تخفیف ۲۰ درصدی برای متقاضیان حوزه صنایع ‌دستی در نمایشگاه بین ‌المللی گردشگری و صنایع دستی

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند دوشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰
تخفیف ۲۰ درصدی برای متقاضیان حوزه صنایع ‌دستی در نمایشگاه بین ‌المللی گردشگری و صنایع دستی

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از اعمال تخفیف ۲۰ درصدی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی برای هزینه فضای غرفه‌های حوزه صنایع‌دستی خبر داد.

خشایار نیکزادفر، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان گردی، اعلام کرد که مجموعا چهار هزار مترمربع توسط متقاضیان برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی ثبت‌نام انجام شده است که سه هزار مترمربع آن مربوط به ۳۹ شرکت در حوزه گردشگری و هزار مترمربع متعلق به ۱۲ شرکت در حوزه صنایع‌دستی است. وسی با اشاره به ثبت‌نام ۹ استان در این نمایشگاه، اظهار داشت:

استان‌های زنجان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، قزوین، ایلام، هرمزگان، خوزستان، گلستان و کردستان درخواست خود را برای شرکت در نمایشگاه ثبت کرده‌اند. همچنین مکاتبات برای حضور شرکت‌های خارجی انجام شده است. جانمایی استان‌ها در حوزه گردشگری را امروز به آن‌ها ابلاغ کردیم و در حوزه صنایع‌دستی نیز ابلاغ‌ها انجام شده است.

نیکزادفر با اشاره برنامه‌ریزی‌ها برای ثبت‌نام ۲۴ هزار متر مربع، از تخفیف ۲۰ درصدی برای هزینه فضای غرفه‌های مربوط به حوزه صنایع‌دستی و حذف هزینه اپلیکیشن خبر داد. وی همچنین افزود:

پیگیر هستیم تا برای حوزه گردشگری نیز این تخفیف اعمال شود. همچنین در تلاشیم برای سایر آیتم‌ها از جمله هزینه‌‌های عمومی تخفیف‌هایی بگیریم که نتیجه نهایی آن تا فردا مشخص می‌شود.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی ضمن تشریح چگونگی برگزاری بخش مجازی نمایشگاه، اذعان کرد:

پلتفرم مربوط به بخش مجازی برای استفاده شرکت‌کننده‌ها آماده است و توافقات نهایی انجام شده است. تمامی فعالیت‌ها از جمله برگزاری نشست‌های B2B به‌صورت وبینار انجام خواهد شد و تمهیدات لازم برای آن در نظر گرفته شده است.

خشایار نیکزادفر همچنین با اشاره به اخذ مجوزهای لازم از ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برای برگزاری بخش حضوری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی، تصریح کرد:

بخش حضوری این رویداد با رعایت و نظارت کامل پروتکل‌های اجتماعی و دستوالعمل‌های لازم برگزار می‌شود. همچنین امکان انعطاف در برگزاری نمایشگاه لحاظ شده است تا در صورت وقوع شرایط فوق‌العاده تمرکز اصلی بر بخش مجازی باشد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه