رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره افزایش غیرقانونی قیمت بلیط هواپیما هشدار داد

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۶
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره افزایش غیرقانونی قیمت بلیط هواپیما هشدار داد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به تخلف شرکت‌های هواپیمایی درخصوص عدم بازگرداندن قیمت‌ها به نرخ مصوب سابق هشدار داد.

تورج دهقان زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تداوم گران‌فروشی بلیط هواپیما در مسیرهای داخلی و بی‌توجهی به هشدارهای متعدد صادر شده از سوی مسئولان وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد:

ایرلاین‌ها بد قولی کردند و قرار بود قیمت‌ها را به نرخ مصوب سابق برگردانند، اما اگر این تخلف را ادامه دهند پروازهای آن‌ها را قطع می‌کنیم.

دهقان زنگنه با غیرقانونی دانستن افزایش قیمت بلیط پروازهای داخلی، تصریح کرد:

این کار تنها از سوی چند شرکت هواپیمایی انجام شده است که البته پس از پیگیری و هشدارهای داده شده، اعلام کردند قیمت‌ها را به نرخ سابق باز می‌گردانند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه عدم بازگشت قیمت بلیط‌ها از سوی شرکت‌های هواپیمایی به نرخ مصوب آبان سال گذشته، تخلفی آشکار است، از برخورد قضایی با متخلفان خبر داد و افزود:

اگر به مردم اجحاف نشود همه پروازهای آن‌ها را قطع می‌کنیم. با وجود اینکه سازمان هواپیمایی کشوری در جریان قیمت‌گذاری بلیط هواپیما نیست اما اگر اجحافی به مردم شود، جلوی آن می‌ایستد و اجازه نمی‌دهد که برخی ایرلاین‌ها هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.

گفتنی است که در ۱۰ روز گذشته بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی اقدام به افزایش قیمت بلیط هواپیما کردند و نرخ پروازهای داخلی‌ خود را بدون توجیه و مصوبه قانونی از شورای عالی هواپیمایی کشوری افزایش داده‌اند. این افزایش غیر قانونی در حالی ادامه داشته است که در روزهای گذشته بارها وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری هشدارهای متعددی در این زمینه به متخلفان داده‌اند.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه