صدور مجوز حدود ۲۰ هزار پرواز داخلی و خارجی برای نوروز ۹۸

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا سه شنبه، ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵
صدور مجوز حدود ۲۰ هزار پرواز داخلی و خارجی برای نوروز ۹۸

مدير روابط عمومی سازمان هواپيمايی كشوری از صدور ۱۹ هزار و ۶۸۷ مجوز پرواز برنامه‌ای و فوق‌العاده برای نوروز سال ۹۸ تاكنون خبر داد.

رضا جعفرزاده، مدير روابط عمومی سازمان هواپيمايی كشوری، با اشاره به دوره پيک پروازهای نوروزی امسال (از ۲۵ اسفندماه ۹۷ آغاز تا ۱۷ فروردين ۹۸) درباره صدور مجوز پروازهای نوروزی چنین گفت:

برای انجام سفرهای هوايی در نوروز امسال سازمان هواپيمايی كشوری مجوز ۱۹ هزار و ۶۷۸ پرواز فوق‌العاده و برنامه‌ای برای مسيرهای داخلی و خارجی صادر كرده است. که از این تعداد ۵,۰۴۸ مجوز برای ایرلاین‌‌های داخلی و خارجی در مسیرهای بین‌المللی و ۱۴,۶۳۹ مجوز در مسیرهای داخلی صادر شده است.

جعفرزاده تصريح كرد:

برای دسترسی بیشتر متقاضیان به بلیط‌های سیستمی، تا به امروز مجوز ۸۶۱ پرواز فوق‌العاده داخلی وخارجی صادر شده است و سازمان هواپيمايی كشوری آمادگی دارد تا جهت انجام پروازهای فوق‌العاده نوروزی با رعايت اصول ايمنی و توان شركت‌ها، بر اساس درخواست شركت‌های هواپيمايی مجوز پرواز در مسيرهای زيارتی و سياحتی صادر كند.

مدير روابط عمومی سازمان هواپيمايی كشوری در ادامه به این مسئله اشاره کرد که از اين تعداد پرواز فوق‌العاده برای مسيرهای بين‌المللی ۳۹۵ مجوز برای شركت‌های هواپيمايی داخلی، ۱۱۲ مجوز پرواز برای شركت‌های خارجی و همچنين، در مسيرهای داخلی ۳۵۴ مجوز برای شركت‌های هواپيمايی داخلی صادر شده است.

وی همچنين افزود:

مسافران می‌توانند در صورت نياز و مشاهده هرگونه تخلف در نحوه توزيع و قيمت بليط هواپيما با شركت مربوطه تماس گرفته يا به وب‌سایت سازمان هواپيمايی كشوری به نشانی www.cao.ir شکایت خود را ارسال کنند.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما از شرکت‌های هواپیمایی داخلی یا خارجی را دارید، می‌توانید از طریق موتور جست‌و‌جوی پرواز کجارو، بلیط ارزان هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده‌های معتبر تهیه کنید.

عکس کاور: نیما نجفی‌زاده (خبرگزاری تسنیم)

مطالب مرتبط:

دیدگاه