نفرات برتر مسابقه ملی یادمان «سرباز وطن» معرفی می‌شود

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند شنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۸
نفرات برتر مسابقه ملی یادمان «سرباز وطن» معرفی می‌شود

نفرات برتر مسابقه ملی یادمان «سرباز وطن» در آیین اختتامیه این مسابقه با حضور مسئولان شهری در روز ۳۰ دی ماه معرفی خواهند شد.

مراسم اختتامیه مسابقه ملی یادمان «سرباز وطن» روز سه‌شنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۵ در مرکز همایش‌ سپهر برگزار خواهد شد. در این مراسم که با میزبانی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و با حضور رئیس شورای شهر تهران و مسئولان شهری برگزار خواهد شد، نفرات برتر و برگزیده معرفی شده و از آنان تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

موضوع مسابقه یادمان سرباز وطن، طراحی و ساخت سازه‌ای با هویت ملی برای اجرا در باغ‌موزه دفاع مقدس واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بود. مهندس محمد بهشتی، دکتر مهدی حجت، مجید مجیدی، سید جواد میرحسینی و سید مجتبی موسوی داورانی هستند که طرح برتر و نفرات برگزیده را طی داوری صد اثر ارسالی به دبیرخانه انتخاب کردند و بنا بر اعلام دبیرخانه مسابقه، قرار است به بهترین طراح و ایده (رتبه اول) مبلغ دو میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان به‌همراه تندیس و لوح تقدیر ارائه شود.

گفتنی است بهترین اثر برگزیده تا سال آینده در باغ موزه دفاع مقدس واقع درمنطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد شده ساخته و رونمایی خواهد شد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه