بهترین هتل های ارزان آمستردام؛ شهر گل و طبیعت در هلند

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های ارزان آمستردام؛ شهر گل و طبیعت در هلند

آیا قصد دارید به آمستردام، شهر گل‌های لاله سفر کنید و هتلی اقتصادی را انتخاب کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین هتل‌های ارزان این شهر را به شما معرفی کنیم.

آمستردام پایتخت زیبا و رویایی هلند، شهری است که سالانه گردشگران بسیاری آن را به عنوان مقصدی برای سفر خود انتخاب می‌کنند. به جرات می‌توان گفت این شهر با داشتن‌ آبراه‌های زیبا، جلوه‌های طبیعی فوق‌العاده و گل‌های لاله معروفش از شهرهای زیبای دنیا به حساب می‌آید. با توجه به حجم عظیمی از گردشگران که به این شهر سفر می‌کنند، هتل‌ها از اهمیت بالایی در آن برخوردار خواهند بود. به طور کلی کیفیت و زیبایی هتل‌های این شهر از سطح بالایی برخوردار است و اغلب رضایت مهمانان خود را جلب می‌کنند.

اگر قصد دارید سفری اقتصادی را در این شهر تجربه کنید، در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین هتل‌های ارزان آمستردام را به شما معرفی کنیم.

هتل ارزان آمستردام

هتل اولد نیکل (The Old Nickel Hotel)

هتل اولد نیکل (The Old Nickel Hotel)

اگر دنبال هتلی جدید و ارزشمند هستید که همزمان قیمت مناسبی داشته باشد و طراحی متفاوتی را به شما ارائه دهد، هتل اولد نیکل می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این هتل شما را شگفت‌زده خواهد کرد، همه لوازم این هتل مدرن و راضی‌کننده است. هتل از موقعیت و دسترسی خوبی برخوردار است و تنها با طی کردن زمانی اندک می‌توان به مترو دسترسی داشت.

طراحی جذاب اتاق‌ها که رنگ آبی بیشتر به چشم می‌خورد، محیط آرام و زیبایی را ایجاد کرده که در کنار کاغذ دیواری‌های هم رنگ با دکور اتاق، محیط را متفاوت کرده است. نورگیری اتاق‌ها مناسب است چون اتاق‌ها شامل پنجره‌های بزرگ با پرده‌های حریر است. همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، کمد لباس و تلویزیون است.

بار این هتل شما را هیجان‌زده خواهد کرد؛ شاید این بخش بیشتر از سایر بخش‌ها در این هتل برای شما جذاب باشد. دکور چوبی زیبای بار، با صندلی‌های چرمش فضایی خاصی را ایجاد کرده است که حتما باید وقتی را برای تست نوشیدنی در این بار برای خود اختصاص دهید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۱ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۰٫۶ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۲٫۱ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۲٫۴ کیلومتر، تا کلیسای قدیمی آمستردام ۰٫۳ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Nieuwe Brugsteeg 11, Amsterdam City Centre, 1012 AG Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 1 ستاره است و دارای ۳۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، بار، رستوران، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی)

هتل آتلانتا (Hotel Atlanta)

هتل آتلانتا (Hotel Atlanta)

هتل آتلانتا هتلی خاص و زیبا است که در مرکز شهر و در میان شور و هیجان شهر قرار دارد و آن را برای بسیاری از گردشگران جذاب‌تر کرده است. شما از این هتل به راحتی می‌توانید به جاذبه‌های شهر و کافه‌های زیبای این منطقه دسترسی داشته باشید. فراموش نکنید بازار گل که تنها ۳ دقیقه با این هتل فاصله دارد را سر بزنید.

این هتل رنگ بوی هنری و کلاسیک دارد و گاهی نقاشی‌های دیواری زیبایی در آن به چشم می‌خورد. اتاق‌ها با لوازم چوبی با منبت‌های ساده و ظریف دکور شده و پنجره‌های چوبی آن را کلاسیک‌تر کرده است. همه اتاق‌ها به امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و حمامی مجلل و شیک دکور شده است.

رستوران هتل با طرح ساده و سقف چوبی‌اش که پنجره‌ای رو به بیرون دارد، هر روزه صبحانه‌ای فوق‌العاده برای شما تهیه می‌کند، که حتما باید روز خود را با این صبحانه بی‌نظیر شروع کنید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۳ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۰٫۸ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۱ کیلومت  و تا موزه ونگوگ ۱٫۳ کیلومترفاصله دارد.  این منطقه برای افراد علاقه‌مند به پیاده‌روی، سفرهای شهری و معماری انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Rembrandtplein 8 - 10, Amsterdam City Centre, 1017 CV Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۳۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، بار، رستوران، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، عربی)

هتل کپ سیتی سنتر (Hotel Kap City Centre)

هتل کپ سیتی سنتر (Hotel Kap City Centre)

هتل کپ سیتی سنتر هتلی اقتصادی و مناسب برای سفری ارزان و مقرون به صرفه است که در یک خیابان مسکونی قرار دارد. امکانات این هتل مناسب و قابل قبول است. اتاق‌های هتل تمیز و مرتب و بعضی از اتاق‌ها دارای تعداد تخت بیشتری هستند و می‌تواند گزینه خوبی برای سفرهای گروهی باشد.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۹ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۱٫۶ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۰٫۶ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۰٫۹ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۰٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Den Texstraat 5, Amsterdam City Centre, 1017 XW Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۱۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، آلمانی)

هتل آگورا (Hotel Agora)

هتل آگورا (Hotel Agora)

هتل آگورا هتلی در یک خانه قدیمی است که در کنار کانال آب قرار دارد. این هتل امکانات مناسبی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند و از همه مهم‌تر اینکه دسترسی خوبی به بخش‌های مختلف شهر دارد و بازار گل هم در نزدیکی  هتل قرار دارد.

این هتل به خاطر موقعیت عالی، کارکنان مهربان و امکانات رضایت بخشش معروف بوده و دکور اتاق‌هایش ساده و کلاسیک است و شرایط را برای آسایش مهمانان خود فراهم می‌کند.

هتل آگورا همانطور که گفته شد از موقعیت خوبی برخوردار است و شما می‌توانید برای وعده‌های غذایی خود به رستوران‌های متعدد و محلی که در اطراف آن قرار دارد مراجعه کنید و با حضور در این محل‌های بومی سفر خود را خاص‌تر کنید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۰٫۹ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۰٫۷ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۰٫۹ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۱٫۲ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۰٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Singel 462, Amsterdam City Centre, 1017 AW Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۱۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی)

هتل آپوستروف (Apostrophe B&B)

هتل آپوستروف (Apostrophe B&B)

هتل آپوستروف از جمله هتل‌هایی است که محیط آرام و دوست داشتنی‌اش گردشگران بسیاری را به اقامت در این هتل دعوت می‌کند. از این هتل تا ایستگاه مترو تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله است و به راحتی می‌توان به جاذبه‌های شهر و مراکز خرید دسترسی داشت.

این هتل یک حیاط کوچک دارد که می‌توانید ساعتی را در آن سپری کنید و اوقات خوشی را با همراهان خود داشته باشید. در این هتل زیبا در مدت اقامت خود به گونه‌ای هستید که حس می‌کنید در خانه خود زندگی می‌کنید چون همه چیز آن در جهت حس راحت بودن شما فراهم شده است. اتاق‌های آن با وسایل ساده و زیبا دکور شده و مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و منظره‌ای رو با باغ است.

صبحانه متنوعی هر روزه برای شما در رستوران آن سرو می‌شود؛ اگر به خوردن صبحانه خود در فضای باز علاقه‌ دارید، به حیاط آن بروید و در فضایی زیبا صبحانه‌تان را میل کنید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۸٫۶ کیلومتر، هتل ۱۰ دقیقه پیاده از ایستگاه متروی Ganzenhoef، تا موزه ونگوگ ۷٫۸ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۵٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Geerdinkhof 258, Zuidoost, 1103 RA Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی)

هتل اونیو (Avenue Hotel)

هتل اونیو (Avenue Hotel)

اگر قصد دارید در هتلی اقامت داشته باشید که هم از موقعیت خوبی برخوردار باشد هم جزو بهترین هتل‌های اقتصادی باشد، هتل اونیو هتلی ایده‌آل برای شما خواهد بود. همه چیز در این هتل با نمای آجری رنگ، عالی و بی‌نقص است و باعث شده است که گردشگران بسیاری آن را برگزینند. لابی هتل از بخش‌هایی است که از همان بدو ورود حس خوبی به شما منتقل می‌کند و با برخورد صمیمانه کارمندان، راهنمایی‌های لازم برای دسترسی به اتاقتان به شما داده خواهد شد.

اتاق‌ها بسیار ساده اما شیک و تمیز هستند و تمام امکانات رفاهی برای آسایش مهمانان فراهم شده است. تعداد اتاق‌ها در این هتل متنوع است و می‌تواند هم برای زوج‌ها و هم گرو‌ه‌هایی که با هم سفر می‌کنند، مناسب باشد. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و میز کار هستند.

صبحانه با نان‌های تازه، مربا و نوشیدنی‌های گرم و سرد برای مهمانان همه روزه سرو می‌شود. برای سایر وعده‌های غذایی خود می‌توانید به رستوران‌ و کافه‌های مختلفی که در اطراف هتل وجود دارد مراجعه کنید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۰٫۸ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۰٫۴ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۲ کیلومتر، تا کلیسای قدیمی ۰٫۴کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۲٫۲ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۱٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Nieuwezijds Voorburgwal 33, Amsterdam City Centre, 1012 RD Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۸۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، نگهداری چمدان، تبادل ارز، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی)

هتل دی پاریس آمستردام (Hotel De Paris Amsterdam)

هتل دی پاریس آمستردام (Hotel De Paris Amsterdam)

اگر علاقه دارید در هتلی اقامت کنید که شور و هیجان شهری را بیشتر لمس کنید و در مرکز شهر باشید که دسترسی عالی به مراکز خرید، جاذبه‌های شهری و رستوران‌ها داشته باشید، هتل دی پاریس آمستردام هتلی فوق‌العاده برای شما خواهد بود.

این هتل با اتاق‌های زیبا که دارای کفپوش چوبی هستند، از مهمانان خود میزبانی می‌کند. اتاق‌ها با تخت‌های ساده مبله شده و تهویه مطبوع و میز کار در کنار حمامی تمیز از امکانات اتاق‌های هتل است.

صبح‌ها بوی عطر قهوه و نان تازه شما را به سمت صبحانه متنوع و دلبرانه این هتل دعوت می‌کند؛ شما صبحانه را در رستوران زیبای هتل که با کفپوش زرشکی کاور شده و صندلی‌های چوبی آن نیز، هم رنگ با کفپوش است، میل می‌کنید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۱ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۱٫۲ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۰٫۷ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۰٫۸ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۰٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Marnixstraat 372-374, Amsterdam City Centre, 1016 XX Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۴۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی)

هتل الکساندر (Hotel Alexander)

هتل الکساندر (Hotel Alexander)

موقعیت بی‌همتا، کارکنان با اطلاعات، امکانات گوناگون همگی در کنار هم از هتل الکساندر هتلی ایده‌آل ساخته‌ است. همه چیز در این هتل 3 ستاره عالی و فوق‌العاده است و بی‌شک از انتخاب خود نهایت رضایت را خواهید داشت. هتل دارای یک باغ کوچک است که شما می‌توانید در ساعات بیکاری خود به آنجا بروید و از فضای آن لذت ببرید.

اتاق‌های هتل ساده و تمیز هستند و با توجه به تعداد نفراتی که قصد دارید در این هتل اقامت کنید، می‌توانید اتاق خود را برگزینید؛چون گزینه‌های چند تختی نیز در این هتل وجود دارد. در همه اتاق‌ها تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و تلویزیون وجود دارد.

صبحانه هر روزه در طیف وسیعی برای مهمانان سرو می‌شود و اگر جای شما بودم به تراس هتل می‌رفتم و صبحانه خود را با منظره زیبایی از شهر میل می‌کردم. برای ناهار و شام خود نیز به رستوران‌های متعددی که در اطراف هتل وجود دارد بروید تا علاوه بر تست غذاهای محلی با مردم بومی بیشتر در تعامل باشید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۵ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۱٫۶ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۰٫۶ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۰٫۵ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۹٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Vondelstraat 44-46, Oud-West, 1054 GE Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۳۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، کرایه دوچرخه، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، مجارستانی)

هتل موتزارت (Mozart Hotel)

هتل موتزارت (Mozart Hotel)

هتل موتزارت هتلی مدرن در یک موقعیت خوب از شهر است، یعنی موقعیت مرکزی اینجا و نزدیکی‌اش به ایستگاه‌های مترو جزو یکی از ویژگی‌های مثبتش به شمار می‌رود.

اتاق‌های هتل مدرن و زیبا هستند و در همه اتاق‌ها تصویری زیبا از شهر آمستردام وجود دارد که هیجان بیشتری به مهمانان می‌بخشد. از اتاق خود می‌توانید از دیدن شهر و زیبایی آن در هر موقع از شبانه‌روز لذت ببرید. همه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی، تهویه مطبوع و تلویزیون نیز هستند.

صبحانه خود را می‌توانید در رستوران هتل میل کنید و در فضای آرام آن که دارای دکوری مدرن است، لحظات خوبی را سپری کنید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۵ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۱٫۶ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۰٫۶ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۰٫۵ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۹٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Prinsengracht 518-520, Amsterdam City Centre, 1017 KJ Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۴۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، کرایه دوچرخه، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، ایتالیایی، اسپانیایی)

هتل کانشس وندل پارک (Conscious Hotel Vondelpark)

هتل کانشس وندل پارک (Conscious Hotel Vondelpark)

هتل کانشس وندل پارک از هتل‌های طرفدار محیط زیست است و زیبایی آن و طراحی مینیمالیستی‌اش شما را مجذوب خود می‌کند. این هتل از آن دسته هتل‌هایی است که شما پس از اتمام سفر خود برای آن دلتنگ خواهید شد و بی‌شک با همراهان خود لحظات خوب و متفاوتی را در آن تجربه خواهید کرد.

اتاق‌های هتل با طراحی مدرنی که دارد، فضای مناسبی را برای اقامت مهمانان فراهم کرده است؛ تصاویر مختلف از گل و طبیعت در اتاق‌ها به چشم می‌خورد که حس و حال نشاط بیشتری به مهمانان می‌دهد. همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع و حمام هستند.

صبحانه فصلی با خوشمزه‌های متنوع در رستوران خاص و زیبای این  هتل در انتظار مهمانان است. اگر دوست دارید شام رمانتیکی را تجربه کنید یا در محیط‌های محلی قرار گیرید، به یکی از رستوران‌های اطراف هتل بروید و غذای خود را در آنجا میل کنید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۲٫۷ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۲٫۹ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۲ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۱٫۶ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۸٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Overtoom 519-521, Oud-West, 1054 LH Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۸۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، کرایه دوچرخه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اینترنت بی‌سیم، بار، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی)

هتل آتلانتیس آمستردام (Hotel Atlantis Amsterdam)

هتل آتلانتیس آمستردام (Hotel Atlantis Amsterdam)

هتل آتلانتیس آمستردام هتلی اقتصادی است و علی‌رغم موقعیت خوبش در وسط شهر قیمت‌های مناسبی را هم به مهمانان پیشنهاد می‌کند. این هتل در منطقه‌ای پرجنب و جوش قرار دارد و به راحتی همه نیازهایی که یک گردشگر نیاز دارد را فراهم می‌کند.

اتاق‌های هتل ساده و زیبا هستند و کمتر کسی است که از آن خوشش نیاید. اتاق‌ها با تخت‌های تمیز و ملافه‌های سفید در کنار تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و حمامی تمیز امکانات رفاهی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند.

مهمانان هر روز صبح می‌توانند در رستوران هتل صبحانه خود را میل کنند یا به رستوران‌های متعددی که در اطراف هتل وجود دارد، بروند و از غذاهای محلی نوش جان کنند.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۲٫۵ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۲٫۱ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۱٫۳ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۱٫۵ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۸٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ceintuurbaan 215, Oud Zuid, 1074 CV Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۴۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اینترنت بی‌سیم، بار، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، فرانسوی، عربی)

هتل پارک این بای رادیسون آمستردام ایرپورت اسخیپول (Park Inn by Radisson Amsterdam Airport Schiphol)

هتل پارک این بای رادیسون آمستردام ایرپورت اسخیپول (Park Inn by Radisson Amsterdam Airport Schiphol)

هتل پارک این بای رادیسون آمستردام از هتل‌هایی است که همواره گزینه اول برای بسیاری از گردشگران است؛ امکانات عالی این هتل بسیار فراتر از یک هتل 3 ستاره است و به همین منظور آن را به هتلی برجسته تبدیل کرده است. از همان ابتدا که وارد لابی هتل می‌شوید، با برخورد صمیمانه کارمندان و راهنمایی‌های آنان رو به رو خواهید شد که همین آرامش بیشتری را به شما منتقل می‌کند.

اتاق‌های هتل مدرن و شیک هستند و با لوازم زیبا مبله شده‌اند؛ نورپردازی‌های ظریف کنار تخت‌ها در شب فضای رویایی‌تری را ایجاد کرده است. همه اتاق‌ها امکاناتی مانند تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون وکمد لباس را دارا هستند.

رستوران هتل از بخش‌های جذاب هتل است که در نگاه اول دکورش به شما حس خوب می‌دهد و سپس خوراکی‌هایی که در آنجا سرو می‌شود؛ صبح‌ها می‌توانید از صبحانه‌ای که برای شما تدارک دیده شده است، نوش جان کنید. از بار هتل غافل نشوید و حتما خود را به یک نوشیدنی گوارا مهمان کنید. این هتل دارای یک اتاق جلسه کوچک است که می‌تواند گزینه خوبی برای سفرهای کاری شما نیز باشد.

این هتل اگرچه از مرکز شهر کمی دور است، اما انتخابی عالی خواهد بود و هتل نیز شرایط مناسبی را برای رفت و آمد مهمانان خود فراهم کرده است. از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱۴٫۳ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۱۳٫۲ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۱۲٫۸ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۳٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Beechavenue 142 - 160, 1119 PR Schiphol, Netherlands
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اینترنت بی‌سیم، بار، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، فرانسوی، عربی)

هتل بلو مانسیون (Blue Mansion Hotel)

هتل بلو مانسیون (Blue Mansion Hotel)

اگر دنبال هتلی هستید که به جزئیات ریزتری دقت کند و به طراحی داخلی‌اش اهمیت بیشتری دهد، هتل بلو مانسیون قطعا انتخابی هوشمندانه است. این هتل با هتل‌های دیگر در طراحی ظاهری‌اش بسیار متفاوت، شیک و فوق‌العاده است. ساختمان آجری آن در کنار نورپردازی‌های حرفه‌ای که دارد، خیلی از گردشگران را به انتخاب این هتل ترغیب می‌کند.

در دکور اتاق‌های هتل بیشتر از رنگ‌های تیره استفاده شده و آن را خاص‌تر کرده است؛ مطمئنا خواب در این اتاق‌ها بسیار می‌چسبد. همه اتاق‌ها تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و حمامی تمیز دارند.

صبحانه خود را در رستوران مدرن هتل میل کنید و با انرژی بیشتر روز خود را شروع کنید. شما می‌توانید از این هتل دوچرخه کرایه کنید و گشت شهری خود را به شکل متفاوت‌تری انجام دهید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱۲٫۵ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۱۱٫۲ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۱۰٫۸ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۳٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Oosteinderweg 248, 1432 BB Aalsmeer, Netherlands
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اینترنت بی‌سیم، بار، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، فرانسوی، عربی)

هتل هربرگ آمستردام ایرپورت (Hotel Herbergh Amsterdam Airport)

هتل هربرگ آمستردام ایرپورت (Hotel Herbergh Amsterdam Airport)

هتل هربرگ آمستردام ایرپورت یکی از بهترین هتل‌هایی است که باید حتما آن را مد نظر بگیرید؛ این هتل آخرین هتل در لیستی است که به شما معرفی می‌کنیم. از هر نظر این هتل بهترین است و خدمات و امکانات در کنار طراحی مدرنش باعث رضایت مهمانان شده است.

اتاق‌های متنوعی برای مهمانان وجود دارد و مهمانان با توجه به سلیقه خود می‌توانند اتاق خود را انتخاب کنند. همه اتاق‌ها اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و حمامی زیبا را شامل می‌شوند.

یکی از بخش‌های این هتل که جذابیت بسیاری برای مهمانان دارد، رستوران آن است که پنجره‌های بزرگی رو به محوطه هتل دارد و طراوت بیشتری به مهمانان می‌بخشد. صبحانه خود را با میزی متنوع شروع خواهید کرد و برای شام و ناهار خود منوی ایتالیایی که سرآشپز تهیه کرده است، در انتظار شما خواهد بود.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۸٫۷ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۸٫۱ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۷٫۷ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Sloterweg 259, 1171 CP Badhoevedorp, Netherlands
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۲۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اینترنت بی‌سیم، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی)

هتل ارزان آمستردام

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های ارزان شهر آمستردام بود و تلاش شد هتل‌هایی ذکر شود که در ابتدا در سفر شما، راهنمای مناسبی در انتخاب محل اقامت‌تان باشد و دوم آنکه در نوع خدمات و موقعیتی که قرار دارد بهترین باشد؛ اگر به این شهر زیبا سفر کردید، تجربیات خود را در مورد محل اقامت‌تان با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه