شیکاگو؛ کج شدن از طبقه ۹۴ یک آسمان خراش

نگین توکلی
نگین توکلی پنجشنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵
شیکاگو؛ کج شدن از طبقه ۹۴ یک آسمان خراش

اگر از طرفداران همیشگی هیجان هستید، با تجربه پر از آدرنالین حس سقوط از طبقه ۹۴ یک آسمان خراش در شیکاگو آشنا شوید.

رصد خانه جان هنکاک (The John Hancock Observatory) در شیکاگو واقع در ایالات متحده آمریکا که در سال ۱۹۶۹ تکمیل شده، آسمان‌خراشی با ارتفاع ۱۵۰۰ فوت (۴۵۷ متر) از سطح زمین در مرکز شهر است. در این بخش از ساختمان می‌توانید چشم‌اندازی فوق‌العاده از خط افق شیکاگو داشته باشید و همچنین در فعالیت‌های هیجان‌انگیزی مانند یوگا در ارتفاع زیاد، تریویا (trivia) و ساعت خوش (happy hour) شرکت کنید.

در بازی تریویا که هر جمعه در این آسمان خراش برگزار می‌شود، آی کیوی یک گروه نه نفره با ۶ سری سوال (فرهنگی تا علمی) توسط یک فرد مجرب سنجیده می‌شود.

در تجربه ساعت خوش در آسمان خراش ۳۶۰ درجه شیکاگو در پنجشنبه شب‌ها می‌توانید پس از ساعت کاری خود برای رفع خستگی به این مکان بروید و در ارتفاع ۳۰۵ متری، از چای‌های محلی، اجرای زنده یک دی جی، بازی‌ها و نوشیدنی‌های مختلف لذت ببرید.

شیکاگو؛ سقوط از طبقه ۹۴ یک آسمان خراش

خط افق شیکاگو و دریاچه میشیگان (Lake Michigan). عکس از سونگوآن دنگ/شاتر استوک

در وب سایت آسمان‌خراش ۳۶۰ درجه شیکاگو نوشته شده است:

این آسمان‌خراش بهترین مکان برای دیدن در شیکاگو است.

هم‌اکنون این آسمان خراش، میزبان یک بازی منحصر به فرد و اولین در نوع خود در جهان است.

کج شدن (TILT)، یک پلت فرم متحرک در حال حرکت است (همان طور که از نام آن مشخص است) که شما را بر فراز شهر و دریاچه کج می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا دنیا را از طبقه ۹۴ام ببینید. این اتفاق در ارتفاع ۱۰۳۰ فوتی و یا ۳۱۴ متری زمین برای شما می‌افتد.

شیکاگو؛ سقوط از طبقه ۹۴ یک آسمان خراش

حس هیجان در کج‌شدن در این ارتفاع، تجربه‌ای است که به آسانی فراموش نخواهید کرد. عکس از سوربیس/شاتر استوک

گنجایش این تجربه خارق‌العاده به صورت همزمان، هشت نفر و شب‌ها نیز باز است؛ زمانی که می‌توانید یک چشم‌انداز نفسگیر از شیکاگو و مگنیفیسنت مایل (Magnificent Mile) ببینید. مگنیفیسنت مایل، بخش بزرگی از خیابان میشیگان شیکاگو است که از رودخانه شیکاگو تا خیابان اوک (Oak Street) در نزدیکی شمال شهر امتداد دارد.

این تجربه هیجان‌انگیز را به این زودی‌ها فراموش نخواهید کرد.

اگر به دنبال جایی برای استراحت کردن پس از هجوم آدرنالین ناشی از حس سقوط از طبقه ۹۴ام یک آسمان‌خراش بودید، می‌توانید به شیکاگو مجیک لانج (Chicago Magic Lounge)، نایت کلاب جدید جادویی شهر بروید؛ جایی که تاریخ شعبده‌بازی شیکاگو، حتی بخش پنهانی آن در یک استیج زیبا به زندگی بازمی‌گردد.

شیکاگو؛ سقوط از طبقه ۹۴ یک آسمان خراش

شیکاگو مجیک لانج، در احترام به جایگاه این شهر در تاریخ شعبده‌بازی در سالن ساخته شده است

برای کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه تیلت یا کج‌شدن به وب سایت رسمی آن، مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه