کجارو در سال ۱۳۹۸، همراه هوشمند برای سفر

آزاده یوسف نژاد
آزاده یوسف نژاد پنجشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۸
کجارو در سال ۱۳۹۸، همراه هوشمند برای سفر

نوروز را هر لحظه هر آنی در انتظار می‌نشینیم و با نو شدن فصل و همه زیبایی‌های طبیعت، کجارو نیز با نگاهی نو سال ۱۳۹۸ را آغاز می‌کند.

در کنار شما دوستداران سفر و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، تمامی تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا به شما در قالب ۲۲ هزار و ۳۷۰ مقاله جاهای دیدنی ایران و جهان و چگونگی‌های سفر به آن مکان‌ها را ارائه دهیم، تجربه سفر را با اطلاعاتی که پیش از آن به دست می‌آورید شیرین‌تر کرده و با آگاهی سفر کنید.

بانک اطلاعاتی کجارو در بخش رستوران، با بیش از ۴ هزار رستوران ثبت‌شده، معروف‌ترین رستوران‌ها، کافه‌ها و شیرینی‌فروشی‌های هر شهر را به شما معرفی می‌‌کند. ۱۵ هزار هتل و اقامتگاه در بانک اطلاعاتی هتل‌ها و ۱۵ هزار جاذبه دیدنی از سراسر دنیا، همراه با اطلاعات کامل، مسیریابی و امکان ثبت نظر، بررسی و آپلود عکس، همواره راهگشای شما پیش از سفر و در حین سفرتان خواهد بود.

با هدفی وسیع‌تر و رساتر برای علاقه‌مندان به سفر، کجارو خدماتی گسترده‌تری را ارائه کرده است. این خدمات شامل تورهای داخلی و خارجی و همچنین خرید بلیط هواپیما است.

کجارو با معرفی بهترین و ارزان‌ترین تورهای داخلی و خارجی که از میان فهرست تورهای آژانس‌های معتبر عرضه می‌شود، این امکان را فراهم کرده است تا هر گردشگری که قصد سفر در بازه‌های زمانی مختلفی به مکان‌های مورد نظر خود را دارد، بتواند از این طریق در کجارو به سادگی بهترین و ارزان‌ترین تور مدنظرش را پیدا و خریداری کند.

به این ترتیب به‌راحتی تور مورد نظر خود را جستجو کرده و از میان فهرست متنوعی از تورهای مختلف و مقایسه قیمت‌های آن‌ها، بهترین و ارزان‌ترین تور را انتخاب کنید.

کجارو با طی ۴ سال متمادی تلاش و تکاپو در عرصه اطلاعات جامع ایرانگردی و جهانگردی مفتخر است تا در تهیه بلیط هواپیما نیز برای مسافران راه گشا بوده و برای تهیه بلیط ارزان هواپیما، همیشه این امکان را فراهم کند تا سفر کردن برای تمامی افراد، گامی ساده و در دسترس باشد.

در کجارو می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به سفر، شناخت جامع جاذبه‌های ایران و جهان و شهرهای مهم گردشگری، رستوران‌ها و اطلاعات برترین هتل ها را به‌دست آورید و برای رفتن به آن مکا‌ن‌ها فقط کافی است تا عزم سفر کنید پس با کجارو بیشتر بدانید و بهتر سفر کنید.

 سال نو مبارک!

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه