سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان بوشهر

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان بوشهر

 رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به‌منظور شرکت در همایش روز ملی خلیج فارس عازم بوشهر می‌شود.

علی‌اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، به منظور سخرانی در فردا در همایش روز ملی خلیج فارس، امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت به استان بوشهر سفر خواهد کرد.

ناصر امیر زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر درباره مهم‌ترین برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهوری به این استان گفت:

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در سفر دو روزه خود به استان بوشهر علاوه بر شرکت در همایش روز ملی خلیج فارس، از بافت تاریخی بوشهر و ظرفیت‌های این استان در حوزه گردشگری دریایی بازدید خواهد کرد.

وی اضافه کرد:

معاون رئیس‌جمهوری همچنین با عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر دیدار خواهد کرد و ظرفیت‌های گردشگری این استان در جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان میراث‌فرهنگی و استاندار بوشهر بررسی خواهد شد.

او ادامه داد:

بازدید از هتل چهار ستاره در دست احداث خورشید، بازدید از منطقه نمونه گردشگری لیان، بازدید از موزه منطقه‎ای خلیج فارس و... از مهم‌ترین برنامه‌های سفر دوروزه رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به استان بوشهر است.

وی بیان کرد:

یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان بوشهر، گردشگری دریایی است که این ظرفیت مهم در سفر معاون رئیس‌جمهوری به استان بوشهر به‌طور ویژه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و از بخشی از این ظرفیت‌ها بازدید به عمل خواهد آمد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه