ضرورت ایمن سازی راه های دسترسی فرودگاه پیام

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر سه شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
ضرورت ایمن سازی راه های دسترسی فرودگاه پیام

به‌دنبال مسافربری شدن فرودگاه بین‌المللی پیام، ضروری است که ایمن‌سازی محورهای دسترسی به این فرودگاه انجام شود.

عباس صفری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به مسافربری شدن فرودگاه بین المللی پیام، آغاز پروازها از این فرودگاه و به‌دنبال آن افزایش ترددها در محور ماهدشت-کیانمهر، بیان کرد:

اکنون انجام یکسری اقدامات ایمنی در این محور ضرورت پیداکرده است.

وی اضافه کرد:

در بحث ایمن‌سازی محور ماهدشت-کیانمهر بر اساس مصوبه استانداری، اقداماتی از جمله نصب تابلوها، علائم راه، اجرای عملیات روشنایی و خط‌کشی را در این محور اجرایی خواهیم کرد.

انجام عملیات ایمن‌سازی محور ماهدشت-کیانمهر آغازشده است و در صورتی که برای انجام این پروژه اعتبار کافی وجود داشته باشد و نیز  حمایت‌های مالی صورت پذیرد، این پروژه در زمان مقرر پایان خواهد پذیرفت.

خرید امکانات و تجهیزات برای انجام عملیات ایمن‌سازی این محور به‌صورت نقدی است و درباره تجهیزات و ملزومات کار در بازار نیز نوسان قیمت زیادی مشاهده می‌شود، به همین دلیل نیاز است که اعتباری که برای این پروژه در نظر گرفته شده است، هرچه زودتر عملیاتی شود تا بتوان آن را انجام داد.

اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در این محور عملیات‌هایی نظیر تعریض، اجرای رفوژ میانی و رفع معارضات مربوط به پایه‌های برق نصب‌شده شرکت توزیع نیروی برق البرز را انجام می‌دهد که باید این کارها زودتر انجام شده و به اتمام برسد.

پس از آنکه فعالیت‌های اداره کل راه و شهرسازی در محور ماهدشت-کیانمهر پایان یافت، عوامل اجرایی اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان البرز عملیات مربوط به ایمن‌سازی این محور را به‌مدت تقریبی یک ماه انجام خواهند داد.

عکس کاور از صادق سرهادی

مطالب مرتبط:

دیدگاه