چالش اینستاگرامی: عکاسی از ماجراجویی های خانگی در روزهای قرنطینه

نگین توکلی
نگین توکلی جمعه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰
چالش اینستاگرامی: عکاسی از ماجراجویی های خانگی در روزهای قرنطینه

روزهای خانه‌نشینی و قرنطینه در پی شیوع بیماری همه‌گیر کرونا در سراسر جهان، عرصه را برای همه، تنگ کرده‌اند. برای یک فعالیت هیجان‌انگیز و ماجراجویی خانگی با شرکت در یک چالش اینستاگرامی، آماده هستید؟

ویروس کرونا در ماه‌های اخیر با مبتلا کردن بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان، تبدیل به معضلی پیچیده شده است. این روزها، بیشتر دولت‌ها از مردم درخواست کرده‌اند که با در خانه ماندن و قرنطینه کردن خود و خانواده‌هایشان، زنجیره این بیماری را بشکنند. اما با گذشت هفته‌ها خانه‌نشینی، اوضاع برای همه ما خسته‌کننده و سخت شده است.

با وجود اینکه ممکن است بتوانید در روزهای قرنطینه به گردش در فضاهای وسوسه‌کننده بیرون از خانه بروید، اما مطمئنن با دشواری‌های بسیاری روبه‌رو خواهید شد. بسیاری از پارک‌ها و مسیرهای گردشگری بسته شده‌اند و ما به شدت از ماجراجویی‌های دور از خانه‌هایمان در مسیرهایی که ممکن است افراد زیادی در آن حضور داشته باشند، منع شده‌ایم.

با گرم‌تر شدن هوا، نشستن در خانه، سخت‌تر و سخت‌تر خواهد شد، زیرا میل ما به تجربه‌های بیرون از خانه، افزایش پیدا خواهد کرد. در این میان، یک فرد تاثیرگذار (اینفلوئنسر) اینستاگرامی، یک راه‌حل به همگان ارائه کرده است: «ماجراجویی در خانه».

«ارین سالیوان» (Erin Sullivan) با خلق چالش «ماجراجویی‌های لذت‌بخش ما در خانه» (#OurGreatIndoors)، از فالوئرهای خود دعوت کرده است تا با استفاده از وسایل داخل خانه، تصاویری از ماجراجویی‌های موقتی خود، بسازند.

چالش اینستاگرامی ماجراجویی خانگی

سالیوان، مجموعه جدید را با «پاکت کاغذی کنیون» (Paper Bag Canyon)، یک پاکت کاغذی که به شکل دیوارهای داخلی پارک طبیعی «کنیون آنتلوپ» (Antelope Canyon) در آریزونا با یک مجسمه کوچک به عنوان یک انسان در مقیاسی واقعی، ساخته شده است، معرفی کرد.

سالیوان می گوید:

من بدین وسیله شما را به چالش می‌کشم تا ماجراجویی خانگی خود را خلق کنید و آن را به اشتراک بگذارید تا همه ما بتوانیم در کنار شما، از آنها لذت ببریم. چه یک آیتم کوچک مانند مجموعه اینجا باشد و چه نشستن در چادر مسافرتی در وسط پذیرایی خانه، آن را پست کنید و با هشتگ «ماجراجویی‌های لذت‌بخش ما در خانه» (#OurGreatIndoors) در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. بیایید به عنوان یک جامعه در این روزهای سخت و طاقت‌فرسا، الهام‌بخش یکدیگر باشیم. اگر هم نمی توانید این‌بار در این چالش شرکت کنید، من شما را به دنبال‌کردن این مجموعه، دعوت می‌کنم. من، کارهای شما را در استوری‌های خودم، به اشتراک می‌گذارم تا تعداد این هشتگ، بالا برود.

چالش اینستاگرامی ماجراجویی خانگی

سالیوان، تصاویر یک صحنه ماجراجویی موقتی دیگر را نیز در صفحه خود به اشتراک گذاشته است. عکسی که یک مجسمه اسباب‌بازی در حال پدال‌زدن در چیزی که شبیه به یک رودخانه برفی در یک غار یخی است، را به تصویر می‌کشد. در واقعیت، این تصویر، تنها یک چادر شب رختخواب و چند ملافه است.

برای شرکت‌کردن در این چالش، زیر عکس خود، هشتگ «ماجراجویی‌های لذت‌بخش ما در خانه» (#OurGreatIndoors) را تگ کنید تا شاید تصویر ماجراجویی خانگی شما در استوری‌های سالیوان به اشتراک گذاشته شود.

مطالب مرتبط:

منبع matadornetwork

دیدگاه