عضو تحریریه
آزاده یوسف نژاد

آزاده یوسف نژاد

استان تهران، تهران
درباره من:
فارغ التحصیل از رشته کارشناسی ارشد مرمت و بناهای تاریخی و شهری دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکز .عضو انجمن علمی فضای معماری نو ایران .
1

سوغات و صنایع دستی میبد چیست؟

صنایع دستی میبد به‌عنوان یکی از کاربردی ترین صنایع ایران و نشانی از تاریخ کهن این شهر دارد که  سالیان درازی در این شهر ساخته می‌شود. 

کاخ ابیض گلستان ؛ قدیمی ترین موزه مردم شناسی کشور

کاخ ابیض یکی از کاخ‌های زیبای مجموعه‌ کاخ گلستان (در میدان ارگ تهران) است که امروزه به‌عنوان موزه‌ مردم‌شناسی مورد بازدید عموم قرار می‌گیرد.

3

برنامه سفر تهران به مشهد از مسیر سمنان (۵ روزه)

مشهد میزبان بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان (ع) است و از این‌رو، در تمام طول سال زائران بیشماری از سراسر کشور به این شهر سفر می‌کنند.

19

مرکز تجارت جهانی آمریکا، از برج های دوقلو تا منطقه صفر

مرکز تجارت جهانی که به برج‌های دوقلو شهرت داشتند، مجموعه هفت آسمان خراش در منطقه منهتن نیویورک در آمریکا بود که در حملات ۱۱ سه ساختمان آن فروریخت و پس از آن ایده‌ای خاص در مکان تخریب آنها در نظر گرفته شد.

5

مجسمه فردوسی ؛ از کمال المک تا ابوالحسن خان صدیقی

مجسمه فردوسی، شاعر بلند آوازه ایران، که در میدان فردوسی قرار دارد برخلاف تصور همگان که کار غربی‌هاست به دست توانمند شادروان ابوالحسن صدیقی ساخته شده است. 

خلبان هواپیما کیست و چگونه خلبان می‌شود؟

خلبان یا پایلوت کسی است که هدایت یکی از انواع هواپیما مانند تفریحی، مسافری، نظامی و... یا دیگر وسائل پروازی را برعهده دارد.

10

دلیل تفاوت زمان پرواز رفت و برگشت هواپیما چیست؟

همیشه این سوال در ذهن مسافران وجود دارد که آیا زمان پرواز رفت و برگشت به‌سمت شرق و غرب دریک هواپیما با هم متفاوت است؟

کجارو در سال ۱۳۹۸، همراه هوشمند برای سفر

نوروز را هر لحظه هر آنی در انتظار می‌نشینیم و با نو شدن فصل و همه زیبایی‌های طبیعت، کجارو نیز با نگاهی نو سال ۱۳۹۸ را آغاز می‌کند.

2

باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر؛ نمایشگاهی مدرن در فضای باز

موزه هنرهای معاصر تهران از زیباترین و مدرن‌ترین موزه های خاورمیانه بودهو دارنده مجموعه آثار نفیسی از بهترین هنر های مدرن دنیا است .

نمایشگاه «ایران، مهد تمدن» در آلیکانته اسپانیا آغاز شد

نمایشگاه «ایران، مهد تمدن» با نمایش ۱۹۶ اثراز مناطق مهم باستان‌شناسی ایران، در آلیکانته اسپانیا آغاز به کار کرد. این نمایشگاه در هلند برنده جایزه اسکار موزه‌ها شد.

صفحه ۱ از ۱۲