گزارش اختصاصی کجارو از مراسم قرعه کشی کمپین بلندپروازی

آزاده یوسف نژاد
آزاده یوسف نژاد دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
گزارش اختصاصی کجارو از مراسم قرعه کشی کمپین بلندپروازی

برگزاری مراسم قرعه‌کشی کمپین بلند پروازی با با همکاری علی بابا و لوفت هانزا روز یکشنبه ۱۸ شهریورماه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

مقاله‌های مرتبط:

  • هواپیمایی لوفت هانزا؛ معرفی ایرلاین های ایران و جهان
  • طراحی جدید شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

کمپین بلند پروازی با استقبال بسیار زیادی در فضای مجازی اینستاگرام برگزار شد این کمپین که تا پایان مردادماه تمدید شده بود به پایان رسید.

هدف برگزاری این کمپین زنده کردن حس تغییر، تلاش برای دستیابی به آرزوها، حس مثبت، جهش و پرواز بود و تعداد بسیاری نیز از کاربران در ایران و خارج از کشور در این کمپین شرکت کردند.

در مراسم قرعه‌کشی این کمپین که روز یکشنبه، ۱۸ شهریور ماه، با حضور مدیرکل گروه هواپیمایی لوفت‌هانزا، مدیر علی بابا و جمعی از شرکت‌کنندگان خلاق ایرانی و خارجی در سالن لاتون هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، به  تعدادی از شرکت‌کنندگان تندیس بلند پروازی از طرف شرکت علی بابا و لوفت‌هانزا تقدیم شد؛ همچنین به دو نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه بلیط پرواز با هواپیمایی لوفت‌هانزا و ۳ شب اقامت در هتل ۵ ستاره در کشور موردعلاقه خود داده شد.

کمپین بلند پروازی

این کمپین بازتاب خبری زیادی در سایت‌های داخلی و خارجی داشته و حتی برخی از شبکه‌های تلوزیونی نیز به‌صورت خود جوش درباره این کمپین اطلاع‌رسانی کردند.

بلندپروازی

آزانس بازاریابی و تبلیغاتی برندیست مسئول طراحی و اجرای این کمپین بوده است. مدیر عامل این آژانس نیز از دلایل برگزاری این کمپین و نیز آمار دقیق شرکت‌کنندگان و اثرات این کمپین گفت:

علاوه بر تصاویر بی‌نظیر شرکت‌کنندگان، جملات بسیار جالبی از بلند پروازی توسط شرکت‌کنندگان ارائه شده بود و به‌همراه تصاویر پخش شد که نشان بزرگی از آرزوهای جوانان ایران به شمار می‌رود. با توجه به آمار به‌دست آمده؛

تعداد ۱۷۱۴ اثر عکاسی و متن بلندپروازانه در این کمپین شرکت کردند.

تعداد بازدید از پست‌های این کمپین ۵ میلیون و ۸۶۸ هزارو ۶۵۴ در اینستاگرام اتفاق افتاده است.

 تعداد بازدیدکنندگان از این کمپین و آثار منتشرشده از آن ۷ میلیون و ۷۳۵ هزارو ۱۳۳ بازدید یعنی ۷۷ برابر استادیوم آزادی بوده است که بسیار شگفتی‌ساز بود. 

۴۹۴ هزار نفر یعنی حدودا نیم میلیون لایک در زیر پست‌ها و ۱۵ هزار و ۶۷ نفر نیز پست، زیر این تصاویر ارسالی شکل گرفته است.

 همچینین در مصاحبه‌ای ایشان اشاره کردند که:

لوفت‌هانزا برای شناساندن بیشتر خود به نسل جدید در ایران سعی داشت تا با یک ایونت شاد به این هدف دست‌ یابد. به‌دلیل ارتباط بیشتر علی بابا با ایرلاین‌های بین‌المللی و همچنین وجود نداشتن پیج رسمی برای لوفت‌هازا در ایران، این فعالیت توسط علی بابا و تیم بازاریابیشان انجام شد.

تصاویری از قرعه‌کشی کمپین بلندپروازی 

مدیرکل گروه هواپیمایی لوفت‌هازا در سخنان خود اشاره کرد:

با توجه به کاربران اینترنتی در ایران که رو به رشد است، فعالیت بیشتر در فضای مجازی برای مقوله گردشگری امری مهم به شمار می‌رود.

بلندپروازی

 هواپیمایی لوفت‌هازا به‌عنوان ایرلانی فعالیت می‌کند که بیش از ۱۰۰ سال پرواز داشته و مدت ۶۳ سال پرواز در ایران؛ به‌طوری که در زمان جنگ نیز حتی پروازهای خود را قطع نکرده است. یکی از اهداف استراتژیکش دنیای دیجیتالی و نوآوری‌های آن است؛ بنابراین همراهی لوفت‌هانزا برای این موضوع هیجان‌انگیز، کار بسیار جذابی بوده که بتواند در این مورد با علی‌بابا همراهی داشته و برای شناساندن بیشتر این ایرلاین موفق در میان جوانان با این کمپین همراه باشد.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه