نگاهی به تقویم ۲۰۱۸ گردشگری دبی؛ تفریحات مخصوص تابستان

زینب موحدی
زینب موحدی سه شنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
نگاهی به تقویم ۲۰۱۸ گردشگری دبی؛ تفریحات مخصوص تابستان

اکنون که تابستان در امارات به اوج خود رسیده است، دبی به بهترین نحو ممکن برای بهره‌گیری بیشتر از سرگرمی‌های مخصوص فضاهای سرپوشیده در امارات تلاش می‌کند.

اپلیکیشن موبایلی و وب‌سایت تقویم دبی (Dubai Calendar)، این امکان را برای ساکنان و گردشگران دبی فراهم کرده است که به‌صورت رایگان و به راحتی اطلاعات لازم را در مورد شهر به دست بیاورند و از رویدادهای آتی آن آگاه بشوند. تقویم دبی، که در حدود ۱۵۰ رویداد در آن ثبت شده است و ۳۵ رویداد نیز هر هفته به آن اضافه می‌شود، شامل همه‌ی فعالیت‌ها و رویدادهایی است که قرار است در دبی برگزار شوند. هر فردی می‌تواند با استفاده از پلت فرم تهیه‌ی بلیط که در اپلیکیشن تعبیه شده است، به راحتی و به طریقی ایمن اقدام به تهیه‌ی بلیط موردنظر خود از میان گزینه‌های متنوع در دسترس کند. برخی از رویدادهای مهم ثبت شده در تقویم دبی را در اینجا مرور می‌کنیم:

  • باشگاه «دنیای ورزش‌های دبی» (Dubai Sports World): علاقه‌مندان به ورزش و تناسب اندام در هر نقطه از دبی، می‌توانند امسال با شرکت در فعالیت‌های ورزشی زیادی که در باشگاه دنیای ورزش‌های دبی در مرکز تجارت جهانی دبی (Dubai World Trade Centre) برگزار می‌شوند، تابستان فعالی را تجربه کنند. «دنیای ورزش‌های دبی» با همکاری «انجمن ورزش‌های دبی» راه حل مفیدی برای کسانی که مایل به حفظ یک شیوه‌ی زندگی فعال در ماه‌های گرم امارات هستند، فراهم کرده‌اند. باشگاه «دنیای ورزش‌های دبی» در مساحتی بیشتر از ۲۵۰۰۰ متر مربع، کلاس‌های ورزشی زیادی را برای علاقه‌مندان در همه‌ی گروه‌های سنی برگزار می‌کند.
  • شهربازی «مادهش ورلد» (Modhesh World): یکی از محبوب‌ترین مراکز تفریحی خانوادگی در منطقه است. این مرکز که امسال نوزدهمین سال برپایی آن بود، برنامه‌های تفریحی خانوادگی متنوعی دارد که شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌های مهیج و سرگرم‌کننده، تجربیاتی فراگیر با موضوعات مختلف است. مادهش ورلد یک جدول زمانی فشرده از رویدادها و فعالیت‌هایی دارد که در هشت تالار مختلف در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شوند و شامل بازی‌های جذاب، نمایش‌های صحنه‌ای، سرگرمی‌های ماجراجویانه و تفریحاتی از این قبیل است.
  • خیابان «آل‌سرکال» (Al Serkal): آل‌سرکال امسال سومین برنامه‌ی تابستانی سالانه‌ی خود را برگزار می‌کند: حافظه‌ی محاسبه‌گر.
  • نمایش «لا پرل» (La Perle) به کارگردانی فرانکو دراگون: نمایشی ۹۰ دقیقه‌ای به کارگردانی یکی از مشهورترین کارگردانان هنری جهان متشکل از حرکت‌های آکروباتیک با استفاده از فناوری پیشرفته که اولین نمایش دائمی دبی است و در طول تابستان، ۱۰ اجرای هفتگی به‌صورت دو بار اجرا در هر شب دارد. این نمایش آکروباتیک از آخرین فناوری‌های روز برای تولید آبشار، سیل و باران استفاده می‌کند و تنها در عرض چند ثانیه، آب‌های روی زمین را خشک می‌کند. در این نمایش، ۶۵ بازیگر متبحر از ۲۳ کشور جهان مشغول اجرای عملیات‌های نفس‌گیر و فوق العاده‌ای از قبیل فعالیت‌های آکروباتیک، بندبازی، پرواز، غواصی و حتی موتورسواری بر خلاف جاذبه‌ی زمین.

مطالب مرتبط:

دیدگاه