جاذبه های جدید دبی، این شهر را به توریستی ترین مقصد آسیایی تبدیل می‌کند

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی چهار شنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۵
جاذبه های جدید دبی، این شهر را به توریستی ترین مقصد آسیایی تبدیل می‌کند

دبی در امارات عربی متحده قرار دارد و علاوه بر جاذبه‌های متعددی که توانسته گردشگران زیادی را جذب کند، درصدد است با جاذبه‌های جدید به استقبال گردشگران بیشتر برود.

دبی از شهرهای مسحورکننده امارات عربی متحده است که طی یک دهه گذشته بیشترین طرفدار را در میان مقاصد گردشگری آسیایی داشته است. دبی و امارات خواهرخوانده آن سعی کرده‌اند لیستی از بزرگ‌ترین، عظیم‌ترین و بهترین جاذبه‌ها را هر سال به نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ اضافه کنند.

دبی

این شهر که در طول سال تقریبا ۱۵ میلیون گردشگر دارد، در حال حاضر با جاذبه‌های جدید زیادی از گردشگران استقبال می‌کند. جاذبه‌های نظیر پارک آبی لاگونا، دبی فریم که گذشته و حال دبی را به هم پیوند می‌دهد، موزه لوور ابوظبی که موزه هنر و تمدن است، پارک و تفرجگاه دبی که شامل پارک‌های موضوعی استثنایی و فعالیت‌های تفریحی می‌شود، هتل گوورا که بلندترین هتل جهان است و هتل میدان که به یک موج در حال حرکت شباهت دارد، همگی به تازگی افتتاح شده‌اند و میزبان گردشگران سراسر جهان هستند.

دبی

لیست دیگری از جاذبه‌ها نیز قرار است به زودی به جاذبه‌های گردشگری شهر دبی اضافه شود که عبارتند از پارک برادران وارنر که شامل ۲۹ محوطه‌ی بازی مدرن، بازی‌های خانوادگی و سرگرمی‌های منحصر به فرد و نیز، انواع مختلفی از غذاخوری‌ها و فروشگاه‌های خرید، محیط‌های باورنکردنی برای غواصی، اسباب‌بازی‌های هیجان‌انگیز و شخصیت‌های محبوب است که همگی با هم، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای بازدیدکنندگان این پارک رقم می‌زند.

دبی

CLYMB در ابوظبی، یک سازه مکعبی آینده‌نگرانه است که بلندترین دیوار کوهنوردی جهان در فضای سرپوشیده، در آن قرار دارد. عین دبی (Ain Dubai)، یک چرخ‌و‌فلک ۲۱۰ متری است که بزرگ‌ترین چرخ‌و‌فلک جهان به شمار می‌رود. سیتی لند مال (City Land Mall) که نخستین مرکز خرید الهام گرفته از طبیعت در جهان با بیش از ۳۵۰ فروشگاه و نسخه مینیاتوری باغ معجزه خواهد بود.

دبی

همه این جاذبه‌ها در نوع خود منحصر به فرد هستند و مطمئناً رکورد جدیدی در جذب گردشگر ثبت خواهد کرد. برای تماشای این جاذبه‌های جدید می‌توانید از تور دبی استفاده کنید یا همزمان با جشنوراه خرید دبی، به این شهر رویایی سفر کنید.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه