خطوط هواپیمایی هنگ کنگ، دقیق ترین خطوط هوایی آسیا

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان سه شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
خطوط هواپیمایی هنگ کنگ، دقیق ترین خطوط هوایی آسیا

خطوط هواپیمایی هنگ‌کنگ دقیق‌ترین خطوط هوایی در آسیا را به خود اختصاص داده است.

شرکت هواپیمایی هنگ‌کنگ به رتبه ۸۸٫۳۳٪ OTP رسید و رشد چشمگیری در مقایسه با رتبه ۷۴٫۴۶٪ در سال ۲۰۱۶ داشت.

هنگ کنگ اعلام کرد شرکت هواپیمایی هنگ‌کنگ به دلیل فعالیت ماهرانه خود، توسط شرکت هواپیمایی مسافرتی بریتانیا به‌عنوان ماهرانه‌ترین شرکت هواپیمایی آسیا و دومین رتبه جهانی در سال ۲۰۱۷ را کسب کرده است.

OAG آخرین اطلاعات مربوط به خطوط هوایی را بر اساس اطلاعات سالانه سال ۲۰۱۷ ارائه می‌دهد، خطوط هوایی هنگ‌کنگ به رتبه ۸۸٫۳۳٪ OTP دست یافته که در مقایسه با ۷۴٫۴۶٪ در سال ۲۰۱۶  افزایش یافته است.

هواپیمایی هنگ‌کنگ یکی از شلوغ‌ترین هاب‌های هوایی در جهان است. برای حفظ بهره‌وری عملیاتی و تلاش برای ارتقاء برتری OTP، خطوط هوایی هنگ‌کنگ همیشه به دنبال راه‌هایی برای بهبود زمان دقیق پرواز است.

در اواخر سال ۲۰۱۵ سالن اجتماعات ۱۰۵۰۰۰ مترمربعی در ۵ طبقه در فرودگاه بین‌المللی هنگ‌کنگ افتتاح شد. در حال حاضر، بیش از ۹۹٪ پروازهای شرکت هواپیمایی هنگ‌کنگ به خارج از هنگ‌کنگ می‌رود و به عنوان یکی از عوامل مهم در بهبود OTP است.

اطلاعات پرواز با طرف‌های ذینفع به موقع مدیریت می‌شوند و این باعث شده است که شرکت هواپیمایی هنگ‌کنگ به‌عنوان دقیق‌ترین شرکت هواپیمایی معرفی شود.

علاوه بر این، خطوط هوایی هنگ‌کنگ یک گروه کاری برای نظارت دقیق بر OTP اختصاص داده است. در صورت تأخیر، علت تأخیر را به صورت ریشه‌ای تحلیل می‌کنند. پس از آن، این امر به شرکت هواپیمایی اجازه می‌دهد فرایندهای جدیدی را اجرا کند که از وقوع تأخیرهای مشابه جلوگیری می‌کند.

خطوط هوایی هنگ‌کنگ همچنان متعهد شده است که زمان پرواز خود را روز به روز بهبود بخشد تا مطمئن شود مسافران به‌صورت دقیق به قصد خود می‌رسند.

خطوط هوایی هنگ‌کنگ مطمئن است که چنین اقداماتی باعث افزایش بهره‌وری عملیاتی خود خواهد شد و به نوبه خود به مشتریان سود بیشتری می‌رساند.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه