ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در یکی از استخرهای بالی

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی چهار شنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در یکی از استخرهای بالی

استفاده از تلفن همراه در یکی از استخرهای بالی ممنوع شد تا مهمانان در طول حضور خود در این استخر،‌ در لحظه زندگی کنند و به آرامشی که دنبالش هستند، ‌برسند.

یک تفرجگاه تعطیلات، استفاده از تلفن همراه در اطراف یکی از استخرهایش را ممنوع کرد. تفرجگاه و اسپای آیانا (Ayana Resort and Spa) در بالی، قانون سفت و سختی با عنوان «تماس تلفنی، پیامک و رسانه اجتماعی ممنوع» را در یکی از استخرهای دنج خود اجرا کرده است.

این ممنوعیت از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر هر روز است و از مهمانان خواسته می‌شود که تلفن‌های همراه‌شان را در کمدهایی قرار دهند تا آرامش کامل در این محل حکمفرما شود. طبق اعلام وب‌سایت این تفرجگاه، این منطقه‌ی دنج استراحت شامل یک استخر سنگی رودخانه‌ای دو ردیفی است که در نزدیکی ویلاهای خصوصی لوکس قرار دارد. این تفرجگاه اعلام کرده است:

از مزایای استخر ریور (River Pool)، ایجاد محلی آرام‌بخش برای مهمانان است تا لحظاتی را در آرامش به استراحت بپردازند. به همین دلیل در مدت زمان حضور مهمانان در این استخر یعنی از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر، خبری از هیچ صدای زنگ تلفن، پیامک و رسانه‌ی اجتماعی نخواهد بود. فقط مهمان و استخر و آرامش! هدف ما این است که با ارج نهادن به ارتباطات انسانی و زمانی که برای استراحت و آرامش صرف می‌کنیم، انسانیت را حفظ کنیم.

تفرجگاه و اسپای آیانا

مهمانان برای اینکه حوصله‌شان سر نرود می‌توانند به بازی‌های قدیمی نظیر شطرنج روی بیاروند؛ اما کسانی که عاجرانه به دنبال عکس گرفتن برای اینستاگرام هستند، باید بدانند که در دو ساعت اول آغاز به کار این استخر یعنی از ساعت ۷ تا ۹ صبح و همینطور از ۵ تا ۷ عصر استفاده از تلفن همراه بلامانع است.

هفته‌ی گذشته، طبق گزارش‌هایی که از هتل‌های زنجیره‌ای ایبیس در سوئیس اعلام شد، به مهمانان پیشنهاد دادند که یک «همراه اینستاگرام» اجاره کنند. این شخص می‌تواند عکس‌ها و استوری‌ها را برای مهمانان در اینستاگرام پست کند و حتی از طرف آن‌ها به نظرات پاسخ دهد.

مطالب مرتبط:

منبع dailymail

دیدگاه