هتل استیودنت تا تابستان ۲۰۱۸ در درسدن آلمان افتتاح خواهد شد

نگین توکلی
نگین توکلی پنجشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
هتل استیودنت تا تابستان ۲۰۱۸ در درسدن آلمان افتتاح خواهد شد

گروه اقامتی هتل‌های استیودنت، هتل جدید خود را در تابستان ۲۰۱۸ در شهر درسدن در شرق کشور آلمان، افتتاح خواهد کرد.

هتل‌داران مجموعه استیودنت، گروهی هستند که هتل‌هایی را جهت استفاده دانش‌‌آموزان، دانشجویان، محققان، انترن‌ها و خانواده و دوستان آن‌ها با قیمتی مناسب، فراهم کرده‌اند. از امکانات این هتل‌ها می‌توان به اتاق استراحت، کافه، رستوران، اتاق کنفرانس، اتاق مطالعه و کار و باشگاه، اشاره کرد. تاکنون این مجموعه، هتل‌هایی را در آمستردام، پاریس، هاگ (دهکده‌ای در دانمارکروتردام و دیگر شهرها ساخته است. فضای این هتل‌ها با توجه به مناسب بودن برای زندگی، کار و مطالعه دانشجویان به صورت همزمان، طراحی شده است.

آمستردام

هتل استیودنت در آمستردام

این بار، گروه استیودنت هتل به سراغ کشور آلمان آمده است و قصد دارد هتلی را برای زندگی و کار در خیایان پراگر ۱۳ (Pragerstraße 13) در درسدن (Dresden)، افتتاح کند.

هتل در پر جنب و جوش‌ترین منطقه درسدن، میان دانشگاه فنی و مرکز تاریخی شهر واقع شده است.

با مساحتی معادل ۱۲۸۰۰ متر مربع، هتل استیودنت در اوایل سال ۲۰۱۸ شروع به کار خواهد کرد و افتتاحیه آن برای تابستان ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است.

هتل استیودنت درسدن در موقعیت هتل ابیس لیلینشتاین (Ibis Lilienstein)، بخشی از سه مجموعه ساختمانی که در سال ۱۹۶۹ افتتاح شده بودند، قرار خواهد گرفت.

ابیس کماکان، دو ساختمان دیگر یعنی باستای (Bastei) و کونیشتاین (Koenigstein) را در اختیار خواهد داشت. نام این دو هتل از کوهستان‌های نزدیک آن منطقه برداشته شده است.

هتل استیودنت درسدن، شامل اتاق‌های امروزی هتل و استودیوهایی برای زندگی دانشجویان، پروفسورهای جوان، مسافران بین‌المللی و موسسان شرکت‌ها است.

طبقه همکف طوری طراحی شده است تا برای عموم و جامعه بومی، جذاب باشد.

این هتل شامل خدمات متنوع با کیفیت بالا خواهد بود؛ خدماتی چون مکان‌هایی برای مطالعه و بازی، اتاق جلسات، اتاق‌های کار، رستوران و یک باشگاه.

هاگ

هتل استیودنت در هاگ

ساخت این هتل با الهام از هویت قدیمی و همچنین جدید شهر درسدن، انجام شده است.

طراحی هتل، با اضافه کردن اتاق کار، اتاق جلسات و فضایی در پشت بام برای رویدادهای اداری برای تجارت‌های محلی و ساکنین این هتل، بسیار کارآمد و جذاب جلوه می‌کند.

هتل استیودنت درسدن همچنین دارای یک کلاب تی‌اس‌اچ (TSH Collab) بزرگ خواهد بود؛ فضای کار انعطاف‌پذیری که شرکت‌های تازه‌کار می‌توانند در آنجا ملاقات کنند و با یکدیگر به کار بپردازند.

چارلی مکگرگور، موسس هتل استیودنت می‌گوید:

بسیار خشنود هستیم که می‌توانیم در مورد دومین توسعه خود در آلمان به شما خبر بدهیم.

ما به خاطر موقعیت هتل در بخش پویای شهر درسدن، بسیار هیجان‌زده هستیم و آرزوی ما این است که همچون قلبی تپنده به رفع نیازهای محلیان و جامعه بین‌المللی کمک کنیم. درسدن، مقصدی کلیدی در شبکه اروپایی ما به شمار می‌آید.

روتردام

هتل استیودنت در روتردام

هدف گروه هتل داری استیودنت، توسعه مکان‌های اقامتی برای کار و زندگی تواما با کیفیت بالا در شهرهای اصلی اروپایی برای دانشجویان، کارآفرینان، مسافران بین‌المللی و پروفسورهای جوان است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه