ترکیه یکی از سواحل خود را مناسب حیوانات خانگی می‌کند

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی یکشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
ترکیه یکی از سواحل خود را مناسب حیوانات خانگی می‌کند

 ترکیه در نظر دارد یکی از سواحل شهر بدروم را آماده حضور گردشگران و حیوانات خانگی‌شان کند تا در سفر به این شهر بتوانند همراه با حیوانات خود به ساحل بیایند.

اگر در بدروم زندگی می‌کنید یا این شهر را برای تعطیلات انتخاب کرده‌اید، دیگر نیازی نیست برای رفتن به ساحل، حیوان خانگی خود را در خانه یا هتل بگذارید. ساحل دوستدار حیوانات به زودی طی سه ماه آینده در ترکیه افتتاح خواهد شد و مساحتی بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع دارد که شامل زمین بازی حیوانات و محل‌های مخصوص پیاده‌روی است.

ترکیه

پروژه «ساحل طبیعت» توسط شهردار بدروم در منطقه  Çukurbük راه‌اندازی شد. به لطف این پروژه، حیوانات می‌توانند آزادانه در دریا و روی شن‌های یک محل مشخص راه بروند یا بدوند. علاوه بر زمین بازی و محل پیاده‌روی، کافه تریا، رستوران، پارکینگ خودرو، سرویس بهداشتی، حمام، رختکن، صندلی‌های آفتابی و چتر آفتابی نیز مهیا است. یکی از مزایای این ساحل در این است که برای صاحبان حیوانات خانگی رایگان خواهد بود.

ترکیه

گردشگران، بدروم را به خاطر سواحل زیبا، هتل‌های عالی، رستوران‌های شیک، کلوپ‌ها و بقایای باستانی اطراف شهر می‌شناسند. برنامه‌ریزان شهری در تلاش هستند ویژگی‌های خاص اژه‌ای این شهر و خانه‌های سفید رنگش را حفظ کنند. به همین دلیل، این ساحل جدید قطعا باعث جذابیت بیشتر شهر می‌شود، هر چند که همین الان هم سالیانه پذیرای یک میلیون بازدیدکننده است.

این پروژه اولین طرح در ترکیه است و برای افراد عاشق حیوانات که با حیوانات خود به شهر بدروم سفر می‌کنند، امکان یک تجربه تعطیلات عالی در کنار حیوانات را فراهم می‌کند.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه