نوروز ۹۶ مبارک؛ کجارو در گذر یک سال

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
نوروز ۹۶ مبارک؛ کجارو در گذر یک سال

نوروز ۹۶ دومین نوروز کجارو است. به همین مناسبت و به بهانه فرا رسیدن بهار  تیم کجارو تصمیم گرفته است تا شخصا عید نوروز را به تمامی خوانندگان و همراهان همیشگی کجارو در قالبی متفاوت تبریک بگوید.

سال نو می‌شود، زمین نفسی دوباره می‌کشد، شکوفه‌ها لبخند می‌زنند و پرنده‌‌ها به آشیانه باز می‌گردند و در این رویش سبز زندگی جریان می‌یابد. یک سال دیگر افتخار آن را پیدا کردیم تا در خدمت‌تان باشیم و تیم کجارو شامل اعضای تحریریه و اعضای دفتر کجارو سال نو را این بار در قالبی متفاوت به شما کجاروهایی عزیز تبریک بگوییم.

شما را به شنیدین تبریک سال نو کجارویی دعوت می‌کنیم

وب‌سایت کجارو از ابتدای مرداد ماه سال ۹۴ با هدف ایجاد محتوای غنی در حوزه گردشگری فعالیت خود را آغاز کرد. اما در ۲۰ ماه گذاشته به‌ویژه در سال ۹۵ رشد بسیار چشم‌گیری داشتیم و همواره همه تیم تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن محتوای مناسب و جذاب در حوزه گردشگری و سفر را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در اواسط سال ۹۵ محتوای سایت با کمی تغییرات هدفمندتر پیش رفت و در سال آینده هدفمندتر هم خواهیم شد. همه تلاش ما این است که هرآنچه در حوزه گردشگری می‌خواهید، کجارو به آن از قبل پاسخ داده باشد.

نوروز ۹۶

وضعیت کنونی سایت کجارو

کجارو در سال ۹۵ بیش از ۱۳ میلیون بازدید داشته و بیش از ۱۸ میلیون و ۸۶۰ هزار صفحه ما توسط کاربران دیده شده است. در سالی که گذشت بیش از ۷ هزار  و ۲۱۱ مقاله منتشر شده که اغلب آن‌ها با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است. این آمار نسبت به سال گذشته  با افزایش بیش از ۳ برابر همراه بوده است. 

پربازدیدترین مقالات کجارو در سال ۹۵

جنجالی‌ترین مقالات کجارو در سال ۹۵

همه مردم ایران عزیز از جای‌جای این مرز و بوم به وب‌سایت ما سر می‌زنند و آن را دنبال می‌کنند. در نمودار زیر می‌توانید ببینید که بیشترین بازدیدها از کدام استان‌های کشور بوده است:

نمودار بازدید استانها از کجارو

سپاس از اینکه در این مدت ما را همراهی کردید. منتظر محتوایی غنی‌تر و متنوع‌تر از سوی کجارو در سال جدید باشید. 

هفت سین کجارو

نوروز مبارک!

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه