انجام اولین پرواز هواپیمایی اتحاد به باکو؛ آذربایجان

نگین توکلی
نگین توکلی دوشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵
انجام اولین پرواز هواپیمایی اتحاد به باکو؛ آذربایجان

اولین پرواز هواپیمایی اتحاد از ابوظبی به مقصد باکو، پایتخت کشور جمهوری آذربایجان، انجام شد. برای جزئیات بیشتر این خبر را بخوانید.

EY297، اولین پرواز شرکت هواپیمایی اتحاد، دیروز با حضور هیئت ویژه‌ای از دیپلمات‌ها، مقامات مهم کشوری، نمایندگان رسانه‌های خبری و اعضای ارشد تیم مدیریت هواپیمایی اتحاد، از ابوظبی به باکو، انجام شد.

زمانی که هواپیما به باکو رسید، با مراسم سنتی پاشش آب روی آن و نمایش مرسوم پرچم دو کشور امارات متحده عربی و جمهوری آذربایجان از پنجره‌های کابین خلبان، روبه‌رو شد.

پیتر بامگارتنر، رئیس اجرایی هواپیمایی اتحاد، گفت:

ما برای پروازهای برنامه‌ریزی شده میان ابوظبی و باکو، تنها خط ارتباطی میان این دو پایتخت، بسیار هیجان‌زده هستیم.

میزان تقاضای هر دو بازار برای یک مسیر مستقیم کاملا عملیاتی، بسیار بالا است و راه‌اندازی این مسیر هوایی، پاسخ ما به این نیاز رو به رشد مشتریان است.

پروازهای جدید، در آینده، ترافیک عبوری از امارات متحده عربی را افزایش خواهند داد و روابط دو جانبه میان این دو سرزمین را تقویت خواهند کرد.

برنامه لغو ویزا برای شهروندان امارات متحده عربی توسط کشور جمهوری آذربایجان در سال ۲۰۱۵، سبب ایجاد علاقه برای سفر به این کشور و افزایش تعداد بازدیدکنندگان از زمان اجرایی شدن این طرح، شده است.

شرکت‌های هواپیمایی اتحاد و آذربایجان ایرلاین، اخیرا خبر از شراکت خود داده‌اند. هم‌اکنون هواپیمایی آذربایجان، پرواز J2 خود را به هواپیمایی اتحاد میان باکو و ابوظبی، اختصاص داده است.

در طی این شراکت بین دو شرکت هواپیمایی، مهمانان ایرلاین آذربایجان می‌توانند پروازهای مشترک به و از ابوظبی را رزرو کنند و به شبکه گسترده جهانی هواپیمایی اتحاد، متصل شوند.

شرکت هواپیمایی اتحاد، سعید محمد احمد را به‌عنوان مدیر اجرایی در کشور جمهوری آذربایجان، منصوب کرده است.

پروازهای جدید هواپیمایی اتحاد با هواپیماهای ایرباس A320، با ۱۳۶ صندلی که ۱۶ صندلی آن، کلاس تجاری و ۱۲۰ صندلی آن، کلاس اقتصادی هستند، با ارائه بلیط هواپیما برای سه پرواز در طول هفته در روزهای چهارشنبه، جمعه و شنبه، با فراهم کردن زمان‌بندی‌های بهینه برای مسافران در مقصد و مبدا یعنی باکو و ابوظبی، عملیاتی خواهند بود.

این برنامه پروازها، اتصالاتی آسان و مناسب به و از شبکه جهانی هواپیمایی را فراهم خواهند کرد و با آماده کردن برنامه‌های ترکیبی پرواز با انتخاب‌های آخر هفته، اقامت کوتاه و سفرهای تجاری، زمان‌بندی دلپذیری را به مسافران خود پیشنهاد می‌کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه