عضو تحریریه
پویان میهن‌پرست

پویان میهن‌پرست

،
درباره من:
پویان هستم مترجم انگلیسی در خدمت شما دوستان با "کجارو"

دیدنی های پرو؛ از لیما تا آمازون

پرو کشوری در قاره آمریکا است که دیدنی های فراوانی برای گردشگران دارد. همراه ما باشید تا محبوب‌ترین دیدنی‌های این کشور را به شما معرفی کنیم.

3

بهترین زمان برای رفتن به تایلند

آیا می خواهید بدانید بهترین زمان برای تایلند چه موقعی است؟ اگر می‌خواهید در بهترین شرایط آب و هوایی به تایلند سفر کنید، همراه ما باشید.

هتل های مطرح ترین طراحان مد جهان در کدام کشورها قرار دارند؟

برندهای مختلف و صاحبان شرکت‌های بزرگ آن‌ها در بسیاری از کشورها هتل یا سوئیتی را با نام خود ساخته‌اند تا گویای سطح و کیفیت برندشان باشد. با کجارو همراه ما باشید تا نگاهی به این هتل‌های لوکس بیاندازیم.

برترین امکانات فرودگاهی را در آمریکا تجربه کنید

یک فرودگاه تا چه اندازه می تواند مسافرین خودش را سرگرم نگه دارد یا حداقل انتظار آنان را به ساعاتی خوش، آموزنده یا آرامش‌بخش تبدیل کند؟ برای آشنایی با چندین فرودگاه در آمریکا که حسابی هوای مسافرینشان را دارند، در کجارو همراه ما باشید.

ایستگاه های رادیویی اعداد؛ یادگار جنگ سرد

در مورد ایستگاه‌های رادیویی اعداد چه می‌دانید؟ آیا می‌دانید که در طول جنگ سرد این ایستگاه‌ها تبدیل به جزئی حیاتی از سیاست و جاسوسی شده بودند؟

هاوانا؛ شهر عاشقان هنر

هاوانا پایتخت کشور کوبا است که عشق مردمانش را در کوچه و خیابان‌‌های این شهر می‌توان به وضوح مشاهده کرد.

22

جشنواره توماتینا اسپانیا؛ تفریح یا اسراف؟

همگی ما کم و بیش با بزرگ ترین جنگ غذایی اسپانیا آشنایی داریم. اما آیا توماتینا تفریحی معقول است یا تنها اسرافی عظیم از مواد غذایی؟ برای دانستن این سوال در کجارو همراه ما باشید.

7

این مکان‌ها توریست ها را دوست ندارند!

در این مقاله به شما مکان‌هایی را معرفی می‌کنیم که دل خوشی از گردشگران ندارند. در این مقاله از کجارو همراه ما باشید.

2

نکاتی که قبل از سفر به فیلیپین باید بدانید (قسمت دوم)

اگر قصد سفر به کشور زیبای فیلیپین را دارید، قبل از رفتن به  فیلیپین نکاتی در مورد این کشور وجود دارد که باید بدانید. برای دانستن این نکات در کجارو همراه ما باشید.

2

نکاتی که قبل از سفر به فیلیپین باید بدانید (قسمت اول)

فیلیپین یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است و این محبوبیت به دلیل مناظر طبیعی زیبا و مردم مهربان این کشور دوست داشتنی است. با  کجارو همراه ما باشید تا نکاتی را در مورد این کشور به شما بگوییم.

صفحه ۱ از ۶