دیوید بکام، هتلی با موضوعیت لندن در چین افتتاح خواهد کرد

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی شنبه، ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰
دیوید بکام، هتلی با موضوعیت لندن در چین افتتاح خواهد کرد

دیوید بکام قصد دارد سال آینده هتلی با موضوعیت لندن در چین افتتاح کند که در آن جاذبه‌های دیدنی لندن نظیر بیگ بن، خیابان باند و تاکسی‌های سیاه به چشم می‌خورد.

دیوید بکام، فوق ستاره‌ی فوتبال دنیا و همسر ویکتوریا بکام به‌دنبال افتتاح هتلی به نام «لاندنر ماکائو» (The Londoner Macau) تا سال ۲۰۲۰ در چین است که بخشی از لندن را به ماکائو خواهد آورد. با کجارو همراه شوید تا اطلاعات بیشتری از این هتل موضوعی به دست آورید.

دیوید بکام

در گوشه‌گوشه‌ی این هتل، جاذبه‌های نمادین لندن به چشم می‌خورد، از نماهای بیرونی منطقه وست‌مینستر و کاخ وست‌مینستر با یک بیگ بن کوچک تا یک لابی شیشه‌ای که حس و ظاهری مشابه هتل کلاریج لندن، از قدیمی ترین هتل های جهان، دارد. حتی محوطه‌ها و باغ‌های این هتل با الهام از کاخ کنزینگتون آماده شده‌اند.

منطقه‌ی خرید هتل لاندنر ماکائو نیز بازدیدکنندگان را به پایتخت انگلیس می‌برد، به‌خصوص فروشگاه‌های مد در خیابان باند، می‌فر و خیابان Saville Row و بوتیک‌های کوچکی که بیشتر در خیابان سوهو، منطقه‌ی کاونت گاردن و خیابان پورتوبلو دیده می‌شود. مسافران حتی می‌توانند با تاکسی‌های سیاه دوری در اطراف بزنند یا در سرگرمی تعویض پست نگهبانی یا رویدادهای ورزشی نظیر مسابقات اسب‌سواری اسکات شرکت کنند.

این پروژه بخشی از همکاری بکام و لاس‌وگاس سندز به شمار می‌رود؛ این شرکت گردشگری و هتلداری آمریکایی مشغول بازآفرینی برند تفرجگاه Sands Cotai Central در کوتای استریپ ماکائو است. اسم این فوتبالیست سابق دنیا نه‌تنها با اسم هتل لاندنر ماکائو گره خورده، بلکه او در حال همکاری با یک شرکت طراحی داخلی لندنی در زمینه‌ی زیبایی‌شناسی دو سوئیت مفهومی این هتل است.

هتل موضوعی در چین

سرآشپز مشهور، گوردون رمزی که از دوستان صمیمی دیوید بکام نیز محسوب می‌شود، مسئولیت رستورانی به سبک انگلیسی را در هتل مذکور برعهده خواهد داشت که با سرو غذاهای کلاسیک انگلیسی نظیر کباب یکشنبه و فیش ‌اند‌ چیپس، پذیرای مهمانان خواهد بود.

بکام در اظهاراتی گفته است:

لندن، شهر فوق‌العاده‌ای است که با افتخار، آن را خانه‌ی خود می‌نامم. اینکه طی همکاری نزدیکی با تیم سندز بتوانیم، جاذبه‌ها و عناصر شهر لندن را که عاشق آن‌ها هستم، به شهر ماکائو بیاوریم، فرصت خارق‌العاده‌ای برای من بوده است. به طراحی داخلی علاقه‌مند هستم، به همین دلیل مشارکت در روند طراحی و کمک به تکمیل این پروژه، گام مهم دیگری در همکاری دیرینه‌ی ما با سندز ریزورت ماکائو به شمار می‌رود.

گوردون رمزی

هتل لاندنر ماکائو شامل محوطه‌ای برای برگزاری کنسرت‌ها و رویدادهای ورزشی، سه اسپا، ۲۰ رستوران، چهار کلوپ ورزشی و ۱۳ سالن رقص خواهد بود. هنوز تاریخ دقیقی برای افتتاح این هتل اعلام نشده است.

هر زمانی که قصد سفر به کشور چین را دارید، می‌توانید تور ارزان چین را از طریق آژانس‌های مسافرتی که با ما همکاری دارند، خریداری کنید. ما در کجارو این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را ارزان‌تر از همه‌جا برنامه‌ریزی کنید.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه