حمل و نقل رایگان فرودگاهی در راس الخیمه برای افزایش توریست

نگین توکلی
نگین توکلی سه شنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
حمل و نقل رایگان فرودگاهی در راس الخیمه برای افزایش توریست

مسئولان صنعت گردشگری در راس‌الخیمه، یکی از شهرها و شیخ‌نشین‌های هفت‌گانه امارات متحده عربی، برای افزایش توریست، در اقدامی جالب توجه حمل و نقل فرودگاهی را رایگان کرده‌اند.

رأس‌الخیمه در کشور امارات متحده عربی در ساحل خلیج فارس قرار دارد و هم‌اکنون یکی از جذاب‌ترین مقصدهای گردشگری آسیایی است.

سرویس حمل و نقل رک شاتل (RAK Shuttle serviceفرودگاه دبی را به امارات متصل می‌کند. در طول سه ماه تابستان، این سرویس به صورت رایگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

در این سرویس‌ها، وای‌فای رایگان، بطری‌های آب و نقشه‌هایی وجود دارد که برای گردشگران و ساکنین این شهر فرصتی را فراهم می‌کند که از شروعی بی‌دردسر در راس‌الخیمه لذت ببرند یا تعطیلات خود را در این شهر، بدون هیچ مشکلی به اتمام برسانند.

طبق گزارشات، بازدیدکنندگان می‌توانند به صورت آنلاین، بلیط‌های اتوبوس شاتل خود را با انتخاب دو نقطه مناسب برای آن‌ها در فرودگاه بین‌المللی دبی، در سایت www.rakshuttle.com خریداری کنند.

راس‌الخیمه، خانه طولانی‌ترین زیپ‌لاین جهان است. این شهر دارای ۶۴ کیلومتر خط ساحلی و میزبان بلندترین کوهستان امارات متحده عربی است. راس‌الخیمه در سال ۲۰۱۸، بیش از یک میلیون گردشگر را به سمت خود جذب کرده است. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، راس‌الخیمه تا سال ۲۰۲۵ دارای ۲۰ هزار اتاق هتل جدید و جاذبه‌های گردشگری تازه خواهد بود.

هیتام ماتار (Haitham Mattar)، رییس بخش توسعه گردشگری راس‌الخیمه می‌گوید این خدمات، سفر ۴۵ دقیقه‌ای شما از فرودگاه بین‌المللی دبی را آسان‌تر خواهند کرد. آن‌ها در این تابستان، قصد دارند سرویس حمل و نقل شاتل را به بازدیدکنندگان پیشنهاد دهند تا آن‌ها بتوانند در آن راحت بنشینند، استراحت کنند و قبل از رسیدن به ماجراجویی‌های در سطح جهانی، جاذبه‌های گردشگری جالب برای خانواده‌ها و مکان‌های مجلل از مسیر تماشایی، لذت ببرند. امسال تابستان در راس‌الخیمه پیشنهادات جذاب زیادی برای گردشگران و ساکنین آنجا، وجود دارد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه