دنیای جادویی هری پاتر به فرودگاه چانگی سنگاپور می‌آید

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی سه شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
دنیای جادویی هری پاتر به فرودگاه چانگی سنگاپور می‌آید

فرودگاه چانگی در سنگاپور تصمیم دارد با فرارسیدن تعطیلات، این فرودگاه را به دنیای جادویی شگفت‌انگیز هری پاتر تبدیل کند.

فرودگاه چانگی (Changi Airport) در تعطیلات امسال،  چهره‌ی این فرودگاه را به دنیای جادویی شگفت‌انگیز هری پاتر تبدیل خواهد کرد. مشابه برادران وارنر در سنگاپور، این فرودگاه قصد دارد ۴ مکان معروف در کتاب و سری فیلم‌های هری پاتر را در ابعاد واقعی آماده کند.

مسافران در ترمینال ۱ شاهد «محل نگهداری دام‌های نیو اسکاماندر» در جدیدترین سری هری پاتر به نام «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌واد» خواهند بود.

هری پاتر

در ترمینال ۲، نمونه‌ی درخت معروف وامپینگ ویلو و خودروی پرنده‌ی ویزلی به نمایش درمی‌آید. در ترمینال ۳، کوچه‌ی دیاگون ساخته خواهد شد و کوچه‌ی فوق‌العاده‌ای با مغازه‌های جالب نظیر ویزلی ویزارد ویزز، لباس‌های مادام مالکین و... را نشان می‌دهد و مسافران می‌توانند لباس‌های هاگوارتز را بپوشند و در مقابل آینه جادویی، یک گیف از خود بگیرند.

ترمینال ۳ همچنین روستای هاگزمید را نیز در معرض دید مسافران قرار می‌دهد و هاگوارتز در پشت آن دیده می‌شود. بازدیدکنندگان می‌توانند در نمونه‌های مغازه‌ی جوک فروشی زونکو، چایخانه مادام پودیفوت و هانی‌دوکز قدم بزنند و لذت ببرند. قطار اکسپرس هاگوارتز نیز فرصتی عالی برای عکس گرفتن فراهم می‌کند.

هری پاتر

مسافران می‌توانند در روزهای منتهی به تعطیلات، شاهد بارش برف و نورپردازی در روستای هاگزمید باشند و درعین‌حال می‌توانند در فعالیت‌های جادوگری نیز شرکت کرده و از عصاهای جادوگری برای طلسم کردن استفاده کنند. خوشگذرانی با نیفلر غول پیکر و بازی قاپیدن سکه از دیگر سرگرمی‌های این بخش برای مسافران است. افراد عاشق بازی کوئیدیچ (ورزشی متشکل از دو تیم هفت نفره است که هرکدام از بازیکنان در هنگام بازی، باید جارویی را بین پاهای خود حمل کنند) می‌توانند حین سواری روی جارو، برای گرفتن امتیاز، توپ کوافل را به درون حلقه پرتاب کنند.

محصولات ویژه هری پاتر نظیر روسری گریفیندور به تعداد محدود، بالش‌های مسافرتی با طراحی خانه‌های هاگوارتز نیز به فروش می‌رسد. دنیای جادویی هری پاتر تا اواسط فوریه ۲۰۱۹ در فرودگاه چانگی برپا خواهد بود.

گالری عکس‌های دنیای هری پاتر در فرودگاه چانگی

مطالب مرتبط:

منبع travelpulse

دیدگاه