برنامه خلاقانه یک هتل در پکن برای کودکان در تابستان

نگین توکلی
نگین توکلی چهار شنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵
برنامه خلاقانه یک هتل در پکن برای کودکان در تابستان

هتل فور سیزنز پکن (Four Seasons Hotel Beijing)، برای تابستان برنامه خلاقانه‌ای برای کودکان در نظر دارد. برای جزئیات بیشتر این طرح در این مقاله با ما بخوانید.

مدرسه در تابستان تعطیل می‌شود و حالا نوبت استراحت بچه‌ها به همراه برخی خوش‌گذرانی‌های باکیفیت خانوادگی است. در هتل فور سیزنز پکن (Four Seasons Hotel Beijing) در شهر پکن، پایتخت چین، بچه‌ها می‌توانند کودکی کنند و با یک برنامه باشکوه تابستانی در سبکی جدید از تعطیلات در هتل، زمانی فوق‌العاده داشته باشند.

کودکان با آموزش پیچیدن دلمه برای پدر، مانیکور کردن ناخن‌های مادر تا کشف هنرمند درون، می‌توانند در فعالیت‌های گسترده‌ای که به خیال بال و پر می‌دهد و همچنین ذهن را متمرکز می‌کند، شرکت کنند و در این حین خاطراتی فراموش‌نشدنی در کنار خانواده برای تمام عمرشان رقم بزنند.

کودکان در این برنامه خلاقانه با آموزش سرآشپز موفق، کای یی شوان (Cai Yi Xuan) یاد می‌گیرند که چگونه دلمه بپیچند یا چگونه با یک تیم آشپزی فوق‌العاده در میو (Mio)، یک پیتزای خوشمزه درست کنند. پس از کلاس کودکان آنچه که پخته‌اند را برای ناهار یا شام برای مادر و پدر خود، سرو می‌کنند.

در دپارتمان آرایش ناخن، کودکان یاد می‌گیرند چگونه ناخن‌های مادرشان را مانیکور کنند. آن‌ها همچنین در سالن زیبایی مو در اسپا می‌آموزند چگونه مدل‌های مختلف منحصر به فرد مو را خلق کنند. نوجوانان می‌توانند در پشت میز بار با آموزش متصدی بار، کیت ماتسی (Keith Motsi)، روش درست کردن نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های مختلف غیر الکلی وسوسه‌انگیز را بیاموزند یا به کلاس‌های هنرمند بزرگ، کوی فنگهوا (Cui Fenghua) بپیوندند تا هیجان خلق یک نقاشی الهام‌بخش را تجربه کنند.

خوشگذرانی در این برنامه تمام نمی‌شود. کودکان هنگام ورود به هتل حتی هیجان بیشتری را کشف می‌کنند، تیم  میزبان هتل فور سیزنز پکن از ویژگی‌های خوش‌آمدگویی در اتاق خود برای مهمانان کوچک استفاده و اتاق مهمانان را به سرزمینی پر از شگفتی و نشاط تبدیل می‌کند.

روزهای طولانی تابستان با یک چشم به هم زدن تمام می‌شوند. اجازه دهید تا هتل فور سیزنز پکن تا این فرصت تمام نشده است، بهترین‌ها را برای شما رقم بزند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا درخواست‌های ویژه با تیم میزبان هتل از طریق اپلیکیشن فور سیزنز یا پیام رسان فیس بوک صحبت کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه