منش

مینا بهزادی‌منش

،
درباره من:
کمپانی های مورد علاقه:
اکوتوریسم
اهل خوراکی
دوستدار طبیعت
تاریخی
در جستجوی هیجان (ماجراجو)

گردشگری روستایی چیست؟

گردشگری روستایی از جدیدترین شاخه‌های گردشگری است که در آن گردشگران امکان تجربه سفری سرشار از آرامش در روستاهای بکر و آشنایی با فرهنگ بومی نقاط مختلف جهان را خواهند داشت.

هر آنچه باید درباره حمل دارو در پروازهای داخلی و خارجی بدانید

حمل دارو در پروازهای داخلی و خارجی از مهم‌ترین دغدغه‌های گردشگران و مسافرانی است که نیاز به مصرف برخی داروها به‌شکل روزمره دارند.

چگونه تخم مرغ رنگی برای عید درست کنیم؟

تخم‌مرغ‌ رنگی از زیباترین نمادهای سفره هفت سین است که با تزیینات متنوع، جلوه‌ای تماشایی به این سفره نوروزی می‌بخشد.

شرایط تکس فری ترکیه چیست و چطور آن را دریافت کنیم؟

 تکس فری ترکیه امتیازی برای گردشگران خارجی این کشور در خرید است که آن‌ها را از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده اجناس، معاف می‌کند.

عید کاشان کجا بریم؟

کاشان با جاذبه‌های تاریخی پرنقش‌و‌نگار، روستاهای خوش‌آب‌و‌هوا و مراکز خرید سنتی و مدرن، گزینه‌ای مناسب برای گشت‌وگذار در نوروز است.

عید رشت کجا بریم؟

طبیعت زیبا و آب‌و‌هوای لطیف، تنها بخشی از جذابیت‌های رشت در نخستین روزهای بهار هستند که سبب جذب گردشگران در تعطیلات نوروز به این شهر می‌شوند.

عید قشم کجا بریم؟

جزیره قشم مقصدی مناسب برای گشت‌وگذار در نخستین روزهای بهار و تعطیلات نوروز به شمار می‌رود و هر ساله در این زمان‌ها، شلوغ‌ترین روزهای خود را تجربه می‌کند.

8

عید تهران کجا بریم؟

تعطیلات نوروز فرصتی مناسب برای گشت‌وگذار در گوشه و کنار پایتخت و بازدید از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی تهران، به دور از شلوغی‌های همیشگی است.

32

اطراف مشهد کجا بریم؟

جاهای دیدنی اطراف مشهد، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی برجسته‌ای در استان خراسان رضوی هستند و در فصل‌های مختلف گردشگران زیادی برای بازدید از آن‌ها به مشهد سفر می‌کنند.

14

اطراف کرمان کجا بریم؟

جاهای دیدنی اطراف کرمان جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی هستند که بسیاری از آن‌ها هنوز ناشناخته مانده‌اند. بازدید از این جاذبه‌ها در سفر به کرمان بسیار لذت‌بخش است.

صفحه ۱ از ۱۲